Spring naar inhoud

- - - - -

Apollo 1 jaar later

• Log in om te reageren
50 reacties op dit onderwerp
Solotje
Solotje
  • 51.552 berichten
  • 9 katten

#1 Geplaatst 13 maart 2011 - 11:41

Gisteren ben ik op bezoek geweest bij Apollo, één van mijn A-nestje! Het weerzien van deze grote jongen was zo leuk, hij is zo lief, zo mooi....hij straalt zo iets lief uit he. :love:
Als ik binnen kwam dan kwam hij ons direct begroeten :love4: , hij straalde gewoon van geluk! :loveshower: Hij zal wel direct in mijn zak om die hengel er uit te halen. :lachen:

Apollo heeft daar een super huisje, wordt daar rot verwend! :loveshower:
Veronique 1000x dank u dat je hem zo goed verzorgd en zoveel liefde geeft! :flower: :hug:

Op de eerste foto's zie je dat hij alles goed in het oog houdt, als de postman komt en hij steekt er rekeningen in dan zal hij uithalen :twisted: maar als er leuke brieven zijn zal hij kusjes geven. :lachen: O:)
Oke nu terug serieus, hij zit daar dus diwijls in om eens buiten te kijken, echt grappig. :lachen:

Geplaatste afbeelding

Geplaatste afbeelding

Geplaatste afbeelding

Geplaatste afbeelding

Geplaatste afbeelding

Geplaatste afbeelding

Wie is dat nu? :catscratchhead

Geplaatste afbeelding

Geplaatste afbeelding

Veronique, ik en Apollo. :love4:

Geplaatste afbeelding

Blijkbaar was er iets heel grappig volgens Veronique. :lachen:

Geplaatste afbeelding

Geplaatste afbeelding

Ike super blij met dat manneke! :love4:

Geplaatste afbeelding

Geplaatste afbeelding

Geplaatste afbeelding

Geplaatste afbeelding

Geplaatste afbeelding

Geplaatste afbeelding

Geplaatste afbeelding

Geplaatste afbeelding

Geplaatste afbeelding

Geplaatste afbeelding

Geplaatste afbeelding

Geplaatste afbeelding

Geplaatste afbeelding

Geplaatste afbeelding

Geplaatste afbeelding

Geplaatste afbeelding

Bewerkt door Solotje, 13 maart 2011 - 11:42.

Smitten Kitten
Smitten Kitten
  • 11.119 berichten

#2 Geplaatst 13 maart 2011 - 11:43

Leuke foto's! Die foto van jou alleen met Apollo moet je op je website zetten Anja! Is echt een heel mooie foto en je straalt er echt op van trots ;)

Solotje
Solotje
  • 51.552 berichten
  • 9 katten

#3 Geplaatst 13 maart 2011 - 11:46

Smitten Kitten zei:

Leuke foto's! Die foto van jou alleen met Apollo moet je op je website zetten Anja! Is echt een heel mooie foto en je straalt er echt op van trots ;)
:LOL: Ik zal er eens over nadenken, het is juist omdat ik er bij op sta he. :lachen: Ik had nog een foto en daar zie je zo'n echt verliefde kop van mij. :ha

Smitten Kitten
Smitten Kitten
  • 11.119 berichten

#4 Geplaatst 13 maart 2011 - 11:47

Solotje zei:

:LOL: Ik zal er eens over nadenken, het is juist omdat ik er bij op sta he. :lachen: Ik had nog een foto en daar zie je zo'n echt verliefde kop van mij. :ha

Showen!!!! :ha ;)

Solotje
Solotje
  • 51.552 berichten
  • 9 katten

#5 Geplaatst 13 maart 2011 - 11:52

Smitten Kitten zei:

Showen!!!! :ha ;)
Nee nee :neen: eerst een foto van jouw laten zien! :p

Smitten Kitten
Smitten Kitten
  • 11.119 berichten

#6 Geplaatst 13 maart 2011 - 11:54

Solotje zei:

Nee nee :neen: eerst een foto van jouw laten zien! :p

Jij weet toch hoe ik eruit zie :p Je weet ik plaats geen foto's van mij op internet he 8)

Solotje
Solotje
  • 51.552 berichten
  • 9 katten

#7 Geplaatst 13 maart 2011 - 11:56

Smitten Kitten zei:

Jij weet toch hoe ik eruit zie :p Je weet ik plaats geen foto's van mij op internet he 8)
Ja jij weet ook hoe ik er uit zie :ha en ja het is daarom dat ik het zeg eerst jij en dan zal ik die foto plaatsen. :ha :p

Nashota
Nashota
  • 17.996 berichten
  • 2 katten

#8 Geplaatst 13 maart 2011 - 11:57

Wat een mooi manneke :love: :love: :love: daar kun je met recht trots op zijn :d hele mooie foto's ook :)
Als het niet gaat zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat.

Groetjes. Ina :hoi:

seonimtje
seonimtje
  • 811 berichten
  • 5 katten

#9 Geplaatst 13 maart 2011 - 12:02

heylaba !! heb toch gevraagd om mijn gezicht met een poezekopje te beplakken ;-) :p

Het zijn heel mooi foto's geworden ♥ ♥ ♥

Ellenita
Ellenita
  • 26.688 berichten
  • 9 katten

#10 Geplaatst 13 maart 2011 - 12:11

wat een leuke en mooie foto s!!!!
poezenknuf van mij en mijn pareltjes : :paw Iruna,Syrai, Hindou, Reiko, Inty, Deva, Loki, Munay, Indira en *Thaira* :paw
Geplaatste afbeelding

saparapah
saparapah
  • 1.324 berichten
  • 3 katten

#11 Geplaatst 13 maart 2011 - 12:18

Smitten Kitten zei:

:catscratchhead :catscratchhead
Is er hier een speciale reden voor? Dat kan toch geen kwaad dat je foto terug te vinden is op het internet?
Ik ben ook heel benieuwd hoe je er uit ziet hoor.
Van de meesten hier heb ik al gezien op foto hoe ze eruit zien, Anja blijkbaar heel retro (op die zwart-wit foto) :x , Sarah en Erik en Froetske zijn zo te zien heel wat jaartjes jonger dan ik :ha . Ann en Anja zijn, denk ik, maar ietsje jonger dan mij en zien er echt zotte dozen uit. Maar ik ben zo nieuwsgierig om jou ook eens te zien. Ik heb me zelf al een beeld gemaakt : klein van gestalte, donker lang krullend haar..... zit ik in de buurt :ha
Geplaatste afbeelding
Groetjes en poezekopjes, Sarah

Guest_MZ_forever_*
Guest_MZ_forever_*

#12 Geplaatst 13 maart 2011 - 12:24

:loveshower: :loveshower: :loveshower: :loveshower: :loveshower: :loveshower:

Smitten Kitten
Smitten Kitten
  • 11.119 berichten

#13 Geplaatst 13 maart 2011 - 12:32

saparapah zei:

:catscratchhead :catscratchhead
Is er hier een speciale reden voor? Dat kan toch geen kwaad dat je foto terug te vinden is op het internet?
Ik ben ook heel benieuwd hoe je er uit ziet hoor.
Van de meesten hier heb ik al gezien op foto hoe ze eruit zien, Anja blijkbaar heel retro (op die zwart-wit foto) :x , Sarah en Erik en Froetske zijn zo te zien heel wat jaartjes jonger dan ik :ha . Ann en Anja zijn, denk ik, maar ietsje jonger dan mij en zien er echt zotte dozen uit. Maar ik ben zo nieuwsgierig om jou ook eens te zien. Ik heb me zelf al een beeld gemaakt : klein van gestalte, donker lang krullend haar..... zit ik in de buurt :ha

Ja daar is een reden voor. Ik ben jaren achtervolgd geweest door een stalker en nog steeds af en toe. Stalken is zoiets dat nooit stopt blijkbaar... (En eigenlijk sowieso ben ik er al niet voor om veel persoonlijke info op internet te zetten. Het is het internettijdperk he, alles over iedereen is bij wijze van spreken te vinden op het internet.)

Haha grappig je inschattingen over de leeftijden enz ;)
Froets is iets ouder als Anja geloof ik ;) Sarah is de jongste van de hoop (21 ofzo??). Denk dat Ann van het Eghezée clubje de oudste is, maar mentaal 20 jaar zegt ze over zichzelf :ha
Ik ben een paar jaartjes jonger als Anja. En inderdaad klein van gestalte, donker haar, maar wel steil, niet krullend ;) Je zal me wel zien in Eghezée he ;)

Bewerkt door Smitten Kitten, 13 maart 2011 - 12:36.

Cisca
Cisca
  • 13.515 berichten

#14 Geplaatst 13 maart 2011 - 12:46

Ohhhhhhhhhhhhhhhh Anja die zijn super geworden zeg...................... :love3:

Froetske
Froetske
  • 7.965 berichten
  • 3 katten

#15 Geplaatst 13 maart 2011 - 12:55

Hihihi Apollo die naar buitenkijkt via de brievenbus.  Dat was zoooo schattig.
Anja het zijn inderdaad prachtige foto's geworden :loveshower: :love4: :loveshower:
Het is zo'n knap kereltje Apollo en zo'n lief manneke .... echt waar :love:

Geplaatste afbeelding
:paw :paw