Spring naar inhoud

- - - - -

geen vierde kat

• Log in om te reageren
34 reacties op dit onderwerp
Guest_Eragon_*
Guest_Eragon_*

#31 Geplaatst 13 maart 2011 - 14:01

wea zei:

op dit moment voelt james zich weer helemaal de oude. Maar we weten dus niet waar die allergie aanval ineens vandaan kwam. Dat is het probleem, hij krijgt af en toe allergische aanvallen en we dachten dat we wisten hoe we dit konden vermijden. Maar dat blijkt nu dus niet meer waar te zijn. We kunnen nu dus niets anders doen dan te wachten op een volgende aanval en telkens weer proberen dingen uit te sluiten van wat het kan zijn.

we zijn zelfs met Zelda ook naar de DA geweest om haar te laten onderzoeken en te zien of zij geen pijn heeft. ze kan immers niet in bomen klimmen. En te kijken of dat een oorzaak van stress kan zijn tussen de 2 (en mss die stress ook de allergie verergert/uitlokt?), maar op de rontgen was niks te zien, dus de DA denkt niet dat ze pijn heeft, maar mss eerder een neurologische afwijking waardoor ze haar achterpoten niet zo goed kan gebruiken.

Tinka en zelda, en tinka en james schieten wel heel goed op met mekaar. Tinka en zelda heb ik deze week voor het eerst ook zien samen spelen (1x maar), maar zelda en james lijkt op het eerste zicht ok, tot één van de twee een beetje van slag is en dan schieten beide in een stress toestand en dan is de harmony zoek.

ik vind dit langs ene kant heel erg dat ik dit niet eerder heb willen zien, ik denk wel dat ik het ergens wel wist, maar je wil dat je katten gelukkig zijn en dan is het moeilijk om ook toe te geven dat 2 van je katten nog niet echt heel goede maatjes zijn. Ik dacht dat ze een soort overeenkomst hadden om mekaar niet als goede vrienden te zien, maar mekaar te tolereren. Nu heb ik moeten inzien, dat ze daar nog niet zijn. enig welke stress, en zelda en james hebben weer een konflikt. En hiervoor ben ik eigenlijk wat boos op mijn eigen en voel me ik me slecht tov de eigenaar van de vierde kat: dat ik mezelf iets heb wijsgemaakt en de waarheid eigenlijk niet wou zien.

ik denk eerlijk gezegd nog elke dag aan die vierde kat, maar ik denk echt dat ik er het beste aan doe om mijn 3 katten nu eerst tijd te geven een hechtere groep te vormen.

Wendy, de meeste mensen denken echt niet zo ver na over een volgende kat dus aub, denk niet dat je een slechte eigenaar bent. Integendeel, je bent eerlijk met jezelf, met je katten en met de vierde kat.

tijgertje75
tijgertje75
  • 3.231 berichten
  • 1 katten

#32 Geplaatst 13 maart 2011 - 14:05

iss idd mss voorlopig de beste beslissing, mss binnen een tijdje hè :hug:

Tinne
Tinne
  • 9.443 berichten
  • 2 katten

#33 Geplaatst 13 maart 2011 - 14:26

Op dit moment is het de beste beslissing :hug: Het gaat niet altijd zoals je zou willen he.
Geplaatste afbeelding
Vandaag is morgen gisteren.

calaquendi
calaquendi
  • 746 berichten
  • 8 katten

#34 Geplaatst 13 maart 2011 - 14:43

wea zei:

En hiervoor ben ik eigenlijk wat boos op mijn eigen en voel me ik me slecht tov de eigenaar van de vierde kat: dat ik mezelf iets heb wijsgemaakt en de waarheid eigenlijk niet wou zien.

Wendy, je moet je helemaal niet schuldig en boos voelen daarover.
Vroeg of laat komt de vierde (die voorbestemd is om bij jullie te mogen wonen) er nog wel een keer als jullie er allemaal aan toe zijn.

wea
wea
  • 6.113 berichten
  • 5 katten

#35 Geplaatst 13 maart 2011 - 22:15

bedankt allemaal...

tja, katten en plannen...nooit een goi combinatie!