Spring naar inhoud

* - - - - 1 stemmen

kale plek na dekking

• Log in om te reageren
226 reacties op dit onderwerp
Joloka
Joloka
  • 19.772 berichten
  • 9 katten

#31 Geplaatst 09 maart 2011 - 17:45

Laurine zei:

mijn ouders gaan wel maar niet voor zo van die kleinigheden zoals een wondje enz...

Een wondje is ook geen kleinigheid hoor ;) .

Geplaatste afbeelding

Thundernimf
Thundernimf
  • 3.913 berichten
  • 5 katten

#32 Geplaatst 09 maart 2011 - 17:45

Ongelofelijk Laurine hoe belachelijk jij jezelf kan maken. Als je dan toch iedereen op zijn paard wilt krijgen, zorg er dan voor dat je leugens ten minste altijd hetzelfde zijn.

1) Eerst heb je je kat doelbewust laten dekken, vervolgens was het een ongelukje.
2) Je kat is wild, een beest, onmogelijk te pakken om de pil te geven en nu kan je ze opeens toch opnemen.
3) Je kat is enkel gedekt door de kater van je grootmoeder, maar is buiten geraakt waar er natuurlijk geen enkele andere kater kan rondlopen.

Ik zie drie mogelijkheden bij wat jij verkondigt:
1) Je bent één of ander zielig persoontje dat wilt stoken op een forum.
2) Je bent aan het uittesten hoeveel bullsh*t je kan verkondigen vooraleer er iets van komt.
3) Je bent echt een ongelofelijk domme en naïeve 13-jarige.

Ik hoop voor jou dat het dan tenminste een van de twee eerste opties is, want als het de laatste is, dan gaat je toekomstige leven er nog erg rooskleurig uitzien. O:)

Laurine
Laurine
  • 754 berichten
  • 4 katten

#33 Geplaatst 09 maart 2011 - 17:48

ja mijn ouders weten dat en als ik dan zeg wat jullie aanraden dan zeggen ze : maar nee ik ga niet naar de dierenarts voor een wondje ik heb hen ook al gezegt dat je een kitten beter niet in de bench zet maar daar luisteren ze niet naar. en ik wil alleen het beste voor mijn katten en ik moet altijd hier aanhoren dat ik mijn katten mishandel en niet goed verzorg DAT IS NIET ZO !!!  mijn katten lijden een luxeleven ze hebben alles wat ze willen !!!
Geplaatste afbeeldingWie niet van katten houd, was in zijn vorig leven vast een muis :knuppel: :catwalk

Joloka
Joloka
  • 19.772 berichten
  • 9 katten

#34 Geplaatst 09 maart 2011 - 17:48

Smitten Kitten zei:

Ik kan dus to-taal niet meer volgen he... :x

Hanne, misschien kan je even de tijd nemen om al haar topics te lezen? Dan ben je zeker weer bij O:) . En ik heb het daarnet even geprobeerd en ik werd er :misselijk: van.

Bewerkt door Joloka, 09 maart 2011 - 17:54.

Geplaatste afbeelding

Thundernimf
Thundernimf
  • 3.913 berichten
  • 5 katten

#35 Geplaatst 09 maart 2011 - 17:50

Hoe noem jij dan alles wat je katten meemaken? Opgesloten zitten in een kleine bench, ze laten dekken omdat ze krols is ipv ze te steriliseren, niet met haar naar de da gaan als ze een wonde heeft...

Dat is inderdaad een luxeleven!

Lilia2055
Lilia2055
  • 4.590 berichten
  • 3 katten

#36 Geplaatst 09 maart 2011 - 17:50

als dat een luxe leven is dan weet ik niet wat mijn katjes hebben... O:)
Geplaatste afbeelding

Thundernimf
Thundernimf
  • 3.913 berichten
  • 5 katten

#37 Geplaatst 09 maart 2011 - 17:51

Lilia2055 zei:

als dat een luxe leven is dan weet ik niet wat mijn katjes hebben... O:)

Aah das toch logisch, mensen die hun katten wel steriliseren en laten rondlopen in huis, dat zijn de echte mishandelaars...

Laurine
Laurine
  • 754 berichten
  • 4 katten

#38 Geplaatst 09 maart 2011 - 17:51

ik ga van deze site af !
Geplaatste afbeeldingWie niet van katten houd, was in zijn vorig leven vast een muis :knuppel: :catwalk

Thundernimf
Thundernimf
  • 3.913 berichten
  • 5 katten

#39 Geplaatst 09 maart 2011 - 17:53

Een uitstekend besluit!

Joloka
Joloka
  • 19.772 berichten
  • 9 katten

#40 Geplaatst 09 maart 2011 - 17:58

Laurine zei:

ik ga van deze site af !

In plaats van weg te gaan, zou je beter eens op je gemakje al je topics herlezen die je hier hebt opgestart. En je informeren over zwangerschap en bevalling (zoals ik je hierboven heb aangeraden).
Het is niet leuk voor jou dat we zo reageren maar dat is omdat we hier echt alles over hebben voor onze poezels, dat we bewust gekozen hebben voor onze poezels en dat we ze een zo goed mogelijk leven willen geven (een kattenleventje zeg maar).
En dat het pijn doet als iemand zoals jij (en je ouders) heel veel info en tips krijgen, maar die allemaal naast zich neerleggen.  En daarom reageren we soms gefrustreerd.

Geplaatste afbeelding

Lilia2055
Lilia2055
  • 4.590 berichten
  • 3 katten

#41 Geplaatst 09 maart 2011 - 17:58

Het komt er op neer dat jouw ouders heel onverantwoord bezig zijn. Ik zou er me al aan optrekken moest jijzelf inzien dat het niet juist is, maar je bent gewoon laaiend enthousiast. Een nestje kittens is inderdaad lief en oooh en aaah, maar er kan echt zoveel misgaan en ik zie je ouders niet meteen een da contacteren. Bovendien zijn er enorm veel kittens die elke zomer gedumpt worden omdat men er van uit gaat wel een gouden mandje te vinden maar na 8 weken blijkt dat toch zo makkelijk niet te zijn. Laat je ouders deze adviezen lezen, als ze niet doorhebben dat ze verkeerd bezig zijn dan zouden ze beter geen dieren hebben.
Geplaatste afbeelding

Fairness
Fairness
  • 6.049 berichten
  • 2 katten

#42 Geplaatst 09 maart 2011 - 18:01

Laurine zei:

ja mijn ouders weten dat en als ik dan zeg wat jullie aanraden dan zeggen ze : maar nee ik ga niet naar de dierenarts voor een wondje ik heb hen ook al gezegt dat je een kitten beter niet in de bench zet maar daar luisteren ze niet naar. en ik wil alleen het beste voor mijn katten en ik moet altijd hier aanhoren dat ik mijn katten mishandel en niet goed verzorg DAT IS NIET ZO !!!  mijn katten lijden een luxeleven ze hebben alles wat ze willen !!!

Mijn vader is net zo. Maar ik was 11jaar en besefte al dat dat fout was. Mijn ouders zijn gescheiden en ik moest elke 14dagen tot bij mijn vader. Hij had een Collie (lassie) een pracht van een hond. Zo'n lieverd, hij was er altijd voor mij :heart: ! Maar wanneer hij eens op zen tong gebeten had toen ik met hem was gaan wandelen holde ik huilend naar "huis". Daar toegekomen was zelfs mijn broer aan het huilen toen die het zag (bloed echt hevig). Ik zal nooit vergeten hoe wij moesten zagen om naar een da te bellen om langs te komen!!! Nee we mochten wel bellen om te horen wat we moesten doen maar een da laten komen dat was uitgesloten :evil: . De hond is een jaar of 2 later overleden en niemand van ons heeft nog gevraagd of we een nieuw huisdier kregen gewoon omdat we wisten dat deze niet de nodige zorgen kreeg. Ik was 13jaar toen ik zo verstandig was om dat in te zien. Ik voelde me echt altijd schuldig tegenover onze hond toen :( . Wij wouden hem en nu zat hij daar bij een vader die geen verantwoordelijkheid opnam!!

Guest_MZ_forever_*
Guest_MZ_forever_*

#43 Geplaatst 09 maart 2011 - 18:07

Fairness zei:

Mijn vader is net zo. Maar ik was 11jaar en besefte al dat dat fout was. Mijn ouders zijn gescheiden en ik moest elke 14dagen tot bij mijn vader. Hij had een Collie (lassie) een pracht van een hond. Zo'n lieverd, hij was er altijd voor mij :heart: ! Maar wanneer hij eens op zen tong gebeten had toen ik met hem was gaan wandelen holde ik huilend naar "huis". Daar toegekomen was zelfs mijn broer aan het huilen toen die het zag (bloed echt hevig). Ik zal nooit vergeten hoe wij moesten zagen om naar een da te bellen om langs te komen!!! Nee we mochten wel bellen om te horen wat we moesten doen maar een da laten komen dat was uitgesloten :evil: . De hond is een jaar of 2 later overleden en niemand van ons heeft nog gevraagd of we een nieuw huisdier kregen gewoon omdat we wisten dat deze niet de nodige zorgen kreeg. Ik was 13jaar toen ik zo verstandig was om dat in te zien. Ik voelde me echt altijd schuldig tegenover onze hond toen :( . Wij wouden hem en nu zat hij daar bij een vader die geen verantwoordelijkheid opnam!!

:hug: :hug: :hug:

Smitten Kitten
Smitten Kitten
  • 11.119 berichten

#44 Geplaatst 09 maart 2011 - 18:12

Joloka zei:

Hanne, misschien kan je even de tijd nemen om al haar topics te lezen? Dan ben je zeker weer bij O:) . En ik heb het daarnet even geprobeerd en ik werd er :misselijk: van.

Ja denk dat ik dat maar eens moet doen, maar dan nog...

Laurine
Laurine
  • 754 berichten
  • 4 katten

#45 Geplaatst 09 maart 2011 - 18:34

ik heb mijn topics gelezen en soms was ik inderdaad fout ik zal een mset mijn ouders praten, maar als ik het was zat mijn kat nu niet in een bench en waren al mijn katten gesteriliseerd en gecastreerd en was minoes al lang naar de dierenarts geweest maar ik kan toch niet beslissen mijn ouders beslissen.

Bewerkt door Laurine, 09 maart 2011 - 18:35.