Spring naar inhoud

- - - - -

kat kreupel gestampt

• Log in om te reageren
30 reacties op dit onderwerp
wea
wea
  • 6.113 berichten
  • 5 katten

#16 Geplaatst 10 maart 2011 - 15:03

ik ga vandaag wat geld overschrijven zodat ze hem lekker in de watten kunnen leggen....

English Rose
English Rose
  • 2.906 berichten
  • 3 katten

#17 Geplaatst 11 maart 2011 - 18:51

Ik krijg dit beestje niet uit mijn hoofd. En alhoewel ik had gezworen dat er geen 3de kat zou komen... (Ik weet niet of genoeg plaats heb... En Amon is zo gevoelig) krijg ik Whoopy echt niet uit mijn hoofd. Ik denk er elke minuut aan sinds ik zijn verhaal hier las :8 Ik kan ze niet allemaal helpen, maar deze jongen heeft echt al heel wat meegemaakt en ik vind het zo zo zo triest :cry: Ik zou het heel erg vinden dat hij altijd in het asiel zou moeten blijven. Hij verdient meer aandacht en een goede thuis! Mijn hart zegt JA! Maar mijn verstand... Ik ben er nog niet uit.

Wea weet jij of hij ter adoptie wordt aangeboden na zijn revalidatie? Ik heb alles op de site gelezen, maar daar staat daarover nog niets.

Bewerkt door English Rose, 11 maart 2011 - 18:53.

Geplaatste afbeelding

English Rose
English Rose
  • 2.906 berichten
  • 3 katten

#18 Geplaatst 11 maart 2011 - 19:35

Ik heb net ook een bedrag gestort voor Whoopy. Ik zit er zo mee in mijn maag :8 arm ventje!

Geplaatste afbeelding

wea
wea
  • 6.113 berichten
  • 5 katten

#19 Geplaatst 12 maart 2011 - 15:35

English Rose zei:

Ik heb net ook een bedrag gestort voor Whoopy. Ik zit er zo mee in mijn maag :8 arm ventje!

Bedankt om te storten!!!!!! ze kunnen alle hulp gebruiken want dit zijn wel zware kosten.... :flower:
je kan altijd eens kontakt opnemen met het dierenthuisje. normaal gezien bieden ze de katten ook ter adoptie aan. 't is echt een leuk asiel: de mensen hebben van hun huis en asiel gemaakt en hebben de hele tuin omheind, dus de katten kunnen ook buiten. Ze doen daar altijd hun uiterste best voor elke kat. ongelooflijk hoe die zich inzetten. Tof dat je eraan denk om het een war mandje te geven want dat verdient die zeker!

Ik zit ook echt met dit verhaal in mijn maag....

English Rose
English Rose
  • 2.906 berichten
  • 3 katten

#20 Geplaatst 12 maart 2011 - 15:53

Ik had al eens een mailtje gestuurd ter info. Dit is hun antwoord :

Beste,

Hartelijk dan voor uw mail en medeleven.
We zijn héél blij met uw bijdrage; dat is zéér welkom!
Wat Whoopy zal doen na zijn recuperatie weten we nog niet en eigenlijk willen we daar voorlopig ook nog niet over denken. We moeten immers eerst afwachten hoe Whoopy zich zal bewegen in de toekomst om te kunnen bepalen of deze lieverd plaatsbaar zal zijn en in welke omgeving hij dan gelukkig en veilig zou zijn
Stel dat Whoopy zich heel goed voelt in de groep hier en graag buiten gaat dan is het verstandiger om hem hier te houden gezien hij hier zonder risico kan buiten lopen en ook veel soortelijk gezelschap heeft. Als Whoopy echter een poesje blijkt te zijn dat liever op zichzelf is zonder soortgenoten en enkel menselijk gezelschap verkiest dan gaan we uiteraard wel uitkijken voor dé ideale thuis
Zodra we daarover meer weten zal het zeker vermeld worden op de website. We blijven met regelmaat updates toevoegen zodat u op de hoogte kan blijven.
Nu komt het erop aan om hem goed te verwennen zodat hij snel een sterke jongen wordt; hij heeft er helemaal zin in na zijn operatie!

Veel dank en hartelijke groeten,

Bewerkt door English Rose, 12 maart 2011 - 15:55.

Geplaatste afbeelding

wea
wea
  • 6.113 berichten
  • 5 katten

#21 Geplaatst 13 maart 2011 - 02:02

ja, af en toe houden ze ook katten bij als ze denken dat dit in het beste belang van de kat is. Ik denk dat ze zeker ook eerst willen zien hoe whoopy geneest en wat die ervan overhoudt. ze hebben daar enkele katjes rondlopen die ze niet willen plaatsen omdat die eigenlijk veel verzorging vragen of veel overlast geven. zoals een katje met een kapotte anus (is inzoverre mogelijk geopereerd) maar dat lekt bij diarree...

English Rose
English Rose
  • 2.906 berichten
  • 3 katten

#22 Geplaatst 13 maart 2011 - 09:17

wea zei:

ja, af en toe houden ze ook katten bij als ze denken dat dit in het beste belang van de kat is. Ik denk dat ze zeker ook eerst willen zien hoe whoopy geneest en wat die ervan overhoudt. ze hebben daar enkele katjes rondlopen die ze niet willen plaatsen omdat die eigenlijk veel verzorging vragen of veel overlast geven. zoals een katje met een kapotte anus (is inzoverre mogelijk geopereerd) maar dat lekt bij diarree...

Ocharme zeg :cry: Gelukkig dat ze daar dan goed verzorgd worden voor de rest van hun dagen.

Geplaatste afbeelding

Guest_Kattenhuis_*
Guest_Kattenhuis_*

#23 Geplaatst 13 maart 2011 - 11:19

:o Arm poezeltje, wat moet die wel niet meegemaakt hebben. Zo te lezen is die misschien ze hele leven al mishandeld. Gelukkig is hij nu bij de "mensen" weg. Hopelijk knapt hij weer aardig op.  

English Rose
English Rose
  • 2.906 berichten
  • 3 katten

#24 Geplaatst 14 maart 2011 - 18:39

Update van Whoopy :) :

Whoopy stelt het steeds beter en beter. Sinds zaterdag laten we hem nu en dan even uit de bench zodat hij wat kan rond neuzen; kwestie van de ééntonigheid van de bench wat te doorbreken. Hij doet het erg rustig aan en lijkt zijn grenzen goed te kennen. Het is een slim kereltje!
Wat kan hij genieten van al die aandacht; Een meester in spinnen!
Kijk maar eens naar de link op Youtube! De eerste beelden dateren van de dag toen we 's avonds nog röntgenfoto's hebben laten nemen. Hij kreeg toen zo'n vreselijke pijnaanvallen vanaf het ogenblik dat zijn bekken wat kantelde; het was niet meer aan te zien! Na het zien van de foto's was die pijn uiteraard erg logisch. Eigenlijk was het verwonderlijk dat het beestje nog kon lopen...
We wilden jullie alleszins die beelden besparen totdat we mooiere beelden hadden want het zou anders al te choquerend overgekomen zijn. Maar nu zijn het eigenlijk hele mooie en ontroerende beelden geworden! Wat een vooruitgang!
Langs deze weg willen we dan ook iedereen die een bijdrage heeft geleverd aan Whoopy's operatie héél hartelijk danken! Dankzij jullie steun kan Whoopy voortaan pijnloos door het leven en kan hij eindelijk van een dierwaardig en liefdevol leventje genieten!

Hier kan je Whoopy zien genieten maar zet zeker je geluid hard want dan hoor je hem luid spinnen:

Bewerkt door English Rose, 14 maart 2011 - 18:40.

Geplaatste afbeelding

Ellenita
Ellenita
  • 26.688 berichten
  • 9 katten

#25 Geplaatst 14 maart 2011 - 18:54

Heerlijk om te zien , krijg een krop terug!

Wat is whoopi ook een mooierd he!!!
poezenknuf van mij en mijn pareltjes : :paw Iruna,Syrai, Hindou, Reiko, Inty, Deva, Loki, Munay, Indira en *Thaira* :paw
Geplaatste afbeelding

English Rose
English Rose
  • 2.906 berichten
  • 3 katten

#26 Geplaatst 14 maart 2011 - 19:01

Ik ben er ook helemaal weg van. Sinds ik het hier las, krijg ik hem niet uit mijn gedachten. Hij zou hier zo mogen komen wonen! Ook al heb ik altijd gezegd "geen derde kat, want anders stopt het niet"... ;) Maar hem zou ik graag een gouden mandje geven! Hij verdient het, ocharme :love: Maar voorlopig is hij nog niet opgegeven voor adoptie.

Bewerkt door English Rose, 14 maart 2011 - 19:01.

Geplaatste afbeelding

Ginger-en-Noortje
Ginger-en-Noortje
  • 3.961 berichten
  • 2 katten

#27 Geplaatst 14 maart 2011 - 19:28

Heb het filmpje gezien... wat een schat van een beest! Wat kunnen mensen toch oneindig wreed zijn!!!

Ellenita
Ellenita
  • 26.688 berichten
  • 9 katten

#28 Geplaatst 14 maart 2011 - 19:29

English Rose zei:

Ik ben er ook helemaal weg van. Sinds ik het hier las, krijg ik hem niet uit mijn gedachten. Hij zou hier zo mogen komen wonen! Ook al heb ik altijd gezegd "geen derde kat, want anders stopt het niet"... ;) Maar hem zou ik graag een gouden mandje geven! Hij verdient het, ocharme :love: Maar voorlopig is hij nog niet opgegeven voor adoptie.

:thumb: :thumb: :thumb:
poezenknuf van mij en mijn pareltjes : :paw Iruna,Syrai, Hindou, Reiko, Inty, Deva, Loki, Munay, Indira en *Thaira* :paw
Geplaatste afbeelding

Anja
Anja
  • 14.520 berichten
  • 2 katten

#29 Geplaatst 14 maart 2011 - 20:16

Wat schandalig.  Ik kan dit toch moeilijk begrijpen, hoe sommige mensen toch kunnen zijn.

Geplaatste afbeelding

tijgertje75
tijgertje75
  • 3.231 berichten
  • 1 katten

#30 Geplaatst 14 maart 2011 - 20:24

wat een schatje zeg, super van je english rose dat je hem wilt adopteren, wat heeft dat beestje weeral meegemaakt, gelukkig doet die het nu beter, kreeg er tranen van in mijn ogen