Spring naar inhoud

- - - - -

Boek

• Log in om te reageren
8 reacties op dit onderwerp
Thundernimf
Thundernimf
  • 3.913 berichten
  • 5 katten

#1 Geplaatst 10 maart 2011 - 19:15

Hoi iedereen,

Sommigen weten dat ik naast katten nog twee andere grote hobby's heb, namelijk lezen en schrijven. Ik wil met jullie een stukje van mijn schrijven delen, gewoon om eens te zien wat jullie er van vinden:

Ze stonden op elkaar gepakt zoals zoveel bendes jongeren hier in de stad. Dicht bijeen, in een halve cirkel. Ogen die alles volgden en afwogen, lichamen die nonchalant leken, maar net genoeg gespannen waren om uit te vallen. Zelfs hun kledij was niet verrassend. Donkere jeans, zwart shirt, leren jas. Waarschijnlijk moesten ze er angstaanjagend uitzien, maar Noa vond ze zielig en aanstellerig. Al kon ze er vandaag niet veel mee inzitten. Zonder dat ze het wou, bleven de kinderen in haar gedachten spelen. Ze kon zich zo de bus voor ogen halen, het geluid van het krijsende staal, de huilende schreeuwen, de pupillen die zich in doodsangst verwijdden en dan de immer klassieke fatale klap die er uiteindelijk een einde aan maakten. Bloed en gebroken botten kwamen haarscherp naar voren, als een clichébeeld uit één of andere horrorfilm. ‘Te lang met andere zaken als slapen bezig geweest, poes?’ klonk het ineens vlak achter haar. In een reflex greep ze achter haar en ze had onmiddellijk prijs. ‘Wil je ontdekken dat er geen enkel probleem is met mijn bewustzijn?’ siste ze hem toe, zonder de liefelijke uitdrukking van haar gezicht af te halen. Een toevallige voorbijganger zou er geen erg in hebben dat ze de jonge man achter haar permanent kinderloos kon maken. Ze voelde de woede en angst bijna in golven uit haar belager stralen. Dat was goed. Ze verstevigde haar greep nog een heel klein beetje. ‘Val me nog één keer lastig en ik ruk ze eraf. Geloof me, dat kan ik, zonder moeite… Ik zal ervan uitgaan dat je vandaag te stom bent om te beseffen dat je normale mensen met rust moet laten. Dat gebeurt niet nog eens. Begrepen, poes?’ vroeg ze hem, nog altijd pratend op een gewone toon. ‘Heel stom idee van je, teef,’ beet hij haar toe. Onmiddellijk draaide ze haar pols en kneep ze. Ze hoorde hem snuiven en een raar gepiep ontsnapte hem. ‘Niet. Erg. Slim.’ zei ze voordat ze haar arm naar beneden rukte en tegelijkertijd haar hoofd naar achter ramde. Jankend van de pijn zakte hij in elkaar, zijn handen tussen zijn benen geklemd, zijn neus gebroken en bloedend.

Guest_Loeka_*
Guest_Loeka_*

#2 Geplaatst 10 maart 2011 - 19:25

Schrijf je ook nog een vervolg? ;) Vind het erg goed geschreven, zoals een echte schrijfster! :d Proficiat!! :)

Thundernimf
Thundernimf
  • 3.913 berichten
  • 5 katten

#3 Geplaatst 10 maart 2011 - 19:33

Tuurlijk schrijf ik ook een vervolg :d Dit is een stukje e ;)

ginnie
ginnie
  • 12.877 berichten
  • 13 katten

#4 Geplaatst 10 maart 2011 - 19:47

En nu de rest posten graag! :)

Geplaatste afbeelding
Groetjes van Wendy en de poezenbende

Ellenita
Ellenita
  • 26.688 berichten
  • 9 katten

#5 Geplaatst 10 maart 2011 - 20:02

:) :) :)
poezenknuf van mij en mijn pareltjes : :paw Iruna,Syrai, Hindou, Reiko, Inty, Deva, Loki, Munay, Indira en *Thaira* :paw
Geplaatste afbeelding

Thundernimf
Thundernimf
  • 3.913 berichten
  • 5 katten

#6 Geplaatst 10 maart 2011 - 20:07

ginnie zei:

En nu de rest posten graag! :)

Het is een verhaal waaraan ik ben begonnen he, ik maar een paginake extra dan hetgeen da hier staat. Allez, toch op dit moment ;) Trouwens dat is nergens voor nodig, ik wil alleen weten of de schrijfstijl aanspreekt :d

Bene
Bene
  • 3.069 berichten
  • 3 katten

#7 Geplaatst 10 maart 2011 - 20:33

Ja, leest goed.

tijgertje75
tijgertje75
  • 3.231 berichten
  • 1 katten

#8 Geplaatst 14 maart 2011 - 20:34

:LOL: :LOL:
goed zeg, wil zo de rest lezen

Thundernimf
Thundernimf
  • 3.913 berichten
  • 5 katten

#9 Geplaatst 14 maart 2011 - 20:45

:p Op een schrijversforum waarop ik zit vinden ze het saai. Alleen de jonge mensen daar lijken het interessant te vinden :d