Spring naar inhoud

- - - - -

Poezenbezoek

• Log in om te reageren
21 reacties op dit onderwerp
Guest_papaver_*
Guest_papaver_*

#16 Geplaatst 08 maart 2011 - 17:22

Die weten dat op één of andere manier inderdaad. Vroeger zag ik nooit vreemde poezen in onze tuin en sinds we poesjes hebben, komt er geregeld ééntje op bezoek. Ik jaag ze wel weg want ons Roosje is er bang van.

Guest_Phelyx_*
Guest_Phelyx_*

#17 Geplaatst 09 maart 2011 - 18:05

Armani zei:

Bestaat ze zoiets als : poezentaal?
Zouden zij met elkaar communiceren?
Ik denk dat de meesten het wel al kennen, maar als je kijkt naar dit filmpje, zou je toch wel gemakkelijk kunnen geloven dat ze degelijk kunnen communiceren. :)

Maar die drie poezen zullen vast wel weten dat er nog een (sexy ;) ) soortgenoot in "dat ene huis met dat grote raam en het terras dat perfect is om te zonnebaden" vertoeft.

gini127
gini127
  • 621 berichten
  • 1 katten

#18 Geplaatst 09 maart 2011 - 18:32

HAHAHAHA geweldig filmpje, en nog hilarischer is Sumi's reactie! Sumi hoorde het filmpje en sprong recht uit de zetel, en spurtte met haar oren gespitst door het huis naar het raam, ik denk dat daar toch vreemde dingen gezegd worden!! :thumb:

catherine
catherine
  • 40.162 berichten

#19 Geplaatst 09 maart 2011 - 18:36

Denk wel dat alle dieren met hun eigen ras kunnen comminuceren. Zou soms toch graag weten wat de poezels en de hond zeggen tegen mekaar en tegen ons. :)

YvVanRoyen
YvVanRoyen
  • 5.666 berichten

#20 Geplaatst 09 maart 2011 - 18:36

poezen op bezoek. we zien regelmatig poezen die goeiedag komen zeggen aan het raam van de veranda. altijd leuk. :paw
Geplaatste afbeelding

Guest_papaver_*
Guest_papaver_*

#21 Geplaatst 09 maart 2011 - 20:13

:jump: :jump: Geweldig leuk filmpje!

MarieDufoor
MarieDufoor
  • 6.027 berichten
  • 1 katten

#22 Geplaatst 09 maart 2011 - 20:28

YvVanRoyen zei:

poezen op bezoek. we zien regelmatig poezen die goeiedag komen zeggen aan het raam van de veranda. altijd leuk. :paw

:ha jaja, bij jou zit er voor iedere buurtkat wel wat wils tussen hé :lachen:
dat geloof ik graag dat je vaak bezoek krijgt :LOL:

trouwens, ik heb het filmpje hier ook afgespeeld, Chanel lag op het tapijt te soezen met haar oortjes gespitst, en geloof het of niet:
maar op exact hetzelfde moment als die katten begon Chanelleke zichzelf te wassen :ha
volgens mij zeiden ze iets in de aard van: èèèèè je bent vuil, weet je dat???
je vachtje moet dringend eens schoongelikt worden hoor :louche:
en toen het filmpje gedaan was stopte ze met likken :trance:
:gek: :gek: :gek:
Geplaatste afbeelding