Spring naar inhoud

- - - - -

Voor de eerste keer buiten...

• Log in om te reageren
7 reacties op dit onderwerp
Adsagsona
Adsagsona
  • 3.373 berichten
  • 2 katten

#1 Geplaatst 07 maart 2011 - 20:39

Een verhaaltje over de avonturen van Bent & Smiley buiten.

Vorige week waren ze voor de eerste keer eventjes buiten geweest. Smiley had er meteen zin in! Ze snuffelde in het rond achteraan op het terras, zocht dan het gras op en kwam eventjes helpen om een paar plantjes te zetten :)

Bent ging op het terras... en schoot meteen weer naar binnen! Met andere woorden, onze stoere kater bleek de grootste schrikkepiet van de twee te zijn :lachen: . Maar om ze zo maar buiten te laten, vond ik toch een beetje te riskant.

En nu, na gepraat te hebben met de vriend en met een vriendin (merci he Gwyn ;) ) heb ik voorlopig gekozen voor ze een tuigje aan te doen. Hopelijk lukt het in de volgende jaren om de tuin afgezet te krijgen voor hen, maar aangezien ons huis nog niet zo lang gekocht is, gaan de veranderingen beetje bij beetje beginnen.

Dus vanavond, eerste try-out van de tuigjes :) Eentje in't zwart voor Smiley, eentje in't rood voor Bent, met als klikjes visjes :) . Ze lieten het nog redelijk goed toe, maar dan begon het :ha

Smiley achteruit, links, rechts... dan maar gaan liggen rollen... niks gekort. En Bent bleef gewoon staan :ha .

We zijn er eventjes mee buiten geweest, maar niet te lang... Bent is wel wat verder gegaan dan de eerste keer. We gaan er nog 'veilige' buitenkatten van maken ;)

sisi
sisi
  • 6.766 berichten
  • 4 katten

#2 Geplaatst 07 maart 2011 - 21:02

:LOL: :LOL: :LOL: :LOL:
Dat vraagt om foto's alhoewel dat niet eenvoudig zal zijn met 2 tuigjes in de hand :twisted:

Adsagsona
Adsagsona
  • 3.373 berichten
  • 2 katten

#3 Geplaatst 08 maart 2011 - 08:08

Ieder eentje he ;) Ik sleur m'n vriend mee naar buiten :ha

Ellenita
Ellenita
  • 26.688 berichten
  • 9 katten

#4 Geplaatst 08 maart 2011 - 08:20

:LOL:
poezenknuf van mij en mijn pareltjes : :paw Iruna,Syrai, Hindou, Reiko, Inty, Deva, Loki, Munay, Indira en *Thaira* :paw
Geplaatste afbeelding

Guest_dusk rigid_*
Guest_dusk rigid_*

#5 Geplaatst 08 maart 2011 - 09:24

tuigjes zijn best grappig zeker als poezels er nog niet helemaal aan gewend zijn :) echt heel grappig ik hoop dat het in de toekomst wat beter met de tuigjes gaat :) dan kunnen ze veilig naar buiten zonder dat je je zorgen hoeft te maken

Joloka
Joloka
  • 19.772 berichten
  • 9 katten

#6 Geplaatst 08 maart 2011 - 09:27

:thumb: :thumb: :thumb:

Geplaatste afbeelding

Guest_Feline@Jolien_*
Guest_Feline@Jolien_*

#7 Geplaatst 08 maart 2011 - 11:18

:LOL: :thumb: :thumb: :thumb: :jump:

PeggyJ
PeggyJ
  • 45.914 berichten
  • 4 katten

#8 Geplaatst 09 maart 2011 - 21:10

:LOL: :LOL: :LOL:
Geplaatste afbeelding
We kunnen het hart van een man beoordelen door te kijken hoe hij met dieren omgaat :cattailwag