Spring naar inhoud

- - - - -

Clyde: urne op pagina 12

• Log in om te reageren
229 reacties op dit onderwerp
Guest_Lisje_*
Guest_Lisje_*

#46 Geplaatst 30 mei 2009 - 15:12

Rust zachtjes lieve kleine Clyde :catkiss !

Guest_Amelie_*
Guest_Amelie_*

#47 Geplaatst 30 mei 2009 - 15:20

Veel sterkte Zoë.

Roosje
Roosje
  • 7.935 berichten
  • 2 katten

#48 Geplaatst 30 mei 2009 - 18:37

Clyde, Ik hoop dat je gelukkig bent aan de andere kant van de regenboog. Veel sterkte Zoe
Geplaatste afbeelding

Guest_garnet_*
Guest_garnet_*

#49 Geplaatst 30 mei 2009 - 18:46

Veel sterkte Zoë :hug: rust zacht lieve Clyde

chatje80
chatje80
  • 2.750 berichten
  • 2 katten

#50 Geplaatst 30 mei 2009 - 19:07

Veel sterkte Zoë en Clyde rust zacht daar in de regenboog
Geplaatste afbeelding

Magic Coonie
Magic Coonie
  • 6.039 berichten
  • 6 katten

#51 Geplaatst 30 mei 2009 - 20:12

Je hebt een mooie urne gekozen voor Clyde.

Veel sterkte

Guest_clyde_*
Guest_clyde_*

#52 Geplaatst 30 mei 2009 - 20:13

clyde wordt dinsdag gecremeerd en we gaan het donderdag halen
ik denk dat ik pas echt het kan verwerken als hij hier bij mij is

Jess
Jess
  • 4.842 berichten
  • 2 katten

#53 Geplaatst 30 mei 2009 - 20:18

clyde zei:

clyde wordt dinsdag gecremeerd en we gaan het donderdag halen
ik denk dat ik pas echt het kan verwerken als hij hier bij mij is

Dat denk ik ook meid, die dagen zijn altijd het moeilijkste. We denken aan je en we zien ons binnenkort!
Geplaatste afbeelding

Guest_clyde_*
Guest_clyde_*

#54 Geplaatst 30 mei 2009 - 20:24

ik heb gistere gedacht nooit meer een kat te nemen maar op de duur zou clyde het ook niet willen als ik niemand een goede thuis geef , clyde heeft 6 maanden bij mij geleefd maar wel 6 maanden een fantastisch thuis gehad + 3 maanden bij de fokster , die ook met heel veel liefde voor hem heeft gezorgt

Joloka
Joloka
  • 19.772 berichten
  • 9 katten

#55 Geplaatst 30 mei 2009 - 20:30

Clyde zal wel voor je zorgen en een poezel op je pad sturen als je daar aan toe bent. En Clyde heeft inderdaad een fantastische thuis gehad bij jou!!!!

Geplaatste afbeelding

Guest_poezemannen_*
Guest_poezemannen_*

#56 Geplaatst 30 mei 2009 - 20:32

Ik denk dat dat een logische eerste gedachte is: ik neem nooit meer een kat. Je hebt die lieverd doodgraag gezien en ja, het doet altijd pijn als je ze dan eens moet afgeven. Maar gisteren zei iemand me: "als je moet kiezen tussen een poezel doodgraag zien en leuke momenten meemaken en veel verdriet als je moet scheiden of nooit een poezel doodgraag zien en nooit die band meemaken..dan kies ik voor het eerste!"
Clyde had een klein paradijsje daar bij jou..hij had zich geen beter baasje kunnen wensen! En inderdaad..er zijn heel veel poezels op zoek naar zo'n geweldige poezenbaasjes!

Guest_clyde_*
Guest_clyde_*

#57 Geplaatst 30 mei 2009 - 20:38

pff , clyde heeft me door zoveel getrokken , verdriet , mijn ziekte , alles ... en ik bleef positief dat is in de familie heel hard opgevallen
maar ik ben aan de ene kant wel blij , want stel het gebeurde nu niet en stel hij werd later gewoon verkouden of ... en ik gaf thuis doodnormaal een pilletje , hij geraakte in shock en ik wist niet wat doen , maakte een traumatisch beeld mee , was waarschijnlijk te laat bij de dierenarts en ging het me dan nooit vergeten dat ik te laat was , clyde heeft echt een mooie thuis gehad en hij zal heel blij zijn als ik goed zorg voor een nieuw poezeltje als voor clyde
want clyde was mijn prins op het witte paard :hart: :cry:

Guest_poezemannen_*
Guest_poezemannen_*

#58 Geplaatst 30 mei 2009 - 20:42

En jij was zijn prinsesje hoor..daar ben ik heel zeker van! Ik denk dat hij je ook enorm mist hoor..maar hij zal altijd bij je zijn en je overal volgen in alles wat je nog gaat doen. Denk daar maar aan als je voor iets lastigs staat..hij is bij je! En zal je steunen in alles wat je wil doen..in jouw studies of bv voor een ander katje. Alles zal wel loslopen..als de tijd er is, zal je het voelen.. :hug:

Guest_dauwke_*
Guest_dauwke_*

#59 Geplaatst 30 mei 2009 - 21:14

rust zacht lieve clyde
veel sterkte

dorien_951
dorien_951
  • 2.365 berichten
  • 3 katten

#60 Geplaatst 30 mei 2009 - 21:23

Veel sterkte voor het personeel van Clyde