Spring naar inhoud

- - - - -

Genietende poezels in de zon

• Log in om te reageren
46 reacties op dit onderwerp
Armani
Armani
  • 15.761 berichten

#31 Geplaatst 07 maart 2011 - 18:43

Allen op hun paasbest :ha :ha :ha

lola'tje
lola'tje
  • 1.366 berichten
  • 2 katten

#32 Geplaatst 07 maart 2011 - 18:44

mooie foto's!!

Spanishke
Spanishke
  • 9.598 berichten
  • 2 katten

#33 Geplaatst 07 maart 2011 - 18:56

MarieDufoor zei:

maar laat jij dan je poezels ook echt ALLEEN op het terras???
Ubie die zal niet rap over de reling springen, maar Chanel, die durft alles en springt overal op, ik ben vooral bang dat ze eens denken van, oh ik ga eens op die reling springen om te zien wat daarachter ligt of ik wil die vogel of vlinder pakken! zonder te beseffen hoe smal die reling wel niet is... maar zo dom zullen ze wel niet zijn zeker??? :p
ik wil er altijd bij zijn op het terras, alleen is dat gewoon onmogelijk! :roll:
maar ik wil het hen zeker ook niet ontzeggen...
Deze zomer mag Chanelleke voor het eerst buiten, vorig jaar was ze nog te klein, ben benieuwd wat dat zal geven. :scared:

Ze zitten er soms allemaal op! Ze zijn echt heel graag eens buiten. Ze lopen niet graag aan een tuigje, maar zo vrij rondlopen en genieten van't zonneke doen ze echt allemaal graag. Daarstraks heeft Milo zitten janken aan de gordijn om het vensterraam terug open te doen, maar ik vond het niet warm genoeg om hun buiten te laten.
Ik denk dat ik het ga afsluiten onderaan met plexiglas of misschien gewoon die panelen van de kittenren ervoor zetten, maar ja dan is het nog kleiner dan dat het al is...

En nee ze zijn er echt niet op uit om een vliegje ofzo te vangen, ze willen gewoon even de zon op hun snoet :love3: en ze zijn al zeker niet zo dom om eraf te springen, maar ja het roept wel wat gemengde gevoelens op.

Bewerkt door Spanishke, 07 maart 2011 - 18:57.

Geplaatste afbeelding
:hart: Not a single catlover's heart can resist a simple "meow" :hart:

MarieDufoor
MarieDufoor
  • 6.027 berichten
  • 1 katten

#34 Geplaatst 07 maart 2011 - 19:35

ja, het roept inderdaad gemengde gevoelens op, ik verlang al tot het echt mooi weer wordt hoor, Chanel hare eerste echte buitendoop :p
wil mn poesjes ook zien genieten :heart:

Geplaatste afbeelding

haemoglobine
haemoglobine
  • 9.437 berichten
  • 3 katten

#35 Geplaatst 07 maart 2011 - 19:42

Spanishke zei:

Ik ben het sterk aan het overwegen! Zo onderaan zou inderdaad al genoeg moeten zijn denk ik.

Als je nog niet van plan bent meteen te verhuizen, zou ik er toch ook aan denken om het wat veiliger te maken.
Bij zooplus verkopen ze netten speciaal voor balkons, misschien niet echt mooi, maar wel veilig.
En ik denk dat je daar op den duur wel doorkijkt, zo zichtbeperkend is dat nu ook niet?

MarieDufoor zei:

maar laat jij dan je poezels ook echt ALLEEN op het terras???
Ubie die zal niet rap over de reling springen, maar Chanel, die durft alles en springt overal op, ik ben vooral bang dat ze eens denken van, oh ik ga eens op die reling springen om te zien wat daarachter ligt of ik wil die vogel of vlinder pakken! zonder te beseffen hoe smal die reling wel niet is... maar zo dom zullen ze wel niet zijn zeker??? :p
ik wil er altijd bij zijn op het terras, alleen is dat gewoon onmogelijk! :roll:
maar ik wil het hen zeker ook niet ontzeggen...
Deze zomer mag Chanelleke voor het eerst buiten, vorig jaar was ze nog te klein, ben benieuwd wat dat zal geven. :scared:

Hangt van kat tot kat af, bij Sati zou ik er zeker geen vertrouwen in hebben, als ik zie hoe ze achter glas reageert, een echte kamikaze, die zou zeker in het "niets" springen! :s

Geplaatste afbeelding
Knuffels van Ann, Roswell, Sati en Echo

Guest_cato11_*
Guest_cato11_*

#36 Geplaatst 07 maart 2011 - 19:45

:love: :heart:

Lut
Lut
  • 11.643 berichten
  • 4 katten

#37 Geplaatst 07 maart 2011 - 19:55

Dat zijn héél mooie foto's!!!
Ik vind die zwart/witte héél geslaagd!!

Je ocicat, is dat die rosse gespikkelde??

Spanishke
Spanishke
  • 9.598 berichten
  • 2 katten

#38 Geplaatst 07 maart 2011 - 20:32

haemoglobine zei:

Als je nog niet van plan bent meteen te verhuizen, zou ik er toch ook aan denken om het wat veiliger te maken.
Bij zooplus verkopen ze netten speciaal voor balkons, misschien niet echt mooi, maar wel veilig.
En ik denk dat je daar op den duur wel doorkijkt, zo zichtbeperkend is dat nu ook niet?

Nee we hebben nog niet direct een huisje op zicht en we moeten nog een lange weg sparen eerst..., maar momenteel lukt dat niet echt heel erg goed door persoonlijke omstandigheden (die ik je gerust wel wil vertellen via pb, maar niet openbaar).

Het hoeft niet mooi te zijn, zoals je wel zult gezien hebben is dat balkon ook niet bepaald onderhouden. Gewoon omdat ik er amper kan op staan om iets te kuisen en meestal zijn onze gordijnen toch dicht :LOL:

haemoglobine zei:

Hangt van kat tot kat af, bij Sati zou ik er zeker geen vertrouwen in hebben, als ik zie hoe ze achter glas reageert, een echte kamikaze, die zou zeker in het "niets" springen! :s

Yumi heeft eens 2 uur vastgezeten op de dorpel aan onze slaapkamer. Ze was erin geslaagd om achter het vliegenraam te geraken en ineens belden onze buren aan dat er een katje zat te miauwen. Die zat daar dus 2u buiten op een supersmal stukje. Ik was zooooo blij dat ik haar terug in mijn armen kon nemen, maar het bewijst wel dat ze niet zo dom is om te gaan springen en de andere doen dat ook niet.

Bewerkt door Spanishke, 07 maart 2011 - 20:34.

Geplaatste afbeelding

Spanishke
Spanishke
  • 9.598 berichten
  • 2 katten

#39 Geplaatst 07 maart 2011 - 20:34

Lut zei:

Dat zijn héél mooie foto's!!!
Ik vind die zwart/witte héél geslaagd!!

Je ocicat, is dat die rosse gespikkelde??

De zwart/witte van Fearke of van MoucheMouche? Ik vind die in het zwart/wit mooier omdat die meer uitstraalt en minder agressief overkomt, vooral die van MM met haar felle kleur.
MoucheMouche is inderdaad dat mini luipaardje. Kijk maar eens bij andere rassen onder het topic ocicat ;) . Haar kleur is Cinnamon silver spotted, niet het gewone rood dus zoals bij een htk, maar cinnamon kleur op een zilverkleurige ondervacht. Interessant om te weten is dat ze zelfs Britjes (meer bepaald de silver tabby) gekruist hebben in de stamboom om die kleur te bekomen.

Bewerkt door Spanishke, 07 maart 2011 - 20:40.

Geplaatste afbeelding

Joloka
Joloka
  • 19.772 berichten
  • 9 katten

#40 Geplaatst 08 maart 2011 - 11:02

Dus als ik het goed snap: als Bebbeltje en Julius heel dicht samen slapen (soms op elkaar), dan heb ik ook een Ocicat? :)

Geplaatste afbeelding

haemoglobine
haemoglobine
  • 9.437 berichten
  • 3 katten

#41 Geplaatst 08 maart 2011 - 11:26

Joloka zei:

Dus als ik het goed snap: als Bebbeltje en Julius heel dicht samen slapen (soms op elkaar), dan heb ik ook een Ocicat? :)

:lachen: :lachen: :lachen:

Dat benadert het wel zowat! ;)

Geplaatste afbeelding
Knuffels van Ann, Roswell, Sati en Echo

Guest_EmilyenAmedee_*
Guest_EmilyenAmedee_*

#42 Geplaatst 08 maart 2011 - 11:32

Hele mooie foto's :heart: :love3: :heart:

Guest_dusk rigid_*
Guest_dusk rigid_*

#43 Geplaatst 08 maart 2011 - 11:35

wauwie mooie foto's ze genieten inderdaad, wat een leuk stel poezels ^^ :)

Spanishke
Spanishke
  • 9.598 berichten
  • 2 katten

#44 Geplaatst 08 maart 2011 - 19:40

Joloka zei:

:ha Ja ongeveer, dan zal je meer kans maken op een chocolate silver spotted of een tawny ;) , maar daar is het nu ietsje te laat voor O:)
Geplaatste afbeelding

Marina
Marina
  • 15.750 berichten
  • 6 katten

#45 Geplaatst 10 maart 2011 - 10:32

mooie foto's :loveshower: :loveshower:
Geplaatste afbeelding