Spring naar inhoud

- - - - -

Wat geven jullie mee?

• Log in om te reageren
7 reacties op dit onderwerp
Coonlover
Coonlover
  • 136 berichten
  • 3 katten

#1 Geplaatst 10 maart 2011 - 21:21

Vroeg me af wat jullie als cattery standaard geven aan de kittenkopers. Als het kitten oud genoeg is het nest te verlaten.

Stamboom, inentingsboekje, koopcontract....

Wat nog meer? Wij krijgen morgen onze babycoon en krijgen een verrassing was daarom nieuwsgierig geworden :)

Guest_raggedy cats_*
Guest_raggedy cats_*

#2 Geplaatst 10 maart 2011 - 22:22

Kijk eens op mijn site, daar staat bij 'de kittens' wat we allemaal geven en een pic van ons kittenpaketten en al de rest.

edit: misschien is een link handig? :p

http://www.raggedyca...e/dekittens.htm

Bewerkt door raggedy cats, 10 maart 2011 - 22:23.

Coonlover
Coonlover
  • 136 berichten
  • 3 katten

#3 Geplaatst 11 maart 2011 - 06:59

raggedy cats zei:

Kijk eens op mijn site, daar staat bij 'de kittens' wat we allemaal geven en een pic van ons kittenpaketten en al de rest.

edit: misschien is een link handig? :p

Wij plannen een nestje tegen het einde van het jaar

Zoooo!!!!!!! Jij verwend je kittenkopers! Je hebt zeker een koffer nodig om alles in te pakken :)

noukie
noukie
  • 1.084 berichten
  • 5 katten

#4 Geplaatst 11 maart 2011 - 08:11

Bij onze vorige nestje ; eten, bontmuisjes, balletjes, zelfgemaakt kittenboekje, krabpaal en nestdekentje.
Nu denk ik speelhengel, zoom groom, orijen eten, almo nature blikjes, zelfgemaakt kittenboekje, bontmuisjes, stinkvis, balletjes,.... :dancer:
Geplaatste afbeelding

Guest_nathalinde_*
Guest_nathalinde_*

#5 Geplaatst 11 maart 2011 - 08:56

Onze kittens krijgen hun documenten (vaccinatiebewijzen, gezondheidsboekje, verkoopcontract en microchipgegevens) mee.
Daarbij krijgen ze ook nog een pingpongballetje (het favoriete speeltje van de katten hier), een zakje met voeding (de mengeling die ze hier krijgen).
In het mapje van de kittens zit ook een brief waarin het kitten zichzelf voorstelt met karakterbeschrijving, geboortegegevens enz. Er zit ook een informatiebrief in hoe je een pers/exotic moet verzorgen en een uitleg over het wassen van een pers/exotic.

Ben benieuwd wat anderen zoal meegeven.
Wie weet kan er nog iets bij gestopt worden :)

Marina
Marina
  • 15.750 berichten
  • 6 katten

#6 Geplaatst 11 maart 2011 - 10:37

Je kan eens hier kijken, dit topic gaat over wat men in een kittenpakket stopt kittenpakket

Naast een stamboom, Europees Paspoort, koopcontract, geven wij ook nog wat informatie mee van het ras, papieren van de chip, Transfer papier van onze vereniging, een cd-rom - dvd met foto's, indien gewenst de kopies van de testen (eerder hebben ze die ook al mogen inkijken natuurlijk), kittenpakketjes die je kan aanvragen op Hills, RC, Animonda Carny, ... en een persoonlijk kittenpakket met wat speeltjes en voer wat ze bij ons gewend zijn om te eten.

Kan zijn dat ik nog iets vergeet hoor, maar denk dat het dat zo ongeveer is ;)
Geplaatste afbeelding

magali
magali
  • 295 berichten
  • 3 katten

#7 Geplaatst 28 maart 2011 - 09:05

hoe kom je als fokker eigenlijk aan zo een pakketje, ik kreeg bij mijn fokker zo een placemat mee van een voeding, potjes voor uit te eten een boekje over kittens van royal canin, een klein rugzakje,.. betaal je deze dan zelf of kun je dat ergens verkrijgen doordat je vast koper bent van die voeding of hoe gaat dit?

Magic Coonie
Magic Coonie
  • 6.039 berichten
  • 6 katten

#8 Geplaatst 28 maart 2011 - 12:02

Als fokker geef je mee wat je wil in je kittenpakket. Hangt er een beetje vanaf hoeveel geld je er zelf wil aan spenderen.

Ik durf eerlijk zeggen dat dit wel een mooi pakket is. Maar ik geef dan ook graag "iets" mee.

Bij het laatste kitten dat hier vertrokken is, hebben ze het volgende meegekregen:

- 2,5 kg droogvoer RC (mengeling dat ik zelf heb samengesteld omdat de staaltjes dat je krijgt niets voorsteld)
- 10 blikjes en zakjes natvoer
- snoepjes
- bontmuisjes
- balletjes
- dragon fly
- verenstokje
- playcube
- placemat
- eetbakje
- box van Prins (droogvoermerk)
- een dekentje met kattepootjes waar de reuk van hier inzit zodat het kitten de eerste dagen de reuk van zijn vroegere thuis heeft.

En dan nog de gewoonlijke dingen paspoort - stamboom - fotoboekje.

Graag sta ik achteraf de mensen nog te woord, moest er zich een probleem voordoen waar zij geen raad mee weten.