Spring naar inhoud

- - - - -

4 maanden en krols ???

• Log in om te reageren
37 reacties op dit onderwerp
Cilia
Cilia
  • 3.784 berichten

#31 Geplaatst 17 maart 2011 - 18:58

Is ze trouwens nog krols? :)
Geplaatste afbeelding
Groetjes van Cilia en pootje van Zazou*=^x^=

Laurine
Laurine
  • 754 berichten
  • 4 katten

#32 Geplaatst 17 maart 2011 - 20:15

mijn mama heeft nog niet gebeld, maar we gaan wachten tot ze 6 maanden is en haar dan stereliseren en nee ze is niet meer krols ! :d
Geplaatste afbeeldingWie niet van katten houd, was in zijn vorig leven vast een muis :knuppel: :catwalk

Elfje
Elfje
  • 2.738 berichten
  • 1 katten

#33 Geplaatst 17 maart 2011 - 20:20

waarom wachten? Krolsheid kan snel terugkeren hoor, wie weet is ze volgende week al weer terug krols, en dat wil je dan echt niet nog 2 maanden meemaken hoor!

Geplaatste afbeelding

Cilia
Cilia
  • 3.784 berichten

#34 Geplaatst 17 maart 2011 - 20:24

Waarom wil je wachten? Als jullie da het niet wilt doen, dan zou ik eens rondkijken naar een da die het wel voor 6 maanden wilt doen (je kan je vraag dan evt stellen op ks, of ze een da kennen die dit wilt doen in jouw regio :) )

Edit: ik besef net dat je nog niet kan weten of jullie da op de leeftijd van 4 maanden je poes al wilt helpen omdat je moeder hem nog niet gebeld heeft.

Bewerkt door Cilia, 17 maart 2011 - 20:28.

Geplaatste afbeelding
Groetjes van Cilia en pootje van Zazou*=^x^=

Cisca
Cisca
  • 13.515 berichten

#35 Geplaatst 18 maart 2011 - 08:09

Je kan bij sommige da al terecht vanaf 12 weken de zogenoemde kitten castratie, dus het kan echt al wel. Veel beter dan dat ze toch per ongeluk buiten glipt en een nestje moet krijgen, och arme tis zelf nog een baby......

Babs, sommige perzen worden pas laat krols hoor heb al gehad dat ze tegen de 2 jaar liepen en 1e x krols werden. Hier is mijn ena jongste poesje (10mnd) nu krols, dus kater weg gezet om geen kittens bij haar te kunnen maken.

Guest_AnaShe_*
Guest_AnaShe_*

#36 Geplaatst 20 maart 2011 - 14:34

Bailey is al 9maand en ze is nog niet krols geweest ;o ...
Nujaa het verschilt van kat tot kat :)
kzou zeggen : laat je kat steriliseren ! :thumb:

meijden1983
meijden1983
  • 199 berichten
  • 2 katten

#37 Geplaatst 20 maart 2011 - 14:59

Wij hebben onze poes ook met 5 maanden laten stereliseren omdat haar moeder ook met 5.5 maanden krols was. En dat ze niet volledig uit zouden groeien is klets want wij hebben flinke reuzen.

Ginger-en-Noortje
Ginger-en-Noortje
  • 3.961 berichten
  • 2 katten

#38 Geplaatst 21 maart 2011 - 07:08

Waarom zou je in godsnaam wachten?? Het is alleen maar slechter voor de poes om te wachten en de kosten moet je zowieso maken!