Spring naar inhoud

- - - - -

plassende kater

• Log in om te reageren
4 reacties op dit onderwerp
Guest_garfield17_*
Guest_garfield17_*

#1 Geplaatst 13 maart 2011 - 14:45

hey,
mijn kater garfield plast sinds gisteren overal waar hij maar komt, we zijn sinds gisteren terug van een welness-weekendje (slechts één overnachting). Nu blaast en miauwt hij ook naar mij, terwijl hij normaal gezien heel aanhankelijk is. Kan het ook te maken hebben met mijn vriend waar hij niet veel van moet weten (die is deze nacht blijven slapen maar dit is ook niet de eerste keer) , mijn vriend komt hier nu wel al 3jaar lang.
Ik hoop dat julie mij willen helpen, alvast bedankt!

Guest_Eragon_*
Guest_Eragon_*

#2 Geplaatst 13 maart 2011 - 14:51

Hoe plast hij, kleine plasjes al hurkend? Vrij vaak?
Ik vermoed dat je kat een blaasontsteking heeft en door de pijn blaast. Ik zou je dus aanraden eens naar een da te gaan en bij voorkeur niet te lang te wachten want een blaasontsteking kan echt heel nare gevolgen hebben voor een kater.

Het kan natuurlijk ook puur van de stress zijn dat hij zo reageert maar hou aub in het oog hoe vaak hij gaat hurken om te plassen, of hij blaast als je hem opneemt enz.

Eerst naar de da om een blaasontsteking uit te sluiten en vervolgens zou ik wat feliway in huis halen om hem te kalmeren

sisi
sisi
  • 6.766 berichten
  • 4 katten

#3 Geplaatst 13 maart 2011 - 17:58

lijkt mij ook een blaasontsteking
Kan ook stress zijn
Is hij gecastreerd?

catherine
catherine
  • 40.162 berichten

#4 Geplaatst 13 maart 2011 - 18:09

Kan idd een blaasontsteking zijn. Maar het kan ook uit boosheid zijn. Omdat je een weekendje weg was.
Best eerst naar de da gaan om een blaasontsteking uit te sluiten en dan kan je nog verder zien.

Annelore
Annelore
  • 1.187 berichten

#5 Geplaatst 17 maart 2011 - 13:20

Hoe is het intussen met de poes?