Spring naar inhoud

- - - - -

Genietende poezels in de zon

• Log in om te reageren
46 reacties op dit onderwerp
Guest_Vanessa_*
Guest_Vanessa_*

#16 Geplaatst 07 maart 2011 - 12:39

Heel mooi om te zien hoe je knuffels genieten van het zonnetje :heart:

Choeke
Choeke
  • 7.121 berichten
  • 4 katten

#17 Geplaatst 07 maart 2011 - 12:40

Ha oke,ik ken daar niet zoveel van daarmee dak het vroeg.
Thx voor de uitleg.
Die ocicat wat heeft da speciaal???? En karakter????

Solotje
Solotje
  • 51.552 berichten
  • 9 katten

#18 Geplaatst 07 maart 2011 - 12:53

Je ziet ze echt genieten he :LOL: , die oogjes toe van het genieten :love: , zo liefff! :love4:

Spanishke
Spanishke
  • 9.598 berichten
  • 2 katten

#19 Geplaatst 07 maart 2011 - 13:00

haemoglobine zei:

:loveshower: :loveshower: :loveshower:

Mooie foto's van je schatten!
Je hebt daar echt een mooie groep hé! :thumb:

Ik ben er eigenlijk wel trots op ja dat ze zo goed overeenkomen, dat is echt heerlijk om mee te mogen maken :love4: Van stress is hier echt geen sprake meer, ze genieten hier elke dag en wij genieten mee :thumb:

Choeke zei:

Ha oke,ik ken daar niet zoveel van daarmee dak het vroeg.
Thx voor de uitleg.
Die ocicat wat heeft da speciaal???? En karakter????

Een ocicat is eigenlijk een kruising van een Siamees en een Abessijn. 2 katjes die ons echt wel aanspraken qua karakter. MoucheMouche is echter wel een ras op zich qua karakter denk ik. Het is echt een uniek karakterdametje. Ze hangt enorm hard aan Simon en het heeft jaren geduurd eer ze mij ook wat vertrouwde. Nu vertrouwt ze mij ook en geniet ze ook met volle teugen van mijn aandacht. Ze is helemaal niet graag alleen, is veeleisend en heel actief. Ik denk dat ze vooral het karakter van de siamees in zich heeft. :love4: :love3:

Solotje zei:

Je ziet ze echt genieten he :LOL: , die oogjes toe van het genieten :love: , zo liefff! :love4:

Dat zijn echt zo van die foto's waar een mens rustig van wordt he, genietende poezels :love3:
Geplaatste afbeelding
:hart: Not a single catlover's heart can resist a simple "meow" :hart:

Choeke
Choeke
  • 7.121 berichten
  • 4 katten

#20 Geplaatst 07 maart 2011 - 13:16

Ha oke,da's gelijk mijnen Tobias
Die zijn mama is een thai siamees

Froetske
Froetske
  • 7.965 berichten
  • 3 katten

#21 Geplaatst 07 maart 2011 - 13:18

Wat een mooie bende  :loveshower: :love4: :loveshower:
Zalig hoe ze aan het genieten zijn.

Spanishke zei:

Een ocicat is eigenlijk een kruising van een Siamees en een Abessijn. 2 katjes die ons echt wel aanspraken qua karakter. MoucheMouche is echter wel een ras op zich qua karakter denk ik. Het is echt een uniek karakterdametje. Ze hangt enorm hard aan Simon en het heeft jaren geduurd eer ze mij ook wat vertrouwde. Nu vertrouwt ze mij ook en geniet ze ook met volle teugen van mijn aandacht. Ze is helemaal niet graag alleen, is veeleisend en heel actief. Ik denk dat ze vooral het karakter van de siamees in zich heeft. :love4: :love3:

ooooh ze is zoooo mooi :love: :love:

Geplaatste afbeelding
:paw :paw

Karolientje
Karolientje
  • 18.393 berichten
  • 5 katten

#22 Geplaatst 07 maart 2011 - 13:23

Spanishke zei:

Genieten doen ze inderdaad, daarom ook dat ik het zo spijtig vind dat ik hun momenteel niet meer kan bieden van de buitenwereld en we wonen ook al aan een vrij drukke straat. Als we verhuizen, zal er zeker en vast een buitenren moeten komen :love4:

Dat gevoel ken ik ja... Op het appartement konden ze dan wel buiten op het balkon, maar toch...
Het eerste wat we gedaan hebben in het nieuwe huis, is een schrijnwerker laten komen om de kattenren te bestellen. :lachen: Voorlopig hebben ze binnenshuis nog genoeg te ontdekken, maar een keer het weer echt mooi en warm begint te worden, wil ik ze toch terug de kans geven om daarvan te genieten.
Geplaatste afbeelding

MarieDufoor
MarieDufoor
  • 6.027 berichten
  • 1 katten

#23 Geplaatst 07 maart 2011 - 13:36

mag ik eens iets vragen???
ben je niet bang dat je poezels van het terras gaan springen???
wij hebben ook een terras, maar durf ze niet echt alleen buiten laten...

wel hele mooie poezels hoor, toch zalig hé om hen zo te zien genieten??? :thumb:
Geplaatste afbeelding

Spanishke
Spanishke
  • 9.598 berichten
  • 2 katten

#24 Geplaatst 07 maart 2011 - 13:49

Karolientje zei:

Dat gevoel ken ik ja... Op het appartement konden ze dan wel buiten op het balkon, maar toch...
Het eerste wat we gedaan hebben in het nieuwe huis, is een schrijnwerker laten komen om de kattenren te bestellen. :lachen: Voorlopig hebben ze binnenshuis nog genoeg te ontdekken, maar een keer het weer echt mooi en warm begint te worden, wil ik ze toch terug de kans geven om daarvan te genieten.

Als wij ons droomhuisje vinden, is dat ook het eerste waar werk moet van gemaakt worden. Dat heb ik al genoeg gezegd tegen Simon.
Bij jou konden ze er al een beetje van genieten, maar hier is het echt smal. Ze gaan niet weten wat hun overkomt als hun ren af gaat zijn die poezels van jullie :thumb:

MarieDufoor zei:

wel hele mooie poezels hoor, toch zalig hé om hen zo te zien genieten??? :thumb:

Ik was ook in alle staten toen Simon voor het eerst (3 jaar geleden) het vensterraam openzette zodanig dat de poezels buiten konden :help: , maar ze zijn echt niet zo dom om er van af te gaan springen ;)
Ze willen gewoon even genieten van het zonnetje en beseffen zelf wel tot waar ze mogen gaan ;) Niettemin heb ik wel mijn argusogen op hoor :oops:
Zoals je zelf zegt is het echt zalig om ze zo te zien genieten dus wil ik hun dat klein beetje buitenlucht niet ontzeggen :oops:
Geplaatste afbeelding

haemoglobine
haemoglobine
  • 9.437 berichten
  • 3 katten

#25 Geplaatst 07 maart 2011 - 14:29

MarieDufoor zei:

Kun je het terras eventueel niet een minimum "afspannen"?
Bvb plexiglasplaten aan de onderkant?
Bij zooplus verkopen ze ook netten die je daarvoor kan gebruiken, maar dan moet het nog mogelijk zijn om dit aan te brengen...

Geplaatste afbeelding
Knuffels van Ann, Roswell, Sati en Echo

PeggyJ
PeggyJ
  • 45.914 berichten
  • 4 katten

#26 Geplaatst 07 maart 2011 - 16:10

:LOL: :heart: :heart: :heart:
Geplaatste afbeelding
We kunnen het hart van een man beoordelen door te kijken hoe hij met dieren omgaat :cattailwag

Spanishke
Spanishke
  • 9.598 berichten
  • 2 katten

#27 Geplaatst 07 maart 2011 - 16:35

haemoglobine zei:

Kun je het terras eventueel niet een minimum "afspannen"?
Bvb plexiglasplaten aan de onderkant?
Bij zooplus verkopen ze ook netten die je daarvoor kan gebruiken, maar dan moet het nog mogelijk zijn om dit aan te brengen...

Ik ben het sterk aan het overwegen! Zo onderaan zou inderdaad al genoeg moeten zijn denk ik.
Geplaatste afbeelding

Guest_yvette_*
Guest_yvette_*

#28 Geplaatst 07 maart 2011 - 16:43

mooie foto's en ja he ze liggen zo graag in het zonnetje
hier is dat ook zo hoor

catherine
catherine
  • 40.162 berichten

#29 Geplaatst 07 maart 2011 - 16:45

:love4: :love: :love4:

MarieDufoor
MarieDufoor
  • 6.027 berichten
  • 1 katten

#30 Geplaatst 07 maart 2011 - 18:42

Spanishke zei:

Als wij ons droomhuisje vinden, is dat ook het eerste waar werk moet van gemaakt worden. Dat heb ik al genoeg gezegd tegen Simon.
Bij jou konden ze er al een beetje van genieten, maar hier is het echt smal. Ze gaan niet weten wat hun overkomt als hun ren af gaat zijn die poezels van jullie :thumb:

Ik was ook in alle staten toen Simon voor het eerst (3 jaar geleden) het vensterraam openzette zodanig dat de poezels buiten konden :help: , maar ze zijn echt niet zo dom om er van af te gaan springen ;)
Ze willen gewoon even genieten van het zonnetje en beseffen zelf wel tot waar ze mogen gaan ;) Niettemin heb ik wel mijn argusogen op hoor :oops:
Zoals je zelf zegt is het echt zalig om ze zo te zien genieten dus wil ik hun dat klein beetje buitenlucht niet ontzeggen :oops:

maar laat jij dan je poezels ook echt ALLEEN op het terras???
Ubie die zal niet rap over de reling springen, maar Chanel, die durft alles en springt overal op, ik ben vooral bang dat ze eens denken van, oh ik ga eens op die reling springen om te zien wat daarachter ligt of ik wil die vogel of vlinder pakken! zonder te beseffen hoe smal die reling wel niet is... maar zo dom zullen ze wel niet zijn zeker??? :p
ik wil er altijd bij zijn op het terras, alleen is dat gewoon onmogelijk! :roll:
maar ik wil het hen zeker ook niet ontzeggen...
Deze zomer mag Chanelleke voor het eerst buiten, vorig jaar was ze nog te klein, ben benieuwd wat dat zal geven. :scared:
Geplaatste afbeelding