Spring naar inhoud

- - - - -

Update operatie Silas

• Log in om te reageren
22 reacties op dit onderwerp
PeggyJ
PeggyJ
  • 45.914 berichten
  • 4 katten

#16 Geplaatst 26 maart 2011 - 17:03

:thumb: :thumb: :thumb: , fijn dat je af en toe toch nog beterschap opmerkt
Geplaatste afbeelding
We kunnen het hart van een man beoordelen door te kijken hoe hij met dieren omgaat :cattailwag

veerlevs
veerlevs
  • 2.275 berichten
  • 2 katten

#17 Geplaatst 26 maart 2011 - 17:41

Hoe meer hij zal bewegen hoe meer spieren hij terug zal krijgen en dan zaal je hem eens zien sé!  Die gaat terug super goed in orde zijn.  Ik blijf duimen! :d

haemoglobine
haemoglobine
  • 9.437 berichten
  • 3 katten

#18 Geplaatst 26 maart 2011 - 18:06

:cheer: :cheer: :cheer:

Dit is een goed teken, het zal wel helemaal goedkomen met wat tijd en geduld! :hug:

Geplaatste afbeelding
Knuffels van Ann, Roswell, Sati en Echo

Guest_Eragon_*
Guest_Eragon_*

#19 Geplaatst 27 maart 2011 - 00:11

Mieke zei:

Vandaag toch weer beterschap gezien. Ik smeet een snoepje en hij liep er achter. Vorige week ging hij ook wel het snoepje halen, maar eerder in sneltempo terwijl het nu toch in 'galop' was. Normaal zitten en springen doet hij nog steeds niet, maar dat komt misschien ook nog wel.

Lange weg Mieke, maar het gaat de goede richting met je mooie schat. Hoe zit het met zijn grumpy karakter?

Karolientje
Karolientje
  • 18.393 berichten
  • 5 katten

#20 Geplaatst 27 maart 2011 - 09:20

:thumb: Super, Mieke! Dat komt wel goed met Silas!

Geplaatste afbeelding

Ellenita
Ellenita
  • 26.688 berichten
  • 9 katten

#21 Geplaatst 27 maart 2011 - 09:40

geweldig!!
poezenknuf van mij en mijn pareltjes : :paw Iruna,Syrai, Hindou, Reiko, Inty, Deva, Loki, Munay, Indira en *Thaira* :paw
Geplaatste afbeelding

Mieke'tje
Mieke'tje
  • 7.498 berichten
  • 2 katten

#22 Geplaatst 27 maart 2011 - 10:20

Eragon zei:

Lange weg Mieke, maar het gaat de goede richting met je mooie schat. Hoe zit het met zijn grumpy karakter?

Oooh, ons Silasje zal wel altijd grympy blijven.
Ik merk wel dat hij zelf niet meer gromt bij het lopen, liggen en opstaan wat wil zeggen dat hij misschien nog niet helemaal de oude is, maar toch zeker geen pijn meer heeft. Daarnaast wordt hij nog altijd niet graag geborsteld en begint hij dan wel te grommen als hij er genoeg van heeft, maar hij kan toch iets beter verdragen dat je in de buurt van zijn pootje komt.

Ik heb er wel vertrouwen in. Voor mij is het uiteindelijk het belangrijkste dat hij zich goed voelt en geen pijn heeft. Nu is het nog een kwestie van geduld om te zien hoe het verder evolueert. Ik merk dat zijn spiermassa al sterk verbeterd is met in het begin.
Geplaatste afbeelding

Lut
Lut
  • 11.643 berichten
  • 4 katten

#23 Geplaatst 30 maart 2011 - 12:38

Moest het een hond zijn, dan zou ik zeggen "ga er veel me wandelen, dat versterkt zijn spieren!! "
Maar Silas wil niet aan de lijn lopen zeker??

Het komt allemaal goed hoor, geduld is de boodschap :)