Spring naar inhoud

- - - - -

Clyde: urne op pagina 12

• Log in om te reageren
229 reacties op dit onderwerp
Guest_clyde_*
Guest_clyde_*

#91 Geplaatst 02 juni 2009 - 21:29

voeding verzorging
vanaf volgend jaar word dat verzorging mijn 4 de loopt stilletjes op zen eind , en dan ga ik volgend jaar bij bejaarden en kinderen op stage
ik doe mijn 7 de  en ga dan verder studeren misschien lager onderwijs :)

Guest_dauwke_*
Guest_dauwke_*

#92 Geplaatst 02 juni 2009 - 21:34

oh leuk hetzelfde of mij
ik zit nu in het 6de verzorging en doe volgend jaar mijn 7de jaar kinderzorg en
ga ook doorsturen om les te geven

tiny
tiny
  • 12.966 berichten
  • 4 katten

#93 Geplaatst 02 juni 2009 - 21:34

jammer dat je zo ver woont,anders kon je misschien bij ons op stage komen :wi

catherine
catherine
  • 40.162 berichten

#94 Geplaatst 02 juni 2009 - 21:36

Hé Zoë, ben blij dat je je al een klein beetje beter voelt, het is ook fijn dat je steun krijgt van je klasgenoten dat is zeker anders dan de steun van ons, omdat jullie daar ongeveer dezelfde leeftijd hebben. Er zullen nog dagen zijn dat je een dipje zal hebben maar het zal in elk geval beter gaan. Het verdriet slijt maar je liefde voor clyde blijft in je hart. En mss op een dag sta je open om een ander katje zoveel liefde te geven. Je doet het goed meid, we zijn blij voor je. :hug: :hug: :hug:

Guest_clyde_*
Guest_clyde_*

#95 Geplaatst 02 juni 2009 - 21:41

ik denk dat die dag al stilletjes aan het komen is want het gemis is heel groot .... en clyde had niet liever gewild andere kat(jes) een goede thuis te geven ...

Guest_clyde_*
Guest_clyde_*

#96 Geplaatst 02 juni 2009 - 21:44

dauwke zei:

oh leuk hetzelfde of mij
ik zit nu in het 6de verzorging en doe volgend jaar mijn 7de jaar kinderzorg en
ga ook doorsturen om les te geven

leuk leuk , dan hebben wij ongeveer dezelfde doelen , ik ga ook 7 KZ doen , alee voorloppig is dat mijn gedacht ... want het kan zijn dat ik met bejaarden werk ... ik verloren ben en kies voor bejaarden maar normaal kinderen...

Guest_dauwke_*
Guest_dauwke_*

#97 Geplaatst 02 juni 2009 - 22:14

ja zou kunnen dat je nog veranderd
de helft van de klas bij ons is zo veranderd
maar je leert zeer veel bij op stage

miranda
miranda
  • 7.838 berichten
  • 1 katten

#98 Geplaatst 02 juni 2009 - 23:08

clyde zei:

ik denk dat die dag al stilletjes aan het komen is want het gemis is heel groot .... en clyde had niet liever gewild andere kat(jes) een goede thuis te geven ...

misschien is dit inderdaad zo zoë.. iedereen verwerkt de dood van zijn/haar dier op een andere manier.Maar..... indien je beslist voor een andere poes maak nooit de vergelijking tussen clyde en het nieuwe katje want twee dezelfde vind je bijna nooit.
Ik ben ook iemand die de dood beter kan verwerken door een nieuw huisdier te nemen.. ondanks dat de pijn wel blijft hangen.

Ellenita
Ellenita
  • 26.688 berichten
  • 9 katten

#99 Geplaatst 02 juni 2009 - 23:15

je bent goed bezig!!! :hug:
poezenknuf van mij en mijn pareltjes : :paw Iruna,Syrai, Hindou, Reiko, Inty, Deva, Loki, Munay, Indira en *Thaira* :paw
Geplaatste afbeelding

Guest_Lisje_*
Guest_Lisje_*

#100 Geplaatst 03 juni 2009 - 10:44

Nadat Alin was gestorven, heb ik op men kast 2 foto's van hem gezet samen met zen halsbandje.
Moet wel zeggen dat de komst van Phoebe heel veel deugd heeft gedaan.
Ik kon me weer concentreren op iets anders buiten telkens te denken van Alin zou nu dit gedaan hebben of dat...
Door met Phoebe te kunnen bezig zijn kon ik het verlies van men ventje beter verwerken, bleef moeilijk hoor want in het begin deed ik niet anders of hun 2 vergelijken...
Het gemis blijft, maar ik heb er vrede kunnen mee nemen...
Nog veel sterkte!! :hug:

Guest_Pinkbubblegum_*
Guest_Pinkbubblegum_*

#101 Geplaatst 03 juni 2009 - 10:48

fijn om te horen dat het al wat beter gaat, fijn dat je veel steun hebt aan je klasgenoten!

Guest_AnnDB_*
Guest_AnnDB_*

#102 Geplaatst 03 juni 2009 - 10:48

Echt heel sterk van je hoe je er mee omgaat, Zoë :hug:

Roosje
Roosje
  • 7.935 berichten
  • 2 katten

#103 Geplaatst 03 juni 2009 - 12:31

Blij te horen dat het al wat beter gaat Zoe!
Geplaatste afbeelding

Joloka
Joloka
  • 19.772 berichten
  • 9 katten

#104 Geplaatst 03 juni 2009 - 12:31

Je doet dat echt heel goed Zoë!!! :hug:

Geplaatste afbeelding

Spanishke
Spanishke
  • 9.598 berichten
  • 2 katten

#105 Geplaatst 03 juni 2009 - 12:37

Ik vind ook dat je het enorm goed doet! Prachtig hoe je hem probeert te verwerken, dit is zeker op een goeie en positieve manier. Het is inderdaad zoals Miranda zegt, nooit vergelijken met je vorige huisgenootje en uit eigen ervaring kan ik er alleen maar bijvoegen: nooit te vroeg een ander huisdier overwegen. Zelf heb ik ook mijn katertje Shadow verloren toen hij net geen jaar was (overreden) en mijn ex kon het verdriet niet meer aanzien en is halsoverkop op zoek gegaan naar een nieuw katertje. Bij gevolg zit dat katertje nu nog bij mijn ouders, hij krijgt alles wat zijn hartje toekomt, maar ik heb hem nooit echt echt graag gezien. Ik kon alleen maar denken toen op dat moment "ik wil geen andere kat", maar ik heb daar niet de kans voor gekregen door mijn ex. Nu geef ik iedereen de raad die een dierbaar iemand/iets verliest, om er de nodige tijd over te laten gaan. Na een tijdje ga je terug klaar zijn voor een nieuwkomertje.

Geplaatste afbeelding
:hart: Not a single catlover's heart can resist a simple "meow" :hart: