Spring naar inhoud

- - - - -
Zwanger

Loesje 62 dagen en Quinty 50 dagen.

• Log in om te reageren
12 reacties op dit onderwerp
Guest_mayo_*
Guest_mayo_*

#1 Geplaatst 08 maart 2011 - 18:59

ben hier klaar mee

Bewerkt door mayo, 12 maart 2011 - 16:49.

Pietje
Pietje
  • 909 berichten

#2 Geplaatst 08 maart 2011 - 22:16

Hummmm , en ik wacht vol spanning op de reacties , :x
veel succes met de toekomstige kittens

Cisca
Cisca
  • 13.515 berichten

#3 Geplaatst 08 maart 2011 - 22:18

:censored: :censored: :censored: Pffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffff

Guest_mayo_*
Guest_mayo_*

#4 Geplaatst 09 maart 2011 - 08:47

hoezo??? liever niet dat ik hier verschijn??? zeg maar hoor dan stop ik gelijk met posten. Loesje wordt ook na dit nestje geholpen dus ik zie het probleem niet.

Ellenita
Ellenita
  • 26.688 berichten
  • 9 katten

#5 Geplaatst 09 maart 2011 - 08:53

:cry: :cry: :cry:
waarom laat je kruisings dekken???
zijn ze getest???

zijn er stambomen????

enfin er is niks meer aan te doen nu ,
succes met de bavalling
maar ik en wrs velen hier zullen t er ni mee eens zijn....

poezenknuf van mij en mijn pareltjes : :paw Iruna,Syrai, Hindou, Reiko, Inty, Deva, Loki, Munay, Indira en *Thaira* :paw
Geplaatste afbeelding

Guest_mayo_*
Guest_mayo_*

#6 Geplaatst 09 maart 2011 - 09:30

ooowwww ok.....

Loesje was niet de bedoeling maar nu het eenmaal zo is laten we het zo. En na de bevalling wordt ze alsnog geholpen.
Quinty is een stamboom kindje ja....van een heilige birmaan en een brit.

Ze zijn allebei getest. Staan ook onder controle van de dierenarts.

Quinty wordt ook geholpen later dit jaar....
We hebben hier verder nog hele heilige birmanen rondlopen.
We hebben 5 heilige birmanen en twee kruisingen. Ow ja en een aangelopen gecastreerde witte kater:D

Poezen hebben ook echo etc gehad...

Ik weet in elk geval zelf wel dat ik het beste ermee voor heb. Zag alleen dit leuke forum en dacht ow wat leuk zeg....ik lees al wel even een tijdje mee namelijk.
Snap dat sommige mensen er moeite mee hebben. Zou ik zelf ook hebben als mensen kruising op kruising hebben. Gelukkig kan ik van al onze katten de ouders

Guest_mayo_*
Guest_mayo_*

#7 Geplaatst 09 maart 2011 - 20:36

Geplaatste afbeelding
Quinty

Geplaatste afbeelding
Loesje

Geplaatste afbeelding
Baloe

Geplaatste afbeelding
Charley

Geplaatste afbeelding
Dioni

Geplaatste afbeelding
Queeny

Geplaatste afbeelding
Luca

Geplaatste afbeelding
Dashy

Midas
Midas
  • 5.472 berichten
  • 4 katten

#8 Geplaatst 09 maart 2011 - 20:44

:geluk: :geluk: :geluk: *

PeggyJ
PeggyJ
  • 45.914 berichten
  • 4 katten

#9 Geplaatst 10 maart 2011 - 21:23

Loesje was niet de bedoeling, maar het is al wel haar 4de nestje :zwijg: . Op KS houden we vooral van verantwoord fokken enkel met poezen met stamboom die de nodige testen hebben gehad. Maar daar is het nu te laat voor, :geluk: :geluk: :geluk: met de naderende bevalling.
Geplaatste afbeelding
We kunnen het hart van een man beoordelen door te kijken hoe hij met dieren omgaat :cattailwag

Guest_mayo_*
Guest_mayo_*

#10 Geplaatst 10 maart 2011 - 23:27

snap ik ...

ik heb vijf beesten met stamboom rondlopen. We wilden onze poes queeny voor de laatste keer laten dekken en hebben de poezen  zeker bij krolsheid apart zitten. Uit noodzaak door geen koppeling tussen dekkater en Queeny hebben we de dekkater binnen gelaten.'En aangezien de poezen kamer open was, was loesje al verdwenen. Quinty is een poes van ons eigen broed.

Guest_mayo_*
Guest_mayo_*

#11 Geplaatst 10 maart 2011 - 23:32

Loesje is nu 64 dagen. Vandaag de dierenarts gesproken dat ik me zorgen maak om de omvang van haar buik. kittens bewegen genoeg. Hij komt morgen langs voor een checkup. keizersnede hebben we nu gezet op 67 of 68 dagen. Ik wil gewoon geen risico dragen. Ik ben veel te gek op er. Ze wordt zo snel mogelijk gesteriliseerd hierna...lekker genieten van der leventje hier....

Vandaag is ze denk ik wel 100 keer op de kattenbak geweest...verder zoekt ze ons erg op...
Ze was eerst bij vorige eigenaar. Daar heeft ze drie maal een nestje gehad... wij hebben er gekregen omdat ze anders in de sloot was beland.....was de bedoeling bij ons lekker der oude dag vieren....maar mevrouw erg slim....en glipte er tussen....l

Guest_mayo_*
Guest_mayo_*

#12 Geplaatst 11 maart 2011 - 06:05

Loesje is hier dus nog niet zo heel lang. Ik ben best lang wakker geweest nu ik ga nu lekker mijn bedje nog even in.

Cisca
Cisca
  • 13.515 berichten

#13 Geplaatst 11 maart 2011 - 19:01

Vind dit toch zeer veronantwoord fokken hoor.
Iedere goede fokker kiest zorgvuldig zijn fokdieren uit, bekijkt of de lijnen bij elkaar passen enz enz.
En jij laat 2 kruising poezen gewoon even dekken en niet voor de 1e maal.

Vraag me ook af hoe oud deze poezen zijn aangezien je spreekt over Quinty, En toen heel lang geen succesvolle dekkingen wel drie jaar niet........

Hoop voor beide dames dat ze na deze nestjes daadwerkelijk gestereliseerd worden, maar betwijfel het :trance:

Ook gelabeld met één of meerdere van deze sleutelwoorden: Zwanger