Spring naar inhoud

- - - - -

weer eentje gered

• Log in om te reageren
28 reacties op dit onderwerp
tijgertje75
tijgertje75
  • 3.231 berichten
  • 1 katten

#1 Geplaatst 05 maart 2011 - 16:54

wij gaan regelmatig ons oud brood naar een soort kinderboerderijtje brengen waar ook een taverne aan is,daar zitten heel veel wilde eenden, die kweken ook met konijntjes dus ik ga altijd eens even kijken, ik vind ze altijd wel heel zielig in kleine vuile hokjes :evil: , nu hadden ze weer kleintjes zitten, pooltjes, de helft ziet niet eens uit zijn oogjes, ik schat ze een week of 6, ik dacht ik vraag eens wanneer ze weg mogen, kan er altijd nog wel eentje bij hebben :x , oh zei ze kies er maar een uit, ik zeg die kleintjes mogen toch nog niet weg die zijn nog veel te klein :o :o , nee zei ze maar kies maar een ander uit maakt niet uit, dus ik heb een heel mooi mannetje meegenomen die echt in een dikke laag van zijn eigen uitwerpselen zat, hij stonk helemaal naar de urine, had geen water, hij zit hier nu voorlopig even apart om te laten wennen aan de anderen, hij kon nog niet eens huppelen de eerste minuten, zo zie je dat die veel te weinig plaats had, nu ondertussen rent die al gelijk een gek rond en springt en doet, ben blij dat ik er weer eentje heb kunnen gelukkig maken, zou ze zo allemaal gaan halen, :evil: , mensen kweek er toch niet mee als je er nog niet eens de tijd in wil steken om de hokken schoon te maken, is zo zielig voor die beestjes :catcurs

sisi
sisi
  • 6.766 berichten
  • 4 katten

#2 Geplaatst 05 maart 2011 - 17:14

:censored: :censored:
Die zal zijn ruimte nu wel volop benutten

Mijn zus haalt haar kippen van een legbatterij (na 2 jaar doen ze die weg omdat ze niet genoeg eieren meer leggen)
Je zou die kippen moeten zien als ze bij mijn zus komen
Eerst moet ze ze in het kippenhok een aantal dagen laten (want anders zijn ze te gestrest (het hok is al veel groter dan ze gewend zijn en toch zitten ze allemaal samen op 1 stok)
Als ze ze buiten laat crossen (echt waar heb nog nooit een kip zo snel zien lopen)die echt van de ene kant naar de andere kant
En als ze voor het eerst gras onder hun poten voelen, zo'n mooi zicht
Na 2 weken zijn ze al verdubbelt van gewicht en hebben al hun pluimen terug
NOOIT eet ik eieren als k niet weet vanwaar ze komen en zeker nooit van legbatterij :evil:

tijgertje75
tijgertje75
  • 3.231 berichten
  • 1 katten

#3 Geplaatst 05 maart 2011 - 17:29

sisi zei:

:censored: :censored:
Die zal zijn ruimte nu wel volop benutten

Mijn zus haalt haar kippen van een legbatterij (na 2 jaar doen ze die weg omdat ze niet genoeg eieren meer leggen)
Je zou die kippen moeten zien als ze bij mijn zus komen
Eerst moet ze ze in het kippenhok een aantal dagen laten (want anders zijn ze te gestrest (het hok is al veel groter dan ze gewend zijn en toch zitten ze allemaal samen op 1 stok)
Als ze ze buiten laat crossen (echt waar heb nog nooit een kip zo snel zien lopen)die echt van de ene kant naar de andere kant
En als ze voor het eerst gras onder hun poten voelen, zo'n mooi zicht
Na 2 weken zijn ze al verdubbelt van gewicht en hebben al hun pluimen terug
NOOIT eet ik eieren als k niet weet vanwaar ze komen en zeker nooit van legbatterij :evil:

goed voor jou en je zus, is idd een super mooi gezicht als je zo'n dier dan ziet genieten van zijn vrijheid :)

Nashota
Nashota
  • 17.996 berichten
  • 2 katten

#4 Geplaatst 05 maart 2011 - 17:52

:thumb: :thumb: :thumb:
Als het niet gaat zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat.

Groetjes. Ina :hoi:

Guest_sandra25_*
Guest_sandra25_*

#5 Geplaatst 05 maart 2011 - 18:03

Toch eentje dat je een goed leven kan bieden.Spijtig genoeg kan men ze niet allemaal redden :(

Fietje26
Fietje26
  • 6.738 berichten
  • 4 katten

#6 Geplaatst 05 maart 2011 - 19:16

Altijd zo zielig voor de andere die daar overblijven :(
Gelukkig kan je nu eentje wel een fantastisch leven bieden!
Geplaatste afbeelding
Dogs come when they're called, cats take a  message and get back to you.- Mary Bly

Mika
Mika
  • 3.676 berichten

#7 Geplaatst 05 maart 2011 - 19:29

Groetjes, Mika, Gucci, Frisbie

PeggyJ
PeggyJ
  • 45.914 berichten
  • 4 katten

#8 Geplaatst 05 maart 2011 - 19:35

Geplaatste afbeelding
We kunnen het hart van een man beoordelen door te kijken hoe hij met dieren omgaat :cattailwag

dorien_951
dorien_951
  • 2.365 berichten
  • 3 katten

#9 Geplaatst 05 maart 2011 - 19:43

tijgertje75 zei:

wij gaan regelmatig ons oud brood naar een soort kinderboerderijtje brengen waar ook een taverne aan is,daar zitten heel veel wilde eenden, die kweken ook met konijntjes dus ik ga altijd eens even kijken, ik vind ze altijd wel heel zielig in kleine vuile hokjes :evil: ,

Dat is toch niet in Geel hé

Guest_Lisje_*
Guest_Lisje_*

#10 Geplaatst 05 maart 2011 - 20:30

Ocharme, best dat je eentje hebt kunnen redden!

Guest_katy_*
Guest_katy_*

#11 Geplaatst 05 maart 2011 - 21:02

toch niet in winkelomhei?

tijgertje75
tijgertje75
  • 3.231 berichten
  • 1 katten

#12 Geplaatst 06 maart 2011 - 11:04

nee is ergens in mol

tijgertje75
tijgertje75
  • 3.231 berichten
  • 1 katten

#13 Geplaatst 06 maart 2011 - 11:04

ga er straks nog eens langs, mss kan ik er nog eentje meenemen,

3elfje
3elfje
  • 8.314 berichten

#14 Geplaatst 06 maart 2011 - 11:09

tijgertje75
tijgertje75
  • 3.231 berichten
  • 1 katten

#15 Geplaatst 25 maart 2011 - 10:19

dit schatje heb ik hier dus gered, het hangoortje heb ik bijgekocht zodat die een vriendinnetje heeftGeplaatste afbeelding Geplaatste afbeelding Geplaatste afbeelding