Spring naar inhoud

- - - - -

Apollo 1 jaar later

• Log in om te reageren
50 reacties op dit onderwerp
Froetske
Froetske
  • 7.965 berichten
  • 3 katten

#16 Geplaatst 13 maart 2011 - 12:56

Smitten Kitten zei:

Haha grappig je inschattingen over de leeftijden enz ;)
Froets is iets ouder als Anja geloof ik ;) Sarah is de jongste van de hoop (21 ofzo??). Denk dat Ann van het Eghezée clubje de oudste is, maar mentaal 20 jaar zegt ze over zichzelf :ha
Ik ben een paar jaartjes jonger als Anja. En inderdaad klein van gestalte, donker haar, maar wel steil, niet krullend ;) Je zal me wel zien in Eghezée he ;)

:lachen: :lachen: ja klopt Hanne ik ben iets ouder dan Anja: alhoewel de meeste mensen mij niet geloven als ik mijn leeftijd zeg :ha
Geplaatste afbeelding
:paw :paw

krulleke
krulleke
  • 5.601 berichten

#17 Geplaatst 13 maart 2011 - 13:10

Wat een lieve schitterende kerel :loveshower: :loveshower: :loveshower: !

haemoglobine
haemoglobine
  • 9.437 berichten
  • 3 katten

#18 Geplaatst 13 maart 2011 - 13:19

:loveshower: :loveshower: :loveshower:

Mooie foto's van een nog mooiere Apollo! :heart:
Iedereen heeft er zichtbaar van genoten!

Ik vind jouw foto met hem in je armen ook echt mooi en idd een plaatsje op je site waard, maar ja, idd, je foto op internet...

saparapah zei:

:catscratchhead :catscratchhead
Is er hier een speciale reden voor? Dat kan toch geen kwaad dat je foto terug te vinden is op het internet?
Ik ben ook heel benieuwd hoe je er uit ziet hoor.
Van de meesten hier heb ik al gezien op foto hoe ze eruit zien, Anja blijkbaar heel retro (op die zwart-wit foto) :x , Sarah en Erik en Froetske zijn zo te zien heel wat jaartjes jonger dan ik :ha . Ann en Anja zijn, denk ik, maar ietsje jonger dan mij en zien er echt zotte dozen uit. Maar ik ben zo nieuwsgierig om jou ook eens te zien. Ik heb me zelf al een beeld gemaakt : klein van gestalte, donker lang krullend haar..... zit ik in de buurt :ha

Leuk te zien dat mijn geest toch jonger geschat wordt dan wat op mijn id staat! :LOL:
Zotte dozen, hmmm, ja, daar kennen we wel wat van, jij ook trouwens! ;)
Bij Smitten Kitten mag je die krullen laten vallen, de rest klopt wel! :thumb:

Smitten Kitten zei:

Ja daar is een reden voor. Ik ben jaren achtervolgd geweest door een stalker en nog steeds af en toe. Stalken is zoiets dat nooit stopt blijkbaar... (En eigenlijk sowieso ben ik er al niet voor om veel persoonlijke info op internet te zetten. Het is het internettijdperk he, alles over iedereen is bij wijze van spreken te vinden op het internet.)

Froets is iets ouder als Anja geloof ik ;) Sarah is de jongste van de hoop (21 ofzo??). Denk dat Ann van het Eghezée clubje de oudste is, maar mentaal 20 jaar zegt ze over zichzelf :ha
Ik ben een paar jaartjes jonger als Anja. En inderdaad klein van gestalte, donker haar, maar wel steil, niet krullend ;) Je zal me wel zien in Eghezée he ;)

In zo'n geval is het wel begrijpelijk dat je jouw foto niet op internet wil!
Eenmaal die erop staat heb je er immers geen enkele controle meer over...
Ik heb het zelf nooit meegemaakt, maar het moet zeker een zware periode voor je geweest zijn... :hug:

En idd grappig, die leeftijds-inschattingen! ;)
Ik ben die dag dus de oudste doos van dienst! :ha
Allé, op papier dan toch naar het schijnt! :louche:
Ik denk dat ze zich vergist hebben in het jaartal, volgens mij hebben ze die 2 laatste cijfertjes omgeruild, al voel ik me zelfs nog niet eens die leeftijd mocht het zo zijn! :ha
Die mentaal 20 is het wel zowat! ;)

Geplaatste afbeelding
Knuffels van Ann, Roswell, Sati en Echo

Marina
Marina
  • 15.750 berichten
  • 6 katten

#19 Geplaatst 13 maart 2011 - 13:43

Mooie foto's, zag er gezellig uit :thumb:
Geplaatste afbeelding

Solotje
Solotje
  • 51.552 berichten
  • 9 katten

#20 Geplaatst 13 maart 2011 - 13:55

saparapah zei:

:catscratchhead :catscratchhead
Is er hier een speciale reden voor? Dat kan toch geen kwaad dat je foto terug te vinden is op het internet?
Ik ben ook heel benieuwd hoe je er uit ziet hoor.
Van de meesten hier heb ik al gezien op foto hoe ze eruit zien, Anja blijkbaar heel retro (op die zwart-wit foto) :x , Sarah en Erik en Froetske zijn zo te zien heel wat jaartjes jonger dan ik :ha . Ann en Anja zijn, denk ik, maar ietsje jonger dan mij en zien er echt zotte dozen uit. Maar ik ben zo nieuwsgierig om jou ook eens te zien. Ik heb me zelf al een beeld gemaakt : klein van gestalte, donker lang krullend haar..... zit ik in de buurt :ha
Ikke een zotte doos? :s helemaal niet! :neen: :p :bleh:

Smitten Kitten zei:

Ja daar is een reden voor. Ik ben jaren achtervolgd geweest door een stalker en nog steeds af en toe. Stalken is zoiets dat nooit stopt blijkbaar... (En eigenlijk sowieso ben ik er al niet voor om veel persoonlijke info op internet te zetten. Het is het internettijdperk he, alles over iedereen is bij wijze van spreken te vinden op het internet.)
Dan versta ik dat wel, ik zou nooit zo iets willen meemaken.
Ann is mentaal inderdaad 20 jaar! :ha

Froetske zei:

;)

:lachen: :lachen: ja klopt Hanne ik ben iets ouder dan Anja: alhoewel de meeste mensen mij niet geloven als ik mijn leeftijd zeg :ha
Als je Sigrid ziet dan schat je haar inderdaad jonger, misschien ook wel 18 jaar. :ha

haemoglobine zei:

:loveshower: :loveshower: :loveshower:

Mooie foto's van een nog mooiere Apollo! :heart:
Iedereen heeft er zichtbaar van genoten!

Ik vind jouw foto met hem in je armen ook echt mooi en idd een plaatsje op je site waard, maar ja, idd, je foto op internet...

Leuk te zien dat mijn geest toch jonger geschat wordt dan wat op mijn id staat! :LOL:
Zotte dozen, hmmm, ja, daar kennen we wel wat van, jij ook trouwens! ;)
Bij Smitten Kitten mag je die krullen laten vallen, de rest klopt wel! :thumb:

In zo'n geval is het wel begrijpelijk dat je jouw foto niet op internet wil!
Eenmaal die erop staat heb je er immers geen enkele controle meer over...
Ik heb het zelf nooit meegemaakt, maar het moet zeker een zware periode voor je geweest zijn... :hug:

En idd grappig, die leeftijds-inschattingen! ;)
Ik ben die dag dus de oudste doos van dienst! :ha
Allé, op papier dan toch naar het schijnt! :louche:
Ik denk dat ze zich vergist hebben in het jaartal, volgens mij hebben ze die 2 laatste cijfertjes omgeruild, al voel ik me zelfs nog niet eens die leeftijd mocht het zo zijn! :ha
Die mentaal 20 is het wel zowat! ;)
Ik zal er nog eens over nadenken. ;)
Toch leuk dat je nog maar 20 bent he! :lachen:

tijgertje75
tijgertje75
  • 3.231 berichten
  • 1 katten

#21 Geplaatst 13 maart 2011 - 14:12

:love: :love: :love: :love: :love:

Lut
Lut
  • 11.643 berichten
  • 4 katten

#22 Geplaatst 13 maart 2011 - 15:01

WOW, Apollo is echt héél mooi uitgegroeid zeg!!

Guest_Sarah en Erik_*
Guest_Sarah en Erik_*

#23 Geplaatst 13 maart 2011 - 18:45

Wat is Apollo mooi seg :heart:

@ saparapah: als je Hanne mag geloven en Ann dus de jongste van de hoop is (20) dan ben ik idd 1 jaartje ouder dan Ann :ha
En als je dan de rest van Froetske haar uitleg volgt, komt het er eigenlijk op neer, dat Solotje de oudste is :ha
kan je nog volgen? :LOL:

PeggyJ
PeggyJ
  • 45.914 berichten
  • 4 katten

#24 Geplaatst 13 maart 2011 - 19:42

:LOL: :heart: :heart: :heart:
Geplaatste afbeelding
We kunnen het hart van een man beoordelen door te kijken hoe hij met dieren omgaat :cattailwag

Joloka
Joloka
  • 19.772 berichten
  • 9 katten

#25 Geplaatst 13 maart 2011 - 19:48

Het is een superknappe kerel :loveshower: :loveshower: :loveshower: . En zo groot dat hij geworden is :love3: .

Geplaatste afbeelding

Smitten Kitten
Smitten Kitten
  • 11.119 berichten

#26 Geplaatst 13 maart 2011 - 19:59

Sarah en Erik zei:

Wat is Apollo mooi seg :heart:

@ saparapah: als je Hanne mag geloven en Ann dus de jongste van de hoop is (20) dan ben ik idd 1 jaartje ouder dan Ann :ha
En als je dan de rest van Froetske haar uitleg volgt, komt het er eigenlijk op neer, dat Solotje de oudste is :ha
kan je nog volgen? :LOL:

:ha Ik stel voor dat we Anja vanaf nu aanspreken met "De bomma" :ha

Smitten Kitten
Smitten Kitten
  • 11.119 berichten

#27 Geplaatst 13 maart 2011 - 20:00

Solotje zei:

Als je Sigrid ziet dan schat je haar inderdaad jonger, misschien ook wel 18 jaar. :ha

Mij schatten ze ook vaak jonger. Zelfs jonger dan 18 jaar (in de bank enz :ha )

Guest_Sarah en Erik_*
Guest_Sarah en Erik_*

#28 Geplaatst 13 maart 2011 - 20:03

Smitten Kitten zei:

:ha Ik stel voor dat we Anja vanaf nu aanspreken met "De bomma" :ha

deal!!!

seeegggg bommmaaaaaa!!!! wanneer gaat ge nu eens reageren? het gaat hier wel over u é :ha

Smitten Kitten zei:

Mij schatten ze ook vaak jonger. Zelfs jonger dan 18 jaar (in de bank enz :ha )

hahaha en tegen mij zeggen ze vaak "zijt gij nog maar 21? Amai dat zou ge ook niet zeggen" :o

Solotje
Solotje
  • 51.552 berichten
  • 9 katten

#29 Geplaatst 13 maart 2011 - 20:04

Helaba "de bomma"? :8
Snif.... nu ben ik heel triestig hoor :cry: , zie ik er ook uit als een bomma? :8

Smitten Kitten
Smitten Kitten
  • 11.119 berichten

#30 Geplaatst 13 maart 2011 - 20:04

Sarah en Erik zei:

hahaha en tegen mij zeggen ze vaak "zijt gij nog maar 21? Amai dat zou ge ook niet zeggen" :o

Oh, mss ben jij dan wel "De bomma" :ha