Spring naar inhoud

* - - - - 1 stemmen

kale plek na dekking

• Log in om te reageren
226 reacties op dit onderwerp
Laurine
Laurine
  • 754 berichten
  • 4 katten

#16 Geplaatst 09 maart 2011 - 17:32

als ik het was stond ik al lang bij de da maar mijn ouders willen niet ik kan toch zelf niet gaan he ik ben pas 13
Geplaatste afbeeldingWie niet van katten houd, was in zijn vorig leven vast een muis :knuppel: :catwalk

Laurine
Laurine
  • 754 berichten
  • 4 katten

#17 Geplaatst 09 maart 2011 - 17:32

en de katten worden hier super verzorgd ! :evil:
Geplaatste afbeeldingWie niet van katten houd, was in zijn vorig leven vast een muis :knuppel: :catwalk

Guest_MZ_forever_*
Guest_MZ_forever_*

#18 Geplaatst 09 maart 2011 - 17:36

Hadden jullie geen dierenwinkel? Dan moeten je ouders toch van dieren houden en als ze van dieren houden dan gaan ze toch naar de da.

snoopy
snoopy
  • 6.261 berichten
  • 5 katten

#19 Geplaatst 09 maart 2011 - 17:37

Joloka zei:

kat is krols :r
Mag je plots aan je kat komen?
over Minoes en dat is de wildste je kunt haar amper aaien we kunnen er ook niet mee naar de da hij is een keer hier geweest omdat het toen echt dringend was

En plak hier dan meteen ook maar het topic "kat loopt weg" van 31 december aan vast...verhelderende lectuur waar de vraag gesteld werd of Minoes misschien moet bevallen...enkele keren vergeten pil te geven...enz enz :wall:
Geplaatste afbeelding

Lilia2055
Lilia2055
  • 4.590 berichten
  • 3 katten

#20 Geplaatst 09 maart 2011 - 17:37

MZ_forever zei:

Hadden jullie geen dierenwinkel? Dan moeten je ouders toch van dieren houden en als ze van dieren houden dan gaan ze toch naar de da.

Dat was loeka ;)
Geplaatste afbeelding

Guest_MZ_forever_*
Guest_MZ_forever_*

#21 Geplaatst 09 maart 2011 - 17:38

Lilia2055 zei:

Dat was loeka ;)

aja juist sorry haal die door elkaar :oops: zijn de zelfde leeftijd enzo whoepsie :lachen:

Fairness
Fairness
  • 6.049 berichten
  • 2 katten

#22 Geplaatst 09 maart 2011 - 17:39

Ze is reeds 7 jaar? Is dit haar 1ste nestje?

Smitten Kitten
Smitten Kitten
  • 11.119 berichten

#23 Geplaatst 09 maart 2011 - 17:41

Ik kan dus to-taal niet meer volgen he... :x

Guest_MZ_forever_*
Guest_MZ_forever_*

#24 Geplaatst 09 maart 2011 - 17:41

Fairness zei:

Ze is reeds 7 jaar? Is dit haar 1ste nestje?

aangezien dit de zoon is van minoes heeft ze blijkbaar al minstens 1 nestje gehad

moeder-zoon liefde !

Laurine
Laurine
  • 754 berichten
  • 4 katten

#25 Geplaatst 09 maart 2011 - 17:41

neen, dit is dan haar 2de nestje

catherine
catherine
  • 40.162 berichten

#26 Geplaatst 09 maart 2011 - 17:42

:o :s

Laurine
Laurine
  • 754 berichten
  • 4 katten

#27 Geplaatst 09 maart 2011 - 17:43

mijn ouders gaan wel maar niet voor zo van die kleinigheden zoals een wondje enz...

Guest_MZ_forever_*
Guest_MZ_forever_*

#28 Geplaatst 09 maart 2011 - 17:44

Laurine zei:

mijn ouders gaan wel maar niet voor zo van die kleinigheden zoals een wondje enz...

een sterelisatie is toch geen kleinigheid dus daarvoor kunnen ze toch gaan O:)

Joloka
Joloka
  • 19.772 berichten
  • 9 katten

#29 Geplaatst 09 maart 2011 - 17:44

ok, ik ben even gaan knuffelen met mijn katten om rustig te worden (zucht). Kijk Laurine, ik word hier zo triestig van.
Je katten worden bij jullie goed verzorgd... moet ik echt hier alle links plaatsen naar topics die jij geopend hebt (kat zit in bench....)?
Mag ik iets vragen? Is alleen die ene kat bij jouw grootmoeder geweest of zijn ze allemaal mee geweest? En zo nee: waar waren die dan?

Ok. Je kat is misschien zwanger... Je bent 13... Weten jouw ouders dat je hier info komt zoeken? Zeg je hen dat? En zeg je hen dan ook wat wij je aanraden? Hoe reageren ze hierop?
Misschien is het het beste dat jij je nu zo goed mogelijk inleest over zwangerschap en bevalling van een kat, dat je zoveel mogelijk info zoekt. En hier zitten heel veel mensen die weten waarover ze spreken. Hopelijk willen ze je helpen en wil jij ook iets doen met die info. Vraag, smeek aan je ouders om bij je kat een bloedonderzoek te laten doen zodat je weet of ze besmet is met Fiv of Felv.

Geplaatste afbeelding

Fairness
Fairness
  • 6.049 berichten
  • 2 katten

#30 Geplaatst 09 maart 2011 - 17:44

[-( Je kan één keer en fout/ongelukje maken/hebben maar nu nog eens? :evil: