Spring naar inhoud

- - - - -

Clyde: urne op pagina 12

• Log in om te reageren
229 reacties op dit onderwerp
Guest_clyde_*
Guest_clyde_*

#61 Geplaatst 30 mei 2009 - 21:35

pff heb het opt moment echt moeilijk , kga een foto boek maken vant begin tot het einde

Guest_*mikkeke*_*
Guest_*mikkeke*_*

#62 Geplaatst 30 mei 2009 - 21:50

Je hebt een prachtige urne gekozen meid.
Kan me voorstellen dat je het heel erg moeilijk hier mee hebt.
We denken aan je....

mobius
mobius
  • 7.516 berichten
  • 2 katten

#63 Geplaatst 30 mei 2009 - 21:56

O Zoë meid...ik weet dat je het nu moeilijk hebt. Maar als je behoefte hebt om met fotootjes van hem bezig te zijn moet je dat nu gewoon doen. Het helpt je bij de verwerking. Nu is nog alles zo ongeloofwaardig maar eens Clyde terug bij je is zal het voor jou ook een hele geruststelling zijn.
Toen ik als kind mijn hondje moest afgeven heb ik een hele week niet gegeten. Toen hebben mijn ouders hem in de tuin begraven waar ik hem kon zien vanuit mijn raam. En sindsdien kon ik terug slapen. Alsof ik gersut was dat hij eindelijk terug thuis was.
Dat ga je met je lieve maatje ook hebben. En dan kan je stilaan met je verwerking beginnen.

Tuurljk is het normaal dat je nu geen kat meer wil. Maar zoals je zelf al zegt zal Clyde wel willen dat je ooit een andere poes terug een warme thuis geeft. Dat komt nog wel. Alles op zijn tijd :hug:

miranda
miranda
  • 7.838 berichten
  • 1 katten

#64 Geplaatst 30 mei 2009 - 22:04

clyde zei:

ik heb gistere gedacht nooit meer een kat te nemen maar op de duur zou clyde het ook niet willen als ik niemand een goede thuis geef , clyde heeft 6 maanden bij mij geleefd maar wel 6 maanden een fantastisch thuis gehad + 3 maanden bij de fokster , die ook met heel veel liefde voor hem heeft gezorgt

Geen ander dier willen is een eerste reactie... toen ik mijn eerste hondje verloor door een verkeersongeval zei ik ook dat ik geen ander wilde... ik had de hond van bij haar geboorte ..maar na 3 dagen wenen besloot ik toch een ander te nemen (het is wel heel vroeg maar zo ben ik) ... de sheltiepup heeft me heel goed het verlies van mijn hondje helpen verwerken.... na 9 jaar heb ik deze sheltie spijtig genoeg moeten laten inslapen wegens kanker... en na nog geen weekje had ik mijn tweede sheltie... bij mij heeft een ander dier me er altijd bovenop geholpen..... wanneer je er klaar voor bent meisje zal er wel een andere poes in je leven komen vergeten zal je clyde niet net zoals ik mijn 2 hondjes niet vergeet maar het verdriet slijt.

Bibie
Bibie
  • 5.115 berichten
  • 2 katten

#65 Geplaatst 30 mei 2009 - 22:05

Veel sterkte lieve Zoë.

Geplaatste afbeelding

Guest_Pinkbubblegum_*
Guest_Pinkbubblegum_*

#66 Geplaatst 31 mei 2009 - 00:30

Rust zacht lieve Clyde, Zoë, je hebt echt een heel mooie urne gekozen! Ik wens je heel veel sterkte toe meid !

amazingdolls
amazingdolls
  • 3.501 berichten
  • 18 katten

#67 Geplaatst 31 mei 2009 - 00:45

veel sterkte :cry:
Geplaatste afbeelding

Guest_AnnDB_*
Guest_AnnDB_*

#68 Geplaatst 31 mei 2009 - 13:14

Het is normaal dat je t moeilijk hebt he, meisje :hug: . Gun jezelf alle tijd om dit verlies te verwerken.

tiny
tiny
  • 12.966 berichten
  • 4 katten

#69 Geplaatst 31 mei 2009 - 15:00

clyde zei:

clyde wordt dinsdag gecremeerd en we gaan het donderdag halen
ik denk dat ik pas echt het kan verwerken als hij hier bij mij is

Dit denk ik ook,
nogmaals sterkte en slaap zacht lieve Clyde :cry: :cry: :cry:

Fieke
Fieke
  • 3.188 berichten
  • 1 katten

#70 Geplaatst 01 juni 2009 - 09:35

Rust zacht, lieve Clyde. We gaan je hier missen.
Zoë, heel erg veel sterkte. :hug:
Geplaatste afbeelding

dolfjeweerwolfje
dolfjeweerwolfje
  • 13.875 berichten
  • 4 katten

#71 Geplaatst 01 juni 2009 - 09:47

Heb alles meegevolgd, maar denk nooit echt gereageerd. Telkens druppelen er tranen over mijn wangen. Vind het zo erg voor je Zoë!
Heel veel sterkte toegewenst...
Enne, ik denk dat je rouwproces inderdaad echt gaat beginnen wanneer de urne (die trouwens prachtig is) thuis bij je is. Ook het fotoboek gaat je goed doen...
Sterkte nog :hug .

Joloka
Joloka
  • 19.772 berichten
  • 9 katten

#72 Geplaatst 01 juni 2009 - 10:04

Dag Zoë, hoe is het nu meisje?

Geplaatste afbeelding

Guest_clyde_*
Guest_clyde_*

#73 Geplaatst 01 juni 2009 - 10:08

bwa ja gaat wel , de avond en ochtend is het moeilijkst maar ik krijg hem toch niet terug , hoe graag ik zou willen
ik mis hem wel heel hard , het voelen van zijn vachtje , het gespin en de knuffels :cry:

Joloka
Joloka
  • 19.772 berichten
  • 9 katten

#74 Geplaatst 01 juni 2009 - 10:12

Hou maar zoveel mogelijk dingen van hem zodat je zijn geur bij je hebt (bij mij helpt dat toch). Ik zou zoveel willen zeggen, maar woorden schieten deze keer echt te kort. :hug:

Geplaatste afbeelding

Guest_clyde_*
Guest_clyde_*

#75 Geplaatst 01 juni 2009 - 10:14

ik heb niet veel meer , alles was de een paar dagen ervoor gewassen , en ruikt naar waspoeder niet naar clyde, en het speelgoed heeft zijn eigen geur