Spring naar inhoud

- - - - -

Zooplus korting enkel vandaag

• Log in om te reageren
18 reacties op dit onderwerp
Roosje
Roosje
  • 7.935 berichten
  • 2 katten

#16 Geplaatst 10 maart 2011 - 17:49

pech gehad het is te laat :)
Geplaatste afbeelding

ramses
ramses
  • 4.460 berichten

#17 Geplaatst 14 maart 2011 - 11:10

Vrijdag is deel 1 aangekomen met GLS en de ton dus zou met TNTpost moeten komen Vrijdag om 16H30 beginnen mailen met TNTpost en de ton was volgens hen op retour naar afzenden door adres onbekend ik heb daar van mijn oren gemaakt van hoe kan dat nu jullie zijn echt super knoeiers GLS kan mijn  adres wel vinden en jullie niet .
Deed ook een melding dat ik al een mail had verzonden naar afzender met de vraag de zending niet meer met die knoeiers mee tegeven .

Nu deze morgen mijn deurbel en ja wat was er daar mijn mega grote krabton geleverd met GLS .

Ik krijg tehoren dat TNTpost de leveringen doorschuift naar GLS als het telastig is en dat ze het niet op retour hebben gedaan maar wel door geschoven hebben aan GLS .

Ikke reuze blij en mijn jongens ook ze hebben hier al wat gedaan met die ton hoor van blijdschap vliegen ze met zen 2 door de leefruimte dat ik moet opletten als ik rondloop dus blijf ik nog even veilig achter mijne pc tot ze moe zijn :lachen: :lachen: :lachen: :lachen:

PeggyJ
PeggyJ
  • 45.914 berichten
  • 4 katten

#18 Geplaatst 14 maart 2011 - 12:33

:thumb: :thumb: :thumb:
Geplaatste afbeelding
We kunnen het hart van een man beoordelen door te kijken hoe hij met dieren omgaat :cattailwag

Choeke
Choeke
  • 7.121 berichten
  • 4 katten

#19 Geplaatst 14 maart 2011 - 12:41

Allez ben blij dat ik er een paar gelukkig gemaakt heb met het op het forum te gooien zie.
Ik heb ook een krabpaal en wa eten gekocht en geleverd gekregen