Spring naar inhoud

- - - - -

Kat "stinkt" naar dierenarts.

• Log in om te reageren
13 reacties op dit onderwerp
Ester
Ester
  • 5.914 berichten
  • 3 katten

#1 Geplaatst 29 mei 2009 - 18:44

Gisteren is Minstrel dan toch gecastreerd :( . Alles is goed gegaan gelukkig! Hij drinkt nog wel veel door de narcose.
Toen Minstrel weer thuis was, heeft Zucchero uren naar hem geblazen, want Minstrel "stonk" naar dierenarts. Ik weet dat dit bij meer mensen weleens gebeurd is, hebben jullie dat ook weleens meegemaakt?
Overigens gaat het nu weer super samen hoor!

"Wie nog nooit van mening is veranderd, heeft zelden iets geleerd".
Geplaatste afbeelding

Guest_garnet_*
Guest_garnet_*

#2 Geplaatst 29 mei 2009 - 18:46

Toen Joey thuisgekomen was van de dierenarts hebben ze hier ook een tijdje naar hem zitten blazen

Guest_AnnDB_*
Guest_AnnDB_*

#3 Geplaatst 29 mei 2009 - 19:02

idd bij ons ook

Jess
Jess
  • 4.842 berichten
  • 2 katten

#4 Geplaatst 29 mei 2009 - 19:07

Toen Lily thuis kwam, was Onslow ineens heeeeeeeel verliefd op haar en probeerde hij haar de hele avond te dekken, mijn arm meisje en stoute, stoute, hete Onslow. De dag erna (nadat hij tien tikken van Lily en evenveel "Neen, stoute Onslow!" en een paar tikken van mij had gehad) was het voorbij :)

Geplaatste afbeelding

Ellenita
Ellenita
  • 26.688 berichten
  • 9 katten

#5 Geplaatst 29 mei 2009 - 19:27

hier was het even blazen maar dat was weer vlug gedaan , nog even en gaat het hier ook terug zijn met Inty
poezenknuf van mij en mijn pareltjes : :paw Iruna,Syrai, Hindou, Reiko, Inty, Deva, Loki, Munay, Indira en *Thaira* :paw
Geplaatste afbeelding

Guest_poezemannen_*
Guest_poezemannen_*

#6 Geplaatst 29 mei 2009 - 21:15

'k denk dat dat wel wat normaal is..ze stinken echt wel hé..ik ruik dat ook altijd dus een poezel des te meer!
Hier blazen ze gelukkig niet..ze zijn wel heel geïnteresseerd dan maar that's it..

Guest_Vosse_*
Guest_Vosse_*

#7 Geplaatst 30 mei 2009 - 00:15

Zelfs Mormel van de buren liep een grote boog rond Zwartje toen ie pas van de dierenarts terug was ;) En Mormel overrompelt hem normaal altijd :ha

Guest_Amani_*
Guest_Amani_*

#8 Geplaatst 30 mei 2009 - 00:17

Ik heb hier geen evaring mee , de DA komt aan huis

miranda
miranda
  • 7.838 berichten
  • 1 katten

#9 Geplaatst 30 mei 2009 - 09:56

als één van onze dieren van de DA komen worden ze besnuffeld dat het geen naam heeft... geblazen wordt er niet... maar besnuffeld meer zoals waar ben je geweest... wat hebben ze met jou gedaan.....

wel toen de hond van de kapper kwam was hij ingespoten met een appelluchtje en dan blaasde onze keisha wel naar hem..

dus het is wel de geur die het hem doet.en zeg nou zelf welke poes is verzot op een DA :louche:

Niels + Evelyn
Niels + Evelyn
  • 3.389 berichten
  • 2 katten

#10 Geplaatst 30 mei 2009 - 19:32

Ik herken het verhaal... Daarom nemen wij ze altijd allebei mee naar de DA... Dan stinken ze allebei :ha

Geplaatste afbeelding

Guest_Billy_*
Guest_Billy_*

#11 Geplaatst 30 mei 2009 - 19:47

Hier waren ze er ook niet tuk op toen de jongste van castratie terugkwam. De twee oudsten zijn samen gegaan en dan was onze Billy er nog niet dus toen stonken ze idd allebei. Toen Billy terugkwam waren ze er eigenlijk vooral bang van en zijn ze met twee achter de zetel gekropen om 'dat stinkende onding' te ontlopen. Maar een uurtje of twee later was het wel weer in orde. Ik vond het toen vooral zielig voor Billy. Hij was zooooo blij weer thuis te zijn en wilde meteen de veiligheid opzoeken in de pootjes van zijn poezenvriendjes, en dan gingen ze van hem lopen alsof hij nen Deensen Dog was.
Wat ik bij de eerste twee wel schattig vond is dat de DA eigenlijk eerst ons meisje wou opereren omdat een sterillisatie toch iets ingewikkelder is. Maar ons ventje heeft haar met heel zijn hebben en houwen beschermd! Hij heeft haar in een hoekje gedrumd en is er dan als een razende tijger voor gaan liggen om haar te beschermen. Hij heeft dan maar eerst hem gecastreerd en tijdens het castreren heeft ons meisje de hele tijd op hem geroepen.

linda
linda
  • 6.190 berichten
  • 4 katten

#12 Geplaatst 01 juni 2009 - 08:04

hier is het ook een blaaskoncert, maar niet lang :LOL:
maar voor hun prikjes laat ik de DA tot hier komen, ik laat ze alle 4 tegelijk doen
Geplaatste afbeelding

tiny
tiny
  • 12.966 berichten
  • 4 katten

#13 Geplaatst 02 juni 2009 - 18:51

hier nemen we ze ook samen mee

Lut
Lut
  • 11.643 berichten
  • 4 katten

#14 Geplaatst 05 juni 2009 - 20:22

Oh ja hoor!!! Hier telkens hetzelfde verhaal!!!