Spring naar inhoud

- - - - -

Aaaahhh ik word er gek van!!!

• Log in om te reageren
8 reacties op dit onderwerp
Guest_Beau_*
Guest_Beau_*

#1 Geplaatst 10 maart 2011 - 21:22

Waarschuwing: de volgende tekst is vooral vrouwengezeur, maar ik moet het even kwijt.

Een tijdje terug was het valentijnsdag, maar niet voor mij! Het zal best goed komen met de vrijgezellen hier op is hadden we besproken in het topic.

Vorige week maandag avond had ik een tentamen op school. Het tentamen ging goed en ik ging eerder dan verwacht terug met de trein. Daar was het nog al druk in, maar ik had een plaats bemachtigd. Beetje irritant was dat ik achteruit zat en telkens in het gezicht keek van een of andere zakenman. Ik wist niet welke kant ik op moest kijken want door de drukte keek ik telkens iemand aan zo ook de zakenman die tot mijn grote schrik telkens begon te lachen. Zijn telefoon ging constant en ik schatte zo in dat hij uit Engeland kwam. Ik probeerde ergens te kijken waarbij ik niemand in het gezicht keek, maar hij knoopte een praatje aan in redelijk goed nederlands.

Ik werd er nogal nerveus van en zeker toen hij me mee uit vroeg. Maar mijn geluk was dat toen net weer zijn mobiel ging. Toen hij klaar was met het gesprek, probeerde hij toch weer met mij te praten en vroeg opnieuw mijn nummer. Toen heb ik zijn nummer maar genoteerd, waarbij hij toch weer mijn nummer vroeg. Ik heb toen gezegd dat als ik interesse heb, hem wel bel!

Na 2 dagen bedenken wilde ik hem toch een kans geven en stuurde hem een sms met mijn nummer. Achteraf super dom, had beter kunnen bellen. Hij bleek namelijk een man uit een niet Europees land te zijn. Aangezien ik geen reactie kreeg belde ik een paar dagen later op. Het nummer ging over dus deed het blijkbaar wel maar niemand nam op. Paar minuten later werd ik terug gebeld met anoniem nummer, hij bleek het te zijn en hij was in zijn geboorteland waar het ( na eigen onderzoek begin van de nacht bleek te zijn).

Anyway hij zei dat hij wist dat ik het was van de sms en dat hij me deze week zou bellen. Als een echte vrouw check ik nu 100000x per dag mijn telefoon. Gisteren ging mijn telefoon dan ook over met een anoniem nummer, maar na 1x over gaan werd er al opgehangen. Ik weet bijna zeker dat hij het was aangezien hij de enige is die mij met geblokkeerd nummer belt.

Maar je moet niet denken dat ik nu al wat gehoord heb hè?! Ik word echt gek van het constant telefoon checken en hopen dat hij belt en ja er zijn meer mannen op de aardbol. Maar toch * zucht, mannen*

Overigens kan ik het me wel voorstellen dat iemand dit verhaal niet begrijpt haha

technozino
technozino
  • 2.923 berichten

#2 Geplaatst 10 maart 2011 - 21:26

Love @ first sight :)
Geplaatste afbeelding
Groetjes Karina

MarieDufoor
MarieDufoor
  • 6.027 berichten
  • 1 katten

#3 Geplaatst 10 maart 2011 - 21:30

als ik het goed begrijp zit jij nu rijkhalzend uit te kijken naar een telefoontje van een volstrekt onbekende die aan de andere kant van de wereld woont????? :catscratchhead
pas toch maar een beetje op hoor ;)

Bewerkt door MarieDufoor, 10 maart 2011 - 21:31.

Geplaatste afbeelding

Guest_katy_*
Guest_katy_*

#4 Geplaatst 10 maart 2011 - 21:31

hehe!
hopelijk belt hij je nog ;)

Guest_Vanessa_*
Guest_Vanessa_*

#5 Geplaatst 10 maart 2011 - 21:35

Oh oh meid, geen interesse maar toch wel gecharmeerd door de aandacht :LOL: !!
Hoop dat hij je nog zal bellen :)

Guest_Beau_*
Guest_Beau_*

#6 Geplaatst 10 maart 2011 - 21:36

MarieDufoor zei:

als ik het goed begrijp zit jij nu rijkhalzend uit te kijken naar een telefoontje van een volstrekt onbekende die aan de andere kant van de wereld woont????? :catscratchhead
pas toch maar een beetje op hoor ;)

Ja dat was ook de reden dat ik mijn nummer eerst niet wilde te geven. Maar hij heeft overigens wel een huis in nederland

Fietje26
Fietje26
  • 6.738 berichten
  • 4 katten

#7 Geplaatst 10 maart 2011 - 22:15

Het moet toch wel een spannend gevoel geven zoiets meemaken!
Zorg gewoon dat je niet te hard van stapel loopt, je kent die man ten slotte niet ;)
Geplaatste afbeelding
Dogs come when they're called, cats take a  message and get back to you.- Mary Bly

catherine
catherine
  • 40.162 berichten

#8 Geplaatst 10 maart 2011 - 22:19

Zou toch ook maar oppassen, die kerel kan voor hetzelfde in elk station een liefke hebben, of het is een louche type. Hoe weet je bij zekerheid dat hij niet in een europees land woond? En mss zijn het leugens dat hij een huis in nederland heeft. Sorry maar ben het type dat eerder nadenkt en het romantische er mss pas achteraf in ziet. Wees toch maar voorzichtig.

Guest_Beau_*
Guest_Beau_*

#9 Geplaatst 10 maart 2011 - 22:31

Omdat zijn nummer begint met een countrycode van buiten Europa, hij heeft me ook gezegd uit welk land hij komt en dat komt met de countrycode overeen. Of hij een huis in nl heeft valt inderdaad te betwisten... Maar goed hij moet dus eerst nog een teken van leven geven * zucht *