Spring naar inhoud

- - - - -

Welke kattenbak?

• Log in om te reageren
31 reacties op dit onderwerp
Kathleen
Kathleen
  • 7.941 berichten
  • 2 katten

#16 Geplaatst 13 maart 2011 - 17:14

Smitten Kitten zei:

Kathleen, je kan eens gaan kijken bij Zoowizoo in Kontich. Daar heb ik er laatst behoorlijk grote zien staan.
Ik denk dat je de "Maxi-Bella" bedoelt en da's een enorme bak O:) Die kan ik leeg amper tillen :ha . Ik gok dat daar per keer een volledige zak kattenbakvulling in kan.
Dus ik ga nog wat verdersnollen. Want een andere maat dan de onze hadden ze ook niet.

Geplaatste afbeelding
Wanneer je verdrietig bent, kijk dan in je hart en je zal zien dat je weent om wat je vreugde schonk

Smitten Kitten
Smitten Kitten
  • 11.119 berichten

#17 Geplaatst 13 maart 2011 - 17:20

Kathleen zei:

Ik denk dat je de "Maxi-Bella" bedoelt en da's een enorme bak O:) Die kan ik leeg amper tillen :ha . Ik gok dat daar per keer een volledige zak kattenbakvulling in kan.
Dus ik ga nog wat verdersnollen. Want een andere maat dan de onze hadden ze ook niet.

Is die van het merk Bernina?

Joloka
Joloka
  • 19.772 berichten
  • 9 katten

#18 Geplaatst 13 maart 2011 - 17:27

Kathleen zei:

Op de Maxi Bella liet ik het deksel los staan zodat ik die gemakkelijk eraf kon halen om de kattenbak proper te maken. Er kan inderdaad 15 liter kattenbakzand in (maar dan hebben ze ook een hele dikke laag om in te krabben).

Geplaatste afbeelding

Guest_EmilyenAmedee_*
Guest_EmilyenAmedee_*

#19 Geplaatst 13 maart 2011 - 17:39

Vanessa zei:

Ik heb voor Jingo de gewone cat it... Zag nu net op de site van het witte huis dat er ook een big cat it bestaat...afmetingen staan er helaas niet bij :s

Wij hebben 2 big cat-it bakken en zijn super tevreden. Ze zijn echt wel een stuk groter dan de gewone cat-it. Een echte aanrader :)

Kathleen
Kathleen
  • 7.941 berichten
  • 2 katten

#20 Geplaatst 13 maart 2011 - 17:44

Kathleen zei:

Ik denk dat het de volgende zal worden
http://www.zooplus.nl/shop/katten/kattenbak_kattenverzorging/kattenbak_met_kap/135811

Geplaatste afbeelding
Wanneer je verdrietig bent, kijk dan in je hart en je zal zien dat je weent om wat je vreugde schonk

Kathleen
Kathleen
  • 7.941 berichten
  • 2 katten

#21 Geplaatst 13 maart 2011 - 17:46

Smitten Kitten zei:

Is die van het merk Bernina?
neen, van Ferplast

Joloka zei:

Op de Maxi Bella liet ik het deksel los staan zodat ik die gemakkelijk eraf kon halen om de kattenbak proper te maken. Er kan inderdaad 15 liter kattenbakzand in (maar dan hebben ze ook een hele dikke laag om in te krabben).
da kan ik nooit tillen :ha :ha :ha of dan lig ik nadien wel met de éne of andere operatie strijk :mrgreen: O:)
Op de site van het witte huis staan er precies ook redelijke.

Bewerkt door Kathleen, 13 maart 2011 - 17:49.

Geplaatste afbeelding

Joloka
Joloka
  • 19.772 berichten
  • 9 katten

#22 Geplaatst 13 maart 2011 - 17:56

Kathleen zei:

neen, van Ferplast

da kan ik nooit tillen :ha :ha :ha of dan lig ik nadien wel met de éne of andere operatie strijk :mrgreen: O:)
Op de site van het witte huis staan er precies ook redelijke.

Die moet je niet tillen he. Die moet enkel getild worden als hij volledig moet gereinigd worden (en daarvoor heb je je man ;) ).

Geplaatste afbeelding

Cilia
Cilia
  • 3.784 berichten

#23 Geplaatst 13 maart 2011 - 18:01

Kan er in de Maxi Bella maar 15 liter?
Wij doen daar altijd 2 zakken van 10 liter in :catscratchhead
Geplaatste afbeelding
Groetjes van Cilia en pootje van Zazou*=^x^=

Kathleen
Kathleen
  • 7.941 berichten
  • 2 katten

#24 Geplaatst 13 maart 2011 - 18:11

Joloka zei:

Die moet je niet tillen he. Die moet enkel getild worden als hij volledig moet gereinigd worden (en daarvoor heb je je man ;) ).
Mijn man is niet altijd thuis op het moment dat de kattenbak gedaan moet worden. Ik doe dat ook regelmatig en heu :x , onze keuken is te klein voor die kattenbak :ha :ha .
Het alternatief dat mijn man voorstelde voor zo'n grote kattenbak was: gewoon een paar kattenbakvullingen op de keukenvloer strooien O:) :ha :ha :ha :ha

Bewerkt door Kathleen, 13 maart 2011 - 18:11.

Geplaatste afbeelding

Joloka
Joloka
  • 19.772 berichten
  • 9 katten

#25 Geplaatst 13 maart 2011 - 18:30

Cilia zei:

Kan er in de Maxi Bella maar 15 liter?
Wij doen daar altijd 2 zakken van 10 liter in :catscratchhead

Ik denk dat het er vanaf hangt welk kattenbakzand je gebruikt :) .

Geplaatste afbeelding

Kathleen
Kathleen
  • 7.941 berichten
  • 2 katten

#26 Geplaatst 13 maart 2011 - 18:37

Joloka zei:

Ik denk dat het er vanaf hangt welk kattenbakzand je gebruikt :) .
een zak van 15 liter = 10 kg dacht ik

Geplaatste afbeelding

Cilia
Cilia
  • 3.784 berichten

#27 Geplaatst 13 maart 2011 - 19:10

Mss is dit iets voor je? :)

Aangeboden: Kattenbak Jumbo met deksel
Geplaatste afbeelding
Groetjes van Cilia en pootje van Zazou*=^x^=

Kathleen
Kathleen
  • 7.941 berichten
  • 2 katten

#28 Geplaatst 13 maart 2011 - 19:47

Cilia zei:

die is een beetje te groot O:)
Geplaatste afbeelding

Joloka
Joloka
  • 19.772 berichten
  • 9 katten

#29 Geplaatst 13 maart 2011 - 19:50

Kathleen zei:

een zak van 15 liter = 10 kg dacht ik

Hangt er dus inderdaad welk kattenbakzand je koopt ;) . ik gebruik de Canadian Fine. Maar als je vb de Cat's Best Eko neemt, dan weegt 20 liter maar 9 kg.

Geplaatste afbeelding

Joske
Joske
  • 1.323 berichten
  • 4 katten

#30 Geplaatst 21 maart 2011 - 13:01

Kathleen zei:

Das toch een kleintje?
Caviaopvang Malmokkie: www.malmokkie.be