Spring naar inhoud

- - - - -
Zwanger

Sproet is zwanger

• Log in om te reageren
61 reacties op dit onderwerp
PeggyJ
PeggyJ
  • 45.914 berichten
  • 4 katten

#16 Geplaatst 07 maart 2011 - 20:39

:geluk: :geluk:
Geplaatste afbeelding
We kunnen het hart van een man beoordelen door te kijken hoe hij met dieren omgaat :cattailwag

Guest_sproet_*
Guest_sproet_*

#17 Geplaatst 08 maart 2011 - 06:45

Heb deze nacht op de zetel doorgebracht met Sproet dicht tegen mij op een handdoek, ze wil mij constant bij haar, anders jankt ze voortdurend.
Gisteren heeft ze een lange sliert roze slijm verloren wat ze heeft opgelikt en sindsdien jankt ze af en toe maar slaapt wel veel, af en toe onrustig in haar doos wroeten, voor de moment is ze weer rustig in haar doos maar ze verliest wel al van gisterenavond druppels water (soms wel veel ineens) maar de kittens bewegen nog als ik mijn hand op haar buik leg.
Het duurt wel lang! :(

Guest_Heidiken_*
Guest_Heidiken_*

#18 Geplaatst 08 maart 2011 - 07:32

Zou je voor de zekerheid is niet naar de da gaan? Ze zit toch al op dag 70 dacht ik?

Fairness
Fairness
  • 6.049 berichten
  • 2 katten

#19 Geplaatst 08 maart 2011 - 07:41

Weet je wel zeker op de hoeveelste dag ze zit? Ken je de kater? Indien je zeker bent van de draagtijd dan zou ik ook een da laten komen hoor. Veel succes met de bevalling!!!

lola'tje
lola'tje
  • 1.366 berichten
  • 2 katten

#20 Geplaatst 08 maart 2011 - 08:06

Hoe is het met sproet? Zijn de kleintjes er al?

britjes
britjes
  • 3.729 berichten

#21 Geplaatst 08 maart 2011 - 09:43

Is het echt al dag 70? Kan niet zo lang meer duren denk ik. Prop is eruit.
Geplaatste afbeelding

Guest_sproet_*
Guest_sproet_*

#22 Geplaatst 08 maart 2011 - 13:27

Ben net terug van dierenarts, ze heeft een spuit gekregen om de weeën op te wekken en als ze tegen zes, zeven uur deze avond niet is bevallen, moet ik met haar vanavond nog langs om een keizersnede te laten uitvoeren en sterelisatie.

arifiene
arifiene
  • 3.096 berichten
  • 2 katten

#23 Geplaatst 08 maart 2011 - 13:43

Smitten Kitten zei:

Denk niet dat het asiel hier zo blij mee zal zijn :(

Inderdaad.

Héél verstandig weer van de topicstarter O:) .
En dan ga ik maar wéér op men handen zitten.

English Rose
English Rose
  • 2.906 berichten
  • 3 katten

#24 Geplaatst 08 maart 2011 - 13:47

Je weet toch niet of ze zwanger uit het asiel komt? Dat hoor je toch ook soms? De topicstarter heeft nog geen details gegeven, dus probeer niet te snel te oordelen. :oops:

Veel succes met de bevalling! :thumb:

Geplaatste afbeelding

Guest_sjaak_*
Guest_sjaak_*

#25 Geplaatst 08 maart 2011 - 13:49

:thumb: :thumb:

lola'tje
lola'tje
  • 1.366 berichten
  • 2 katten

#26 Geplaatst 08 maart 2011 - 18:55

English Rose zei:

Je weet toch niet of ze zwanger uit het asiel komt? Dat hoor je toch ook soms? De topicstarter heeft nog geen details gegeven, dus probeer niet te snel te oordelen. :oops:

Ja ik iemand en die had een hondje uit het asiel gehaald en een paar weken later had ze er nog 5 pups bij want haar hondje was zwanger geraakt in het asiel..

Guest_trio_*
Guest_trio_*

#27 Geplaatst 08 maart 2011 - 20:24

Ja het nestje komt er nu toch en ze laat ze nu wel steriliseren dus da's toch positief !

Guest_sproet_*
Guest_sproet_*

#28 Geplaatst 08 maart 2011 - 20:30

Moest normaal tegen 7 uur naar DA indien de persweeën niet op gang kwamen en gelukkig tegen kwart na 6 de eerste tekenen van hevige samentrekken van haar lijfje.
Nu zijn we dik 2 uur verder en ligt ze te slapen maar de weeën blijven maar af en toe te komen. Zo ongeveer om de drie a vier minuten....vraag mij af of dit kan dat dit zo lang duurt, ben beetje ongerust omdat ze nu al sinds gisteravond vocht verliest.

lola'tje
lola'tje
  • 1.366 berichten
  • 2 katten

#29 Geplaatst 08 maart 2011 - 20:37

mij lijkt het dat ze nog altijd geen persweeen heeft.. want dan zou er al een kleintje moeten zijn. Mss toch nog naar je dierenarts bellen en horen wat hij zegt?

MiekeV
MiekeV
  • 787 berichten
  • 3 katten

#30 Geplaatst 08 maart 2011 - 21:04

English Rose zei:

Inderdaad,veel mensen zijn hier altijd nogal snel aan het oordelen, terwijl men de hele situatie niet kent.
Veel succes in ieder geval!

Ook gelabeld met één of meerdere van deze sleutelwoorden: Zwanger