Spring naar inhoud

- - - - -

Apollo 1 jaar later

• Log in om te reageren
50 reacties op dit onderwerp
Solotje
Solotje
  • 51.552 berichten
  • 9 katten

#31 Geplaatst 13 maart 2011 - 20:06

Sarah en Erik zei:

deal!!!

seeegggg bommmaaaaaa!!!! wanneer gaat ge nu eens reageren? het gaat hier wel over u é :ha

hahaha en tegen mij zeggen ze vaak "zijt gij nog maar 21? Amai dat zou ge ook niet zeggen" :o
:ha Eigen schult dikke bult! :p

saparapah
saparapah
  • 1.324 berichten
  • 3 katten

#32 Geplaatst 13 maart 2011 - 20:07

Hou oud is Froets? Ik word dit jaar 36. Dus buiten Ann toch nog niet de oudste van de hoop, of toch??? Ik voel me echter 18 met nog eens 18 jaar levenservaring erbij :ha :ha :ha Alhoewel, als ik nog eens een avond ga stappen en op 4u in m'n bed lig en er om 6u er terug uit moet, voel ik me soms wel 86 :lachen: !!
Geplaatste afbeelding
Groetjes en poezekopjes, Sarah

Solotje
Solotje
  • 51.552 berichten
  • 9 katten

#33 Geplaatst 13 maart 2011 - 20:08

saparapah zei:

Hou oud is Froets? Ik word dit jaar 36. Dus buiten Ann toch nog niet de oudste van de hoop, of toch??? Ik voel me echter 18 met nog eens 18 jaar levenservaring erbij :ha :ha :ha Alhoewel, als ik nog eens een avond ga stappen en op 4u in m'n bed lig en er om 6u er terug uit moet, voel ik me soms wel 86 :lachen: !!
:lachen:

Ik ben 32 en Froets is 36 :)

Smitten Kitten
Smitten Kitten
  • 11.119 berichten

#34 Geplaatst 13 maart 2011 - 20:11

Ik wist eigenlijk Froets haar leeftijd al wel, maar was al totaal vergeten dat zijn bijna 10 jaar ouder was als mij. Ze ziet er inderdaad een stuk jonger uit ;) We zullen haar anders "de kleine" noemen :ha

Guest_Sarah en Erik_*
Guest_Sarah en Erik_*

#35 Geplaatst 13 maart 2011 - 20:12

sssssssssssseeeeeeeeeeeeegggggggg da was hier nie de bedoeling é :ha

saparapah
saparapah
  • 1.324 berichten
  • 3 katten

#36 Geplaatst 13 maart 2011 - 20:13

Smitten Kitten zei:

Mij schatten ze ook vaak jonger. Zelfs jonger dan 18 jaar (in de bank enz :ha )

:ha :ha :ha Super, ik werk zelf in de bank. Ik zie het al voor me: mevrouw, gezien u meerderjarig geworden bent, zou ik u graag willen uitnodigen voor een algemeen gesprek. Wij dienen trouwens uw ID-kaart in te lezen en eens te bespreken welke volmachten er op uw rekening mogen bestaan :ha :ha :ha . Troost u, ik zit in een leeftijd dat ze mij niet meer durven te schatten.

Heb vandaag een spandoek gezien : "hou de botox maar klaar want Jurgen wordt 30 jaar". Awel binnen een jaar of 4, mogen ze hier liters botox komen dumpen hoor!!
Geplaatste afbeelding

Smitten Kitten
Smitten Kitten
  • 11.119 berichten

#37 Geplaatst 13 maart 2011 - 20:14

saparapah zei:

:ha :ha :ha Super, ik werk zelf in de bank. Ik zie het al voor me: mevrouw, gezien u meerderjarig geworden bent, zou ik u graag willen uitnodigen voor een algemeen gesprek. Wij dienen trouwens uw ID-kaart in te lezen en eens te bespreken welke volmachten er op uw rekening mogen bestaan :ha :ha :ha . Troost u, ik zit in een leeftijd dat ze mij niet meer durven te schatten.

Heb vandaag een spandoek gezien : "hou de botox maar klaar want Jurgen wordt 30 jaar". Awel binnen een jaar of 4, mogen ze hier liters botox komen dumpen hoor!!

Ik wou een paar weken terug eens een aanzienlijk bedrag afhalen. Toen zei die vrouw dat ze daarvoor eerst mijn ouders zou moeten bellen :ha

saparapah
saparapah
  • 1.324 berichten
  • 3 katten

#38 Geplaatst 13 maart 2011 - 20:16

Solotje zei:

:lachen:

Ik ben 32 en Froets is 36 :)
:dancer: :dancer: :dancer: Ik ben dus nog niet de oudste!! Hou de botox al maar klaar voor Froets :x . Alhoewel, heb haar in levende lijve nog niet mogen ontmoeten, dus zou beter zwijgen. Mijn kraaiepootjes worden toch al goed zichtbaar hoor :help: . Maar ik heb goei crèmekes :p .
Geplaatste afbeelding

Guest_Sarah en Erik_*
Guest_Sarah en Erik_*

#39 Geplaatst 13 maart 2011 - 20:17

Solotje zei:

:ha Eigen schult dikke bult! :p

Ik maak mijzelf altijd wijs dat de mensen dat zeggen omdat ik juist een heel intelligente uitleg heb gegeven :ha

Guest_Sarah en Erik_*
Guest_Sarah en Erik_*

#40 Geplaatst 13 maart 2011 - 20:18

Smitten Kitten zei:

Ik wou een paar weken terug eens een aanzienlijk bedrag afhalen. Toen zei die vrouw dat ze daarvoor eerst mijn ouders zou moeten bellen :ha

:ha :ha :ha

bekijk het positief, zo gaat ge er nog heel lang jong uit zien! :)

catherine
catherine
  • 40.162 berichten

#41 Geplaatst 13 maart 2011 - 20:18

Apollo is zo een mooie kerel geworden. :loveshower: Mooie foto's hoor. :duim:

saparapah
saparapah
  • 1.324 berichten
  • 3 katten

#42 Geplaatst 13 maart 2011 - 20:18

Smitten Kitten zei:

Ik wist eigenlijk Froets haar leeftijd al wel, maar was al totaal vergeten dat zijn bijna 10 jaar ouder was als mij. Ze ziet er inderdaad een stuk jonger uit ;) We zullen haar anders "de kleine" noemen :ha

Ela ela, niet lachten hé, met de dwergjes onder ons... Ik ben een volle 1m 63,5 groot ( en ja, die halve cm doet er echt toe :ha ) en oh wee oh wee: met mij valt er niet te sollen hoor, KLEIN MAAR DAPPER!!
Geplaatste afbeelding

Smitten Kitten
Smitten Kitten
  • 11.119 berichten

#43 Geplaatst 13 maart 2011 - 20:23

saparapah zei:

Ela ela, niet lachten hé, met de dwergjes onder ons... Ik ben een volle 1m 63,5 groot ( en ja, die halve cm doet er echt toe :ha ) en oh wee oh wee: met mij valt er niet te sollen hoor, KLEIN MAAR DAPPER!!

Ik ben zelfs nog kleiner dan jou ;) Dus nee ik lach niet met de kleintjes :LOL: "Goei waar zit in kleine pakskes" zei mijn moeder altijd ;)

saparapah
saparapah
  • 1.324 berichten
  • 3 katten

#44 Geplaatst 13 maart 2011 - 20:24

Sarah en Erik zei:

Ik maak mijzelf altijd wijs dat de mensen dat zeggen omdat ik juist een heel intelligente uitleg heb gegeven :ha

That's the spirit!!!

Ik had mijn collega onlangs iets ouder geschat dan mezelf. Bleek ze echter 4 jaar jonger te zijn... Ik heb me proberen goed te praten door te zeggen dat ze dit als compliment moet opnemen. In haar praten komt ze veel volwassener over dan haar leeftijd. Maar mijne uitleg mocht niet baten... :lachen:
Geplaatste afbeelding

saparapah
saparapah
  • 1.324 berichten
  • 3 katten

#45 Geplaatst 13 maart 2011 - 20:28

Smitten Kitten zei:

Ik ben zelfs nog kleiner dan jou ;) Dus nee ik lach niet met de kleintjes :LOL: "Goei waar zit in kleine pakskes" zei mijn moeder altijd ;)
Oh dat vind ik nu een mooi gezegde sè! Idd : in de kleine pakskes zit het mooiste cadeau!!
Mijn avond is weer goed sè! Merci Hanne :flower: .
Geplaatste afbeelding