Spring naar inhoud

- - - - -

Krabben aan de deuren...

• Log in om te reageren
21 reacties op dit onderwerp
dolfjeweerwolfje
dolfjeweerwolfje
  • 13.875 berichten
  • 4 katten

#16 Geplaatst 10 maart 2011 - 12:55

Xanti doet dit ook, maar niet enkel aan deuren. Weet echt niet waarom ze dit doet! Ze krabt aan de kelderdeur, aan de deur van de trap, gewoon aan de muren (!), onder bed op de vloer (zeer vervelend als je slaapt), daarstraks aan het raam,...
Dit terwijl ze (bijna) overal kan en mag komen!
Vind dit erg vervelend...

carooootje
carooootje
  • 1.722 berichten
  • 1 katten

#17 Geplaatst 10 maart 2011 - 22:12

dolfjeweerwolfje zei:

Xanti doet dit ook, maar niet enkel aan deuren. Weet echt niet waarom ze dit doet! Ze krabt aan de kelderdeur, aan de deur van de trap, gewoon aan de muren (!), onder bed op de vloer (zeer vervelend als je slaapt), daarstraks aan het raam,...

oesje
inderdaad vervelend
ik zou ook even radeloos zijn en niet weten wat te doen en vraag mij af waarom je poes dit doet
een soort " aandacht vragen " ?
of
is het gewoon " even proberen om te zien hoever ze kan gaan " ?

in het  geval van Sarah en Erik
denk, gewoon de deuren openlaten
maar ja
daar is dan het slaapkamer probleem

Tini doet dit niet
maar hier staan alle deuren open
of op een kier
zodat ze overal in en uit kan
behalve de garage en zolder deur

kan je niet een leuk hoekje in jullie slaapkamer maken
iets knus ?
zodat hij toch binnen kan, bij jullie is, maar niet op bed , maar ergens
op een zacht denkentje , niet ver van jullie ?
Geplaatste afbeelding
Katten laten pootafdrukken achter op je hart.

Guest_dusk rigid_*
Guest_dusk rigid_*

#18 Geplaatst 11 maart 2011 - 07:51

dolfjeweerwolfje zei:

er bestaat een spraytje voor,, het heet iets van cataway. je sprayt dat dan op de plek waar je niet wil dat je kat komt en dan zal je kat deze plekjes een beetje meiden.. het is niet gevaarlijk voor je kat en het doet ze ook geen pijn. het is een vriendelijke manier om te zeggen dat je niet wil dat ze daar komen of krabben.. misschien helpt het je iets.. volges mij kun je deze spray halen bij een dierenwinkel. ;)

dolfjeweerwolfje
dolfjeweerwolfje
  • 13.875 berichten
  • 4 katten

#19 Geplaatst 11 maart 2011 - 08:02

dusk rigid zei:

er bestaat een spraytje voor,, het heet iets van cataway. je sprayt dat dan op de plek waar je niet wil dat je kat komt en dan zal je kat deze plekjes een beetje meiden.. het is niet gevaarlijk voor je kat en het doet ze ook geen pijn. het is een vriendelijke manier om te zeggen dat je niet wil dat ze daar komen of krabben.. misschien helpt het je iets.. volges mij kun je deze spray halen bij een dierenwinkel. ;)

Dan moet ik alles besprayen, hahahha.

Gisteren had ze het gelukkig bijna niet.

tash
tash
  • 4.071 berichten
  • 7 katten

#20 Geplaatst 11 maart 2011 - 08:03

hier was het eerst mayro die begon te krabben aan de deur als hij die open wou, en dan is het vooral aan de buitendeur die uitgeeft op de overdekte koer, terwijl ze via het luik naar binnen terug kunnen :trance: :trance:
Nu heeft ook utah het van mayro gezien en doet hij het ook :lachen: :lachen:
Maar mayro is dan weer een geval apart :) , die krabt zelfs aan de venster als de rolluik naar beneden is, omdat meneer niks meer kan zien buiten :lachen: :lachen: . Doe je dan terug die rolluik omhoog, dan stopt hij met krabben :lachen: :lachen:
Mahalo vzw - Thuiszorg voor overleden huisdieren & herdenkingsjuweeltjes: http://mahalo.simplesite.com

Guest_Sarah en Erik_*
Guest_Sarah en Erik_*

#21 Geplaatst 11 maart 2011 - 10:57

Ik ga eens proberen van op de deur keep-off spray te spuiten, eens zien of het zou helpen :)

Guest_dusk rigid_*
Guest_dusk rigid_*

#22 Geplaatst 11 maart 2011 - 15:33

succes ermee :LOL: hoop dat het werkt en dat je deuren wat heel blijven ;)