Spring naar inhoud

- - - - -

Zooplus nu ook kattenren.

• Log in om te reageren
14 reacties op dit onderwerp
Fairness
Fairness
  • 6.049 berichten
  • 2 katten

#1 Geplaatst 12 maart 2011 - 22:25

Ik kijk net op zooplus en zie dat ze nu ook een kattenren verkopen :) .
Wel vrij duur vind ik persoonlijk maar wel een ruime ren :d .
Kattenbuitenren voordelig bij zooplus: kattenbuitenren uit hout

ginnie
ginnie
  • 12.877 berichten
  • 13 katten

#2 Geplaatst 12 maart 2011 - 22:27

Ik vind de prijs nog wel meevallen eerlijk gezegd. Het is een mooie ren en voor dat formaat vind ik de prijs echt wel goed.

Geplaatste afbeelding
Groetjes van Wendy en de poezenbende

Frances
Frances
  • 7.446 berichten
  • 4 katten

#3 Geplaatst 12 maart 2011 - 22:29

Amai dat is duur!!! Dat bouw je toch zelf voor 400 a 500 euro?! :o :o Dat zou ik er echt nooit aan kunnen geven :oops:

Edit: Alhoewel, ik heb is tegoei gekeken en gelezen :d En eigenlijk ziet het er mij wel deftig uit en stevig. Ik had eerst niet gezien dat het metaal zo mooi is ingewerkt in het hout...  Dan valt de prijs nog wel mee denk ik :)

Bewerkt door Frances, 12 maart 2011 - 22:33.

Fairness
Fairness
  • 6.049 berichten
  • 2 katten

#4 Geplaatst 12 maart 2011 - 22:32

ginnie zei:

Ik vind de prijs nog wel meevallen eerlijk gezegd. Het is een mooie ren en voor dat formaat vind ik de prijs echt wel goed.

Ja als je graag voor hout gaat ;) . Houten ren vraagt wel minstens één maal per jaar een volledige in sap beurt en die producten zijn niet de goedkoopste.
Maar idd voor deze grote is de prijs zeker ok :) . Al denk ik dat je goedkoper bent om deze zelf te maken uit hout.

Bewerkt door Fairness, 12 maart 2011 - 22:33.

Smitten Kitten
Smitten Kitten
  • 11.119 berichten

#5 Geplaatst 12 maart 2011 - 22:33

Ik vind het ook veel geld hoor, maar net zoals Ginnie denk ik dat voor dit formaat het wel verantwoord is. Ik ken mensen die ook een grote ren zelf hebben gebouwd en die allemaal partijen goedkoop hout hebben gekocht op verschillende bouwmarkten en die waren ook aan hout alleen al meer dan 500 euro kwijt. Zelf vind ik deze ren wel niet zo heel mooi eerlijk gezegd, voor mij een beetje te veel het "kooigevoel"

Bewerkt door Smitten Kitten, 12 maart 2011 - 22:34.

catherine
catherine
  • 40.162 berichten

#6 Geplaatst 12 maart 2011 - 22:50

Zou nooit een houten ren zetten na x aantal jaren rot dat hout ook. Al smeer je ze nog elk jaar in.
Dat komt dan duur uit vind ik, je kan beter één in aluminium zetten. ;)

Frances
Frances
  • 7.446 berichten
  • 4 katten

#7 Geplaatst 12 maart 2011 - 22:53

catherine zei:

Zou nooit een houten ren zetten na x aantal jaren rot dat hout ook. Al smeer je ze nog elk jaar in.

Das wel waar denk ik, beetje duurder in aankoop maar wel duurzamer denk ik!

Fairness
Fairness
  • 6.049 berichten
  • 2 katten

#8 Geplaatst 12 maart 2011 - 22:55

catherine zei:

Idd dat denk ik er ook van hoor ;) . Ik zie vele liever onze antraciete ren :) . En zeker aan die prijs is het zonde. Maar kom ze hebben toch al één ren in aanbieding hé :LOL: . Hopelijk volgen er nog aluminium rennen voor een mooie prijs.

ginnie
ginnie
  • 12.877 berichten
  • 13 katten

#9 Geplaatst 12 maart 2011 - 23:15

wij hebben ook geen houten ren hoor, mij teveel onderhoud :ha
Maar toch is het best een mooie ren, ziet er stevig uit en voor dat bedrag denk ik dat menigeen geen ren zelf kan bouwen. Tenzij je inderdaad goedkoop aan goed hout kan komen enzo... en het zelf makkelijk op maat kan maken enzo.
Maar als je net als ik twee linkerhanden hebt wat dat betreft, dan is het wel fijn als je zoiets als bouwpakket kan kopen. Dan zou het zelfs mij lukken om het goed neer te zetten :)

(ter info: onze ren is groter, van aluminium en op maat gemaakt. Marc heeft met een collega van hem de boel zelf neergezet. We waren denk ik zo'n 2000 euro kwijt in totaal, inclusief het net dat eroverheen zit.....)

Geplaatste afbeelding
Groetjes van Wendy en de poezenbende

PeggyJ
PeggyJ
  • 45.914 berichten
  • 4 katten

#10 Geplaatst 15 maart 2011 - 19:54

Ik vind die ren voor die grootte best oke qua prijs hoor. Als je hout gaat kopen dat bestand is om winter en zomer buiten te staan, ben je veel duurder uit.
Geplaatste afbeelding
We kunnen het hart van een man beoordelen door te kijken hoe hij met dieren omgaat :cattailwag

Minneke
Minneke
  • 3.767 berichten
  • 2 katten

#11 Geplaatst 15 maart 2011 - 19:56

mooi , mag zelfs op mijn kop gn staan krijg dat niet van mijn echtgenoot, hij zegt gade nu gans doordraaien :d

Ik persoonlijk zou er direct eentje zetten ;)

Guest_sneeuwwitje_*
Guest_sneeuwwitje_*

#12 Geplaatst 15 maart 2011 - 20:41

De hoogte is wel maar 1,85, mijne vriend zou hem al mogen bukken!
Raar dat het zo laag is!?
Zo duur zeg...ik zou voor schrikdraad gaan, das veel mooier, ik vind geen enkele ren mooi, precies een vogelkot!

Elena
Elena
  • 1.401 berichten

#13 Geplaatst 15 maart 2011 - 21:04

Ik vind het geen aanwinst voor je tuin! Als je zoveel geld uitgeeft, mag je wel iets esthetisch verantwoord krijgen!

Guest_cies_*
Guest_cies_*

#14 Geplaatst 17 maart 2011 - 19:53

'k zou het geld er niet aan geven ,de werkuren voor de préfabricatie en hun  winstmarche maakt de prijs ,er schiet maar een klein bedrag over aan materiaal , zou ze graag 5 jaar in weer en wind willen zien staan ,is ze dan nog goed ,dan is het kwaliteit ,maar heb mijn twijfels... :d

English Rose
English Rose
  • 2.906 berichten
  • 3 katten

#15 Geplaatst 17 maart 2011 - 20:02

Ik vind de ren best ok, maar ook vrij duur. Ik zou dan ook ineens een mooie en duurzame ren zetten. En liefst draad zoals sneeuwwitje zegt :d ;)

Geplaatste afbeelding