Spring naar inhoud

- - - - -

Hallo, ik ben Pepsi

• Log in om te reageren
11 reacties op dit onderwerp
Guest_PoezeMina_*
Guest_PoezeMina_*

#1 Geplaatst 08 maart 2011 - 19:51

Hallo, ik ben Pepsi, maar mijn baasje noemt me "Mossel" :oops:
Ik werd gevonden in januari 2011, buiten in de vrieskou, onder de motor van een auto. Mijn redder had zelf al 3 katten en een hond, dus ging ik naar een ander adoptie gezin. Maar die mensen bleken allergisch te zijn, dus kwam ik na 2 weken terug bij Kristel. Ze wist dat een vriendin van de kookschool, op zoek was naar een zwart poesje, dus verhuisde ik uiteindelijk naar Buggenhout. Ik was toen ongeveer 4 maand oud. Aan sommige dingen moest ik nog wat wennen, maar ik voelde mij direct thuis. De andere bewoonster, Kweeny was niet zo opgezet met mijn komst en af en toe liet ze dat merken en viel ze me aan. Maar mijn baasje kwam mij altijd snel ter hulp. Ik denk dat ze een beetje verliefd op mij is :love3: . Ik heb dan ook een prachtig, glanzend, zwart pelsje en mooie groene ogen. En ik ben misschien geen echte schootkat is (komt later misschien als ik wat ouder ben) maar ik ben altijd graag bij haar. 's Avonds lig ik dan achter haar op de rugleuning van de zetel. Ik kan heel lief zijn en hard spinnen. Ze had me de naam "Pepsi" gegeven; zwart en bruisend. Maar ze blijft me "Mossel" noemen, zoals van dag één. Mij kan het niet schelen want ik luister toch niet. Ik ben hier echt wel gelukkig en mijn baasje ziet me heel graag.

Bijgevoegde thumbnails

• 0211 - Mossel 4 maand.JPG
  • 0211 - Mossel 4,5 M.JPG
  • 0211 - Kweeny & Mossel (9).JPG

Guest_dusk rigid_*
Guest_dusk rigid_*

#2 Geplaatst 08 maart 2011 - 19:57

is het een ze ? want ze lijkt sprekend op mijn gijs.. als ze echt een "ze" is dan is ze zeker de vrouwlijke versie van gijs kijk maar eens naar mijn fototjes van gijsie ;) dan zul je de vergelijkenis zeker wel herkennen , maar ik blijf erbij dat elk karakter van een kater of poesje zeer verschilt hihihi :heart: lief hoor en heel erg mooi

lola'tje
lola'tje
  • 1.366 berichten
  • 2 katten

#3 Geplaatst 08 maart 2011 - 20:19

pepsi is wel een leuke naam :LOL:

Guest_PoezeMina_*
Guest_PoezeMina_*

#4 Geplaatst 08 maart 2011 - 20:34

dusk rigid zei:

is het een ze ? want ze lijkt sprekend op mijn gijs.. als ze echt een "ze" is dan is ze zeker de vrouwlijke versie van gijs kijk maar eens naar mijn fototjes van gijsie ;) dan zul je de vergelijkenis zeker wel herkennen , maar ik blijf erbij dat elk karakter van een kater of poesje zeer verschilt hihihi :heart: lief hoor en heel erg mooi

Ja hoor, het is een poesje en ze lijkt wel op Gijsje (ik zal zijn profiel eens bekijken)
Omdat ik lang zoveel verdriet heb gehad bij de dood van Molleke (ze was pas 8 maand), wou ik absoluut terug een zwartje. En ja, ze is even mooi, speels en lief als Molleke, dus ik ben super gelukkig.

Bijgevoegde thumbnails

• 0110 Molleke 6 M..JPG
  • 0211 - Kweeny & Mossel (2).JPG

Guest_dusk rigid_*
Guest_dusk rigid_*

#5 Geplaatst 08 maart 2011 - 20:40

oow ik weet wat je doormaakt met de dood van een kitten.. mijn kitten die ik van mijn vriend had gekregen is ook overleden.. al snel nadat ik hem kreeg.. hij was al iets van 3 maanden oud maar overleed door shock... echt zonde en na lang zeuren bij mijn vriend heb ik gijs van hem gekregen omdat ik me zo alleen voelde thuis :( maar wat leuk voor je dat dit beestje je zoveel gelukt schenkt ! echt geweldig ;) ik vind haar heel erg mooi komt misschien wel een beetje omdat ze zwart is hihihi ( ik heb een zwak voor zwarte poezels )

Guest_sjaak_*
Guest_sjaak_*

#6 Geplaatst 08 maart 2011 - 21:19

wat een schatjes :love: :love: :love: :love:

Guest_sita_*
Guest_sita_*

#7 Geplaatst 09 maart 2011 - 12:20

:heart: :heart: :heart:

Guest_Imelda_*
Guest_Imelda_*

#8 Geplaatst 09 maart 2011 - 12:27

Oh zo'n lieveke! Schattig de 2 poezen samen op de foto :)

Ik noem ons Louke ook vaak mossel en ik zou niet weten hoe ik erbij kom!

sisi
sisi
  • 6.766 berichten
  • 4 katten

#9 Geplaatst 09 maart 2011 - 18:01

:heart: :heart: :heart: :heart: :heart:
En haar pelsje glanst zo mooi :)

catherine
catherine
  • 40.162 berichten

#10 Geplaatst 09 maart 2011 - 18:06

:heart: :heart: :heart:

PeggyJ
PeggyJ
  • 45.914 berichten
  • 4 katten

#11 Geplaatst 09 maart 2011 - 20:52

:LOL: :heart: :heart: :heart:
Geplaatste afbeelding
We kunnen het hart van een man beoordelen door te kijken hoe hij met dieren omgaat :cattailwag

Maranweke
Maranweke
  • 9.602 berichten
  • 2 katten

#12 Geplaatst 10 maart 2011 - 14:09

:heart: :love3: :heart:
Vele knuffels van Wolf, Curly & Skye!