Spring naar inhoud

- - - - -

Amaaaai geschrokken !!!

• Log in om te reageren
34 reacties op dit onderwerp
snoopy
snoopy
  • 6.261 berichten
  • 5 katten

#31 Geplaatst 12 maart 2011 - 10:06

:thumb:
Geplaatste afbeelding

Randa
Randa
  • 6.208 berichten
  • 7 katten

#32 Geplaatst 12 maart 2011 - 19:55

Nathalie goed opletten met de duim volgende dagen !
En gelukkig is het allemaal goed afgelopen met Eliot

Groetjes Randa en de poesjes Nisaba, Maicis, Storm, Trouble, Winter, Party, Kiri, Quecha, Quirina, Umika, Tessa, Lotje, Mira, Ziva and Sadie

Guest_poezemie_*
Guest_poezemie_*

#33 Geplaatst 13 maart 2011 - 04:17

Wat een avontuur zeg,kan geloven dat je eenorm was geschrokken,dit wist ik dus ook niet dat er zo een ongeluk zou kunnen gebeuren met van die houten afrastering,heb er achter bij ons ook twee staan,de rest is gewoon draad met palen.Zo zie je maar he hoe snel een ongelukje kan gebeuren en wat een geluk dat je erbij was want ocharme die arme poezel :( ,wat zou er anders toch gebeurd zijn met hem.Maar de buurtkatten komen nu ook wel niet meer uitdagend zitten kijken op de draad en dat is dan toch wel mooi meegenomen he,alhoewel het beter op een andere manier gegaan was ;) .En heeft je poes nog akrobatie gedaan nadien?Of was dat nu gewoon omdat er een indringer drijgde af te dalen op zijn stuk grond.
Hopelijk met de duim terug alles ok nu.

Lieve groeten vanwege poezemie en de poezels :catkiss

Lut
Lut
  • 11.643 berichten
  • 4 katten

#34 Geplaatst 14 maart 2011 - 11:46

Oei......... dat was nogal verschieten zeg.......!!
Ik had géén idee dat dit soort afsluiting gevaarlijk kon zijn.. :kboe
Wat een geluk dat je alles zag gebeuren zodat je meteen kon ingrijpen!! anders was dat pootje zéker gebroken, en waarschijnlijk zou het ook nog een ingewikkelde breuk geweest zijn.....

feroesti
feroesti
  • 7.453 berichten

#35 Geplaatst 14 maart 2011 - 20:27

Voorlopig zien we de kat hier bij onze tuin niet meer terug.
Maar hij/zij zat deze ochtend wel op het einde van onze straat te vechten met een andere kat. Mijn dochter heeft hem/haar gezien toen ze naar school fietste en het ging er heel erg luid en hevig aan toe.
Amaaai een driftkopje blijkbaar.

Enrico klimt nu niet meer, maar zit wel nog vaak onrustig naar boven te loeren op de plaats waar de kat zat. Hij loopt toch wel nerveuzer dan anders.
Morgen ga ik eens de tuinslang aanleggen en de klinkers en afsluiting onder handen pakken. Ik vermoed dat het een kater was en dat er wel ergens sproeiselgeur hangt, want Enrico doet toch wel vreemd.
Of hij is nog onder de indruk van het trauma...
Mijn duim en zijn poot hebben er niets aan over gehouden.
Maar hopelijk verdwijnt toch de stress snel die Enrico heeft momenteel.

Deze zomer gaan we stroomdraad verplaatsen naar boven, op de afsluiting.
Dan kan er geen enkel kat meer op lopen, dat lijkt me toch beter en veiliger !!