Spring naar inhoud

- - - - -

Profiel op Badoo??!!

• Log in om te reageren
13 reacties op dit onderwerp
Jessie_A&A
Jessie_A&A
  • 2.940 berichten
  • 4 katten

#1 Geplaatst 11 maart 2011 - 14:47

Ik schrok me een bult! Ik keeg al geregeld berichtjes van Badoo(een datingsite), dat ik berichten heb, dat er zoveel personen me willen ontmoeten... schonk er geen aandacht aan, tot ik gisteren toch maar eens een kijkje ging nemen, en wat zag ik , een volledig profiel van mij met foto's genomen van profielfoto's op Facebook... zonder dat ik er toestemminng voor gegeven heb :s

Heeft nog iemand dit meegemaakt?

Guest_sjaak_*
Guest_sjaak_*

#2 Geplaatst 11 maart 2011 - 14:51

kan je een klacht over indienen zal ik zeker doen
daarom heb ik geen facebook
dat mogen ze niet zo maar doen

Auryn
Auryn
  • 1.253 berichten
  • 2 katten

#3 Geplaatst 11 maart 2011 - 14:51

Ik denk eerder dat je gewoon een spam mail hebt gekregen en toen je naar die site ging, heeft die automatisch contact gemaakt met je facebookpagina en zo die informatie bekomen.

Tegenwoordig kan je op veel sites aanmelden en via facebook alle informatie automatisch laten inbrengen.

"Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe." - Albert Einstein

Ginger-en-Noortje
Ginger-en-Noortje
  • 3.961 berichten
  • 2 katten

#4 Geplaatst 11 maart 2011 - 14:51

Jessie_A&A zei:

Ik schrok me een bult! Ik keeg al geregeld berichtjes van Badoo(een datingsite), dat ik berichten heb, dat er zoveel personen me willen ontmoeten... schonk er geen aandacht aan, tot ik gisteren toch maar eens een kijkje ging nemen, en wat zag ik , een volledig profiel van mij met foto's genomen van profielfoto's op Facebook... zonder dat ik er toestemminng voor gegeven heb :s

Heeft nog iemand dit meegemaakt?

Ik gign ook eens kijken maar je kan daar niks zoeken zonder je email en wachtwoord daarvan te geven.. en dat doe ik dus echt niet.

PeggyJ
PeggyJ
  • 45.914 berichten
  • 4 katten

#5 Geplaatst 11 maart 2011 - 16:50

:onzeker: :onzeker: :onzeker:
Geplaatste afbeelding
We kunnen het hart van een man beoordelen door te kijken hoe hij met dieren omgaat :cattailwag

nisha's wonderland
nisha's wonderland
  • 2.871 berichten

#6 Geplaatst 11 maart 2011 - 16:54

mijn vriend heeft ook ineens een account en nooit zelf aangemaakt. er staan alleen gen foto's op van hem

kitten
kitten
  • 1.036 berichten

#7 Geplaatst 11 maart 2011 - 17:07

hier ook , het was door zo een dom spelleke op fb
ik heb geen toestemming gegeven en plots was het ook van dat mensen met me contact zochten , ja hallo

tijgertje75
tijgertje75
  • 3.231 berichten
  • 1 katten

#8 Geplaatst 11 maart 2011 - 22:52

das ook de reden dat ik geen facebook heb, die mogen dat blijkbaar doen, daar staan ze voor bekend

catherine
catherine
  • 40.162 berichten

#9 Geplaatst 11 maart 2011 - 22:54

Ik dacht toch dat ze geen foto's zomaar mochten pikken uit je fb!! Bij mij kunnen alleen vrienden komen kijken en niemand anders. :thumb: Toch wel effe aangifte ervan doen op die site hoor en dat ze je zogezegd account dan maar verwijderen.

Guest_sneeuwwitje_*
Guest_sneeuwwitje_*

#10 Geplaatst 11 maart 2011 - 22:58

maar allez zeg!!!! :s

Armani
Armani
  • 15.762 berichten

#11 Geplaatst 11 maart 2011 - 23:10

Zou dat automatisch gegaan zijn of zou iemand je op die manier willen foppen?

mobius
mobius
  • 7.516 berichten
  • 2 katten

#12 Geplaatst 15 maart 2011 - 08:23

Hier net hetzelfde!! Is er iemand die weet hoe ik die nest kan verwijderen?? Bij mij was dat door die mails van die mensen die vragen over u moeten beantwoorden. Ikke na 10x verwijderen toch maar eens gaan zien. En ineens had ik zo'n Badoo toestand! :evil:
Maar een antwoord op die vragen die ze naar mij gestuurd hadden heb ik nog steeds niet hoor. Pfff, wat een nest is dieje facebook toch! :evil: :evil:

nisha's wonderland
nisha's wonderland
  • 2.871 berichten

#13 Geplaatst 22 maart 2011 - 23:26

ik heb al meer dan 1jaar een fb account en alles staat open maar ik heb geen badoo account gekregen. mijn vriend die niet op fb zit wel...

marleen57
marleen57
  • 3.331 berichten
  • 2 katten

#14 Geplaatst 23 maart 2011 - 01:01

klinkt bekend , :evil:
Geplaatste afbeelding