Spring naar inhoud

- - - - -

speeltjes besteld

• Log in om te reageren
45 reacties op dit onderwerp
Laurine
Laurine
  • 754 berichten
  • 4 katten

#16 Geplaatst 10 maart 2011 - 21:47

ik heb dat speelgoed betaald en mijn kleinste kitten word nog gestereliseerd en mijn kater is gecastreerd mijn ouders willen het wel doen, ze geven het geld ervoor maar die bruine krijg je gewoon onmogelijk bij de da, je kan haar enkel aanraken als ze krols is en dat is ondertussen voorbij !
Geplaatste afbeeldingWie niet van katten houd, was in zijn vorig leven vast een muis :knuppel: :catwalk

Guest_trio_*
Guest_trio_*

#17 Geplaatst 10 maart 2011 - 21:50

Laurine zei:

ik heb dat speelgoed betaald en mijn kleinste kitten word nog gestereliseerd en mijn kater is gecastreerd mijn ouders willen het wel doen, ze geven het geld ervoor maar die bruine krijg je gewoon onmogelijk bij de da, je kan haar enkel aanraken als ze krols is en dat is ondertussen voorbij !

Dan toch maar doen bij de volgende krolsheid als je ze dan bij de DA krijgt hé ! :duim:

Joloka
Joloka
  • 19.772 berichten
  • 9 katten

#18 Geplaatst 10 maart 2011 - 21:57

Je hebt toch een bench? Lok je poes daarin met eten, snoepjes,... en dan vlug deurtje toe ;) . Ze moet toch behandeld worden voor haar niesziekte. Als je dat niet doet, zal ze ook je andere poezels besmetten én haar kittens.

Geplaatste afbeelding

Guest_Elfonia_*
Guest_Elfonia_*

#19 Geplaatst 10 maart 2011 - 21:58

ik heb je een tipje gestuurd :) :geluk:

Laurine
Laurine
  • 754 berichten
  • 4 katten

#20 Geplaatst 11 maart 2011 - 08:10

bedankt voor de tip !
ik zal er alles aan doen op met haar naar de da te gaan en als het nu niet gaat dan doen we het bij haar volgende krolsheid :d
Geplaatste afbeeldingWie niet van katten houd, was in zijn vorig leven vast een muis :knuppel: :catwalk

Guest_MZ_forever_*
Guest_MZ_forever_*

#21 Geplaatst 11 maart 2011 - 12:15

MarieDufoor zei:

dat is het hem juist volgens mij...
als 13 jarige denk je anders en denk je vaak vooral aan jezelf, alles voor je eigen plezier, snapje wat ik bedoel?
dat verantwoordelijkheidsgevoel moet nog komen enzo.
Volgens mij staat ze gewoon niet stil bij de negatieve kanten ervan, als er maar een nestje van komt, want dat is toch zoooo leuk...
ikzelf zal als 13 jarige niet veel beter geweest zijn [-( (al had ik toen geen huisdieren)

Dat hangt ook af van persoon tot persoon ik ben 13 en ik zou nooit voor mijn 'plezier' een nestje krijgen ;)

MarieDufoor
MarieDufoor
  • 6.027 berichten
  • 1 katten

#22 Geplaatst 11 maart 2011 - 13:11

MZ_forever zei:

Dat hangt ook af van persoon tot persoon ik ben 13 en ik zou nooit voor mijn 'plezier' een nestje krijgen ;)

hangt inderdaad af van persoon tot persoon, maar ook van opvoeding enz... enz...
goed dat jij zoiets niet zou doen :thumb:
Geplaatste afbeelding

Laurine
Laurine
  • 754 berichten
  • 4 katten

#23 Geplaatst 11 maart 2011 - 13:44

ik ga het nu ook niet meer voor plezier doen en eigenlijk hoop ik dat ze niet zwanger is maar vrees er voor ! :cry:

Laurine
Laurine
  • 754 berichten
  • 4 katten

#24 Geplaatst 11 maart 2011 - 13:44

ik heb een beetje schrik van wat ik allemaal las dat je kat er ziektes van kan opdoen en de kittens ook, ik heb liever geen kittens dan ongezonde en zieke kittens :cry:

britjes
britjes
  • 3.729 berichten

#25 Geplaatst 11 maart 2011 - 14:56

Laurine zei:

ik heb een beetje schrik van wat ik allemaal las dat je kat er ziektes van kan opdoen en de kittens ook, ik heb liever geen kittens dan ongezonde en zieke kittens :cry:

Ga er dan mee naar de DA laat het weghalen en meteen steriliseren
Geplaatste afbeelding

Guest_Elfonia_*
Guest_Elfonia_*

#26 Geplaatst 11 maart 2011 - 17:59

Laurine zei:

bedankt voor de tip !
ik zal er alles aan doen op met haar naar de da te gaan en als het nu niet gaat dan doen we het bij haar volgende krolsheid :d

graag gedaan
da's zeer verstandig en een blijk van dierenliefde :hug:

Niet wanhopen als het van de eerste dag niet lukt.
Blijven proberen tot je ze kan vangen. ;)

MarieDufoor
MarieDufoor
  • 6.027 berichten
  • 1 katten

#27 Geplaatst 11 maart 2011 - 20:04

veel succes, hou je ons op de hoogte dan?
wil graag weten hoe alles verloopt...
:geluk: :geluk: :geluk:

Geplaatste afbeelding

Guest_papaver_*
Guest_papaver_*

#28 Geplaatst 11 maart 2011 - 20:12

Hey Laurine,
Wat is zo'n food maze eigenlijk? Heb je misschien een fotootje of link? Ik ben namelijk altijd te vinden voor nieuwe interessante speeltjes voor mijn katjes :d .
Veel succes bij je vangst van bruintje tijdens haar volgende krolsheid
:thumb: !

PeggyJ
PeggyJ
  • 45.914 berichten
  • 4 katten

#29 Geplaatst 11 maart 2011 - 20:21

papaver zei:

Wat is zo'n food maze eigenlijk? !

In dit topic kan je de foodmaze zien Ervaring Catit senses food maze vs. Pipolino ;)
Het is eigenlijk geen speeltje, maar wel een andere manier om brokjes te geven aan je poezen.
Geplaatste afbeelding
We kunnen het hart van een man beoordelen door te kijken hoe hij met dieren omgaat :cattailwag

Laurine
Laurine
  • 754 berichten
  • 4 katten

#30 Geplaatst 11 maart 2011 - 20:35

het is vandaag aangekomen hier een fototje ze was er dolblij mee:

IMG_3141.JPG