Spring naar inhoud

- - - - -

Krokusvakantie...

• Log in om te reageren
15 reacties op dit onderwerp
Mauro
Mauro
  • 7.714 berichten
  • 2 katten

#1 Geplaatst 07 maart 2011 - 23:13

Krokusvakantie =

2 puberkes die vakantie hebben...nu pas valt het écht op hoe groot ze worden én vrij afstandelijk... :(

Enkele jaren geleden was vakantie gelijk aan knutselen, puzzelen, tekenen, gezelschapspelletjes, ....gewoon fantasie en plezier ;)
Totaal andere situatie momenteel ;)

2 poezekes die het moeilijk hebben met de eerste zonnestraaltjes en absoluut naar buiten willen...niet in de ren, maar via de achterdeur :(
Mag én kan niet :misselijk: = beetje stress....

Nog steeds aan het wachten op reactie van m'n baas...heeft me beloofd nogmaals rond de tafel te zitten met "de grote mannen", dus weet nog steeds niet of het ontslag zal worden of niet :catscratchhead :catcurs :catnoknow

En ook deze week 6-maandelijkse controle = bloedonderzoeken, testen, scan............

Eventjes een "klaag-weekje" :catcurs

Dit zal uitkijken worden naar volgende week :goofy:

Nog iemand met een "moeilijke krokusvakantie"...???

Bewerkt door Mauro, 07 maart 2011 - 23:16.

Geplaatste afbeelding

haemoglobine
haemoglobine
  • 9.437 berichten
  • 3 katten

#2 Geplaatst 07 maart 2011 - 23:25

Sterkte!
Ik sta je bij in gedachten! :hug: :hug: :hug:

Je hebt ook nog pb'tje van mij tegoed, maar de laatste dagen was ik niet echt in staat daarvoor...

Geplaatste afbeelding
Knuffels van Ann, Roswell, Sati en Echo

Guest_sjaak_*
Guest_sjaak_*

#3 Geplaatst 07 maart 2011 - 23:27

hier hebben ze al een week gehad

sisi
sisi
  • 6.766 berichten
  • 4 katten

#4 Geplaatst 08 maart 2011 - 09:51

:hug: :hug:
Mijn krokusvakantie is begonnen met een doodzieke chablis (hond) die ik
gisteren heb moeten laten inslapen :cry:
Vandaag moet ik op 3-maandelijkse controle naar het ziekenhuis
Donderdag ga ik met mijn opa (89j) naar de dagkliniek voor een bloedtransfusie
Heb al leukere krokusvakanties gehad
Gelukkig zijn er ook wel leuke momenten met mijn andere beestjes en etentjes en wandelingen met vrienden

Joloka
Joloka
  • 19.772 berichten
  • 9 katten

#5 Geplaatst 08 maart 2011 - 10:07

krokusvakantie is hier werkweek :cry: . Dochter van 18 is cursus animator gaan geven, zoon van 20 logeert bij zijn vriendin (haar ouders zijn een weekje op vakantie) maar zal wel geregeld de was komen binnen steken ;) en zoon van 18 is aan het werk. Waar is de tijd naartoe dat we onze verlofdagen zo moesten plannen dat er steeds iemand thuis was bij de kids?
:hug: :hug: :hug:

Geplaatste afbeelding

Ellenita
Ellenita
  • 26.688 berichten
  • 9 katten

#6 Geplaatst 08 maart 2011 - 10:09

poezenknuf van mij en mijn pareltjes : :paw Iruna,Syrai, Hindou, Reiko, Inty, Deva, Loki, Munay, Indira en *Thaira* :paw
Geplaatste afbeelding

Mauro
Mauro
  • 7.714 berichten
  • 2 katten

#7 Geplaatst 08 maart 2011 - 23:13

haemoglobine zei:

Sterkte!
Ik sta je bij in gedachten! :hug: :hug: :hug:

Je hebt ook nog pb'tje van mij tegoed, maar de laatste dagen was ik niet echt in staat daarvoor...

Bedankt...heel lief :heart: :hug:
(En wat het pb'tje betreft...ik loop ook niet weg hoor !! Je ziet wel wanneer het eens past en als je wat beter bent :duim: :geluk: )
Ik hoop hier nog jaaaaaren te blijven plakken...dus zéker tijd genoeg ;)

sjaak zei:

hier hebben ze al een week gehad

Dus bij jullie is het nu volop "positieve week" :catnoknow :goofy:

sisi zei:

:hug: :hug:
Mijn krokusvakantie is begonnen met een doodzieke chablis (hond) die ik
gisteren heb moeten laten inslapen :cry:
Vandaag moet ik op 3-maandelijkse controle naar het ziekenhuis
Donderdag ga ik met mijn opa (89j) naar de dagkliniek voor een bloedtransfusie
Heb al leukere krokusvakanties gehad
Gelukkig zijn er ook wel leuke momenten met mijn andere beestjes en etentjes en wandelingen met vrienden

Vind het zo erg dit te lezen, Sisi :( Heel veel sterkte in deze moeilijke periode :hug: En rust zacht, Chablis :cry:
Maar fijn te lezen dat je nog kan genieten en rust vinden... ;)

Joloka zei:

krokusvakantie is hier werkweek :cry: . Dochter van 18 is cursus animator gaan geven, zoon van 20 logeert bij zijn vriendin (haar ouders zijn een weekje op vakantie) maar zal wel geregeld de was komen binnen steken ;) en zoon van 18 is aan het werk. Waar is de tijd naartoe dat we onze verlofdagen zo moesten plannen dat er steeds iemand thuis was bij de kids?

Hoop dat de werkweek dan toch een beetje meevalt :catscratchhead :catnoknow
En al nieuws van je dochter ? Lijkt me fijn een weekje cursus animator :goofy:
Denk dat je zoon van 20 wel een heel leuke week zal meemaken ;) Hoe waren we zelf.....
En zoon van 18 zal tevreden zijn met de centjes :)

Ja...en kleine kindjes worden groot 8) enkele jaartjes terug gingen we naar de "FUN"...vandaag was het naar Vandenborre om een scheermachine :catscratchhead ;)

Ellenita zei:

Veel :hug: terug !

Bewerkt door Mauro, 08 maart 2011 - 23:15.

Geplaatste afbeelding

catherine
catherine
  • 40.162 berichten

#8 Geplaatst 09 maart 2011 - 00:02

Ja kids worden groot heb er hier ook 2 rondlopen van 15 en bijna 18j, en kunnen mekaar soms niet zien of het zit er al op. 2 heel uit één lopende karakters. Wou ook dat ze heel goe overeenkwamen maar zit er niet in. Weet hoe je voelt hoor. Vandaag is de jongste naar de cinema geweest en de oudste gaan karten, pfff wat worden ze groot. Mis de knutsel en spelletjes tijd ook. :hug:

Joloka
Joloka
  • 19.772 berichten
  • 9 katten

#9 Geplaatst 09 maart 2011 - 06:42

catherine zei:

Ja kids worden groot heb er hier ook 2 rondlopen van 15 en bijna 18j, en kunnen mekaar soms niet zien of het zit er al op. 2 heel uit één lopende karakters. Wou ook dat ze heel goe overeenkwamen maar zit er niet in. Weet hoe je voelt hoor. Vandaag is de jongste naar de cinema geweest en de oudste gaan karten, pfff wat worden ze groot. Mis de knutsel en spelletjes tijd ook. :hug:

Catherine, op een bepaald moment komen ze weer overeen hoor. 15 en 18 is nu eenmaal een moeilijke leeftijd :hug: :hug: :hug:

Geplaatste afbeelding

Jessie_A&A
Jessie_A&A
  • 2.940 berichten
  • 4 katten

#10 Geplaatst 09 maart 2011 - 08:40

Hier werken tijdens de krokusvakantie, niet veel speciaals aan, van puberende kinderen geen last (zou raar zijn dat ik nu al pubers zou hebben :d ), nog geen kindjes dus zalig genieten van de poezekes die buiten lopen (aan het litske)

Je komt er wel door Els, volgende week is een nieuwe week!!! :d :d xx

Lut
Lut
  • 11.643 berichten
  • 4 katten

#11 Geplaatst 09 maart 2011 - 09:46

Ook hier geen puzzels meer, geen verkleedpartijtjes, geen verstoppertje in huis & tuin....
De zoon Jo van 25 werkt zit zoals gewoonlijk op het dak (doet dakwerken), en dochter Indra van bijna 22 doet haar stage in restaurant "t Hof van Herzele" in Gent, als sous-chef!

Waar is die leuke tijd he

dolfjeweerwolfje
dolfjeweerwolfje
  • 13.875 berichten
  • 4 katten

#12 Geplaatst 09 maart 2011 - 10:03

Ik moet niet werken tijdens de krokusvakantie, althans niet op mijn werk :d .
Mijn krokusvakantie is begonnen met bezoek aan rugschool (voor de zoveelste keer), en een kostelijk bezoekje aan de dokter voor mijn litteken in mijn gezicht (Xanti is de dader).
Voorts al 2 dagen voor school aan het werken (zowel mijn werk - ben dus lkr., als de avondschool waarvan ik blij ga zijn dat deze eindelijk is afgelopen!!).

En deze morgen een minder fit Kiara'tje gevonden :cry: . Hou ze goed in het oog....

ramses
ramses
  • 4.460 berichten

#13 Geplaatst 09 maart 2011 - 10:04

Heb hier 1 pubertje van bijna 14j het enige dat ik mag plannen met haar is gaan shoppen we zijn al naar haar favo winkel geweest in Brugge :) :)

Guest_lizke_*
Guest_lizke_*

#14 Geplaatst 09 maart 2011 - 10:09

Ik kijk uit naar volgende week want dan heb ik pas verlof :p ... Allez, toch drie daagjes want mijn mama komt af van spanje :)

Ja, ik snap dat wel: kleine kindjes worden groot en pubers, kan me voorstellen dat het zeker niet de makkelijkste zijn... maar als je nu ziet bij Dries hoe goed die met zijn broers en zussen overeenkomt (+ aanhangsels ;) ) - dat gaat ook nog een leuke tijd worden hoor, vrouwen... en dan die kleinkinderen :LOL:

catherine
catherine
  • 40.162 berichten

#15 Geplaatst 09 maart 2011 - 17:55

Joloka zei:

Catherine, op een bepaald moment komen ze weer overeen hoor. 15 en 18 is nu eenmaal een moeilijke leeftijd :hug: :hug: :hug:

Cédric de oudste wou nooit een broertje of een zusje, hij is heel egoistisch ingesteld. Dus vrees voor later dat ze mss ieder hun eigen weg zullen gaan, zolang ze geen ruzie hebben met mekaar ben ik al blij. :)