Spring naar inhoud

- - - - -

Ziva en haar nieuwe vriend Casper

• Log in om te reageren
4 reacties op dit onderwerp
deboke06
deboke06
  • 1.063 berichten
  • 3 katten

#1 Geplaatst 04 maart 2011 - 21:48

We hebben daarstraks Ziva haar kamergenootje gaan halen, we hebben hem nog even in zijn bench gelaten en ziva eraan laten ruiken enzo... dan na paar minuten deurtje opgedaan, Casper kwam eruit en sindsdien blaast Ziva er erg naar, ik mag haar niet meer opnemen ze wil niet meer bij mij komen enz... :( :cry:
Wat kan ik doen om haar te laten wennen ... Ik weet dat ze elkaar nog maar een paar uur kennen, maar wil niets verkeerd doen...
Geplaatste afbeelding

catherine
catherine
  • 40.162 berichten

#2 Geplaatst 04 maart 2011 - 22:39

Gewoon laten doen, dat komt bij tijds wel goed. Het is nieuw en ze moet een deel van haar territorium afstaan aan een kater dan nog wel. :lachen:
Veel samen spelen met ze, laserlampje of hengels zijn ideaal zo spelen ze soms samen zonder dat ze het echt in het oog hebben.
Laat ze  maar grommen en blazen zolang ze niet vechten...
Met geduld komt dit wel in orde.
Proficiat met Casper. :miauw:

sisi
sisi
  • 6.766 berichten
  • 4 katten

#3 Geplaatst 05 maart 2011 - 12:04

Sluit mij aan bij cathérine ;)

Guest_trio_*
Guest_trio_*

#4 Geplaatst 05 maart 2011 - 12:07

Zoals Catherine zegt gewoon laten doen en Ziva komt vanzelf wel weer terug naar jou, geef het enkele dagen komt wel goed  :geluk:

PeggyJ
PeggyJ
  • 45.914 berichten
  • 4 katten

#5 Geplaatst 07 maart 2011 - 17:58

Laat hen maar rustig wennen aan elkaar op hun tempo ;) Je zo min mogelijk ertussen mengen dan raakt het het vlugst in orde. Zolang er geen gewonden vallen is er niets aan de hand :geluk: :geluk: :geluk:
Geplaatste afbeelding
We kunnen het hart van een man beoordelen door te kijken hoe hij met dieren omgaat :cattailwag