Spring naar inhoud

- - - - -

o jee! o jee !

• Log in om te reageren
11 reacties op dit onderwerp
Guest_dusk rigid_*
Guest_dusk rigid_*

#1 Geplaatst 08 maart 2011 - 20:04

ojee ojee! wat moet ik hier nu weer mee ? :o

gijs komt eventjes bij mij kijken toen ik de voorraadkast op aan het ruimen was, en toen ik eenmaal op de bank zat met mijn laptopje op schoot lekker het forum te lezen, kreeg gijs het in zijn bolletje om met mijn gordijntjes te gaan spelen.
echter heeft boos op hem worden geen zin dus ik wist me eventjes geen raad.. ik ben voorzichtig naar hem toegelopen en heb hem van de vensterbank afgetild en toen was het gelukkig ook meteen over hihi
wat een stouterikje is het toch soms hea :x

Lilia2055
Lilia2055
  • 4.590 berichten
  • 3 katten

#2 Geplaatst 08 maart 2011 - 20:07

ja reageren op hem maakt het soms erger want hij krijgt aandacht, dus hij denkt hmm jij gaat met dat rare ding op je schoot zitten, awel dan ga ik wat aandacht eisen door in de gordijnen te hangen :x :x :x Hier is er ook zo eentje die daar heel goed in is.
Geplaatste afbeelding

Guest_dusk rigid_*
Guest_dusk rigid_*

#3 Geplaatst 08 maart 2011 - 20:15

jaa echt geweldig is dat :LOL: ik vind het zo grappig als hij kattenkwaad uithaalt maar mijn vriend is daar niet altijd even blij mee ! O:) maar wel echt humor

Guest_Loeka_*
Guest_Loeka_*

#4 Geplaatst 08 maart 2011 - 22:30

Haha :) dat heeft Loeka nog niet gedaan :d

Guest_dusk rigid_*
Guest_dusk rigid_*

#5 Geplaatst 09 maart 2011 - 08:43

gijs is 5.5 kilo dat wil je toch echt niet in een paar simpele gordijntjes terugvinden... ik was al bang dat me gordijntjes zouden begeven onder zijn gewicht hea :louche: gelukkig voor hem is dat niet gebeurd !

PeggyJ
PeggyJ
  • 45.914 berichten
  • 4 katten

#6 Geplaatst 09 maart 2011 - 21:06

:LOL: :LOL:
Geplaatste afbeelding
We kunnen het hart van een man beoordelen door te kijken hoe hij met dieren omgaat :cattailwag

catherine
catherine
  • 40.162 berichten

#7 Geplaatst 09 maart 2011 - 21:21

:lachen: :LOL: :lachen:

Guest_sjaak_*
Guest_sjaak_*

#8 Geplaatst 09 maart 2011 - 21:44

is hier ook en we hebben hele duren gordijnen :(
daarom neem ik binnenkort maar lammelen

Ginger-en-Noortje
Ginger-en-Noortje
  • 3.961 berichten
  • 2 katten

#9 Geplaatst 09 maart 2011 - 22:46

ik heb hele winkelhaken in de gordijntjes. Ik gooi die maar weg bij de verhuis....

Guest_dusk rigid_*
Guest_dusk rigid_*

#10 Geplaatst 10 maart 2011 - 06:32

hahaah toen wij net verhuisde was gijs er nog niet en hadden we ook niet gedacht dat hij zo snel zou komen :s dus gordijnen genomen :) maar achteraf toch niet zon handig idee :onzeker:

ine41
ine41
  • 149 berichten
  • 1 katten

#11 Geplaatst 10 maart 2011 - 16:08

hier hangen de katten ook in de gordendijnen ze vinden dat precies plezant maar er komen wel haken in das minder

Lut
Lut
  • 11.643 berichten
  • 4 katten

#12 Geplaatst 16 maart 2011 - 09:50

Maar allee, Gijsje wilde gewoon laten weten hoe mooi en tof hij die gordijntjes vindt..!! Jammer dat personeel tegenwoordig geen "kattentaal" spreekt he :engel: :lachen: :lachen: