Spring naar inhoud

- - - - -

Molly wassen= Geen pretje ! :-)

• Log in om te reageren
14 reacties op dit onderwerp
Laurine
Laurine
  • 754 berichten
  • 4 katten

#1 Geplaatst 12 maart 2011 - 13:06

mijn broertje was het graf van musti aan het verven en molly wou kijken en wat doet ze..................

Ze gaat in de verf liggen :(
ze was een beetje oranje !
dus ik haar mee naar de badkamer genomen met water afgespoeld, maar de verf was al in haar haren gedroogd. :oops:

toen heb ik een beetje zeep gepakt en daarmee geprobeert, maar de verf bleef hangen ! toen begon ze aan de zeep te lekken ! dus ik met water de zeep afgespoeld (en wat deed molly krabben, krabben en nog eens krabben :) )

er hing nog een beetje oranje verg in haar haar, maar ik wou haar niet meer langer plagen dus.......... Ze heeft het zelf gewassen, het kan dat er nu nog een beetje in hangt maar dat stoort haar niet en ik ga geen 2de poging doen om het eruit te wassen :d

en het gevolg=

IMG_3167.JPG
Geplaatste afbeeldingWie niet van katten houd, was in zijn vorig leven vast een muis :knuppel: :catwalk

Laurine
Laurine
  • 754 berichten
  • 4 katten

#2 Geplaatst 12 maart 2011 - 13:19

ohja het topic van als het grag af is komt nog ! :d
Geplaatste afbeeldingWie niet van katten houd, was in zijn vorig leven vast een muis :knuppel: :catwalk

Thundernimf
Thundernimf
  • 3.913 berichten
  • 5 katten

#3 Geplaatst 12 maart 2011 - 13:32

Je kan ook van die speciale washandjes kopen, daar heb je geen water voor nodig en ik heb gemerkt dat onze poezen dat goed toelaten :) . Ze ruiken daarna ook erg lekker ;)

Laurine
Laurine
  • 754 berichten
  • 4 katten

#4 Geplaatst 12 maart 2011 - 13:46

ik heb er zo 2 maar dan blaast ze

Guest_MZ_forever_*
Guest_MZ_forever_*

#5 Geplaatst 12 maart 2011 - 16:22

awtsj :o

tijgertje75
tijgertje75
  • 3.231 berichten
  • 1 katten

#6 Geplaatst 12 maart 2011 - 16:34

:o :o :hug:

Guest_Loeka_*
Guest_Loeka_*

#7 Geplaatst 12 maart 2011 - 20:24

:hug: :s ziet er pijnlijk uit...

Armani
Armani
  • 15.761 berichten

#8 Geplaatst 12 maart 2011 - 20:26

oh jee, :o

Cilia
Cilia
  • 3.784 berichten

#9 Geplaatst 12 maart 2011 - 20:28

Auwtsj :o .
Let wel op, verf kan giftig zijn voor katten; En ik vermoed dat zeep ook niet zo goed is wanneer ze dat binnen krijgen :s
Geplaatste afbeelding
Groetjes van Cilia en pootje van Zazou*=^x^=

lola'tje
lola'tje
  • 1.366 berichten
  • 2 katten

#10 Geplaatst 12 maart 2011 - 20:29

:LOL: :x

catherine
catherine
  • 40.162 berichten

#11 Geplaatst 12 maart 2011 - 21:23

Ontsmet die krabben maar goed of je krijgt er nog een infektie aan. Onder de nagels van de kat zitten veel microben hé.

Guest_ZoeB_*
Guest_ZoeB_*

#12 Geplaatst 12 maart 2011 - 22:37

oei nietleuk. Ik durf mijn katten wassen al ik vind dat ze stinken( katten spelen in kattenbak). Doen we wel met 2 voor niet vol krabben te hangen. de een pak de kat vast aan nek vel en de andere maakt ze nat en shampoot ze in daarna afspoelen en goed afdrogen en in handdoek steken na een tijdje drogen ze zich zelf verder af. Onze beide katten zijn dat natuurlijk gewend van toen ze kitten waren.

Guest_Bob&Marley_*
Guest_Bob&Marley_*

#13 Geplaatst 13 maart 2011 - 14:36

Ja wassen met je echt leren. Mijn kittens vonden het de eerste keer helemaal niks maar nu kan ik Marley zelfs meenemen onder de douche. Zolang haar koppie maar niet nat wordt ;)

Ik ben begonnen met een washandje en dan afspoelen rustig, dat ging al best goed. En ik laat ze ook rustig lopen in de badkamer ondertussen.

nancytje
nancytje
  • 875 berichten
  • 2 katten

#14 Geplaatst 13 maart 2011 - 14:50

myllo en nora kan ik perfect wassen .
myllo is een redelijk witte kat en wat langharig en die moet ik dus af en toe wel eens wassen.
ik gebruik gewoon babyshampoo ervoor.
ik ken iemand die haar katten ook wast en in het begin deed die dat met zo een bandje om mee te gaan wandelen .
ik heb het hen geleerd va kleins af om niet bang te zijn voor het water.

Tinne
Tinne
  • 9.443 berichten
  • 2 katten

#15 Geplaatst 13 maart 2011 - 15:25

Je hebt toch geen gewone zeep gebruikt? Want het is inderdaad niet zo gezond als ze dat binnen krijgen. Het was niet slim om Molly bij de verf in de buurt te laten komen. Natuurlijk gaat ze dan kijken wat het is...
Geplaatste afbeelding
Vandaag is morgen gisteren.