Spring naar inhoud

- - - - -

Geïrriteerd oog?

• Log in om te reageren
2 reacties op dit onderwerp
Lilia2055
Lilia2055
  • 4.590 berichten
  • 3 katten

#1 Geplaatst 14 maart 2011 - 19:43

Daarjuist ging ik in de garage iets halen en ineens houdt Snoopy zijn rechteroog toe :onzeker: er is een beetje afscheiding in de ooghoeken maar heb het het nog niet open proberen doen om te zien of het rood is. Soms gaat het nog helemaal open en dan houdt hij het weer toe. Ongeveer een uur geleden had hij nog niets en hij dus ook niet meer buiten geweest, gewoon in z'n doos in de garage.  

Zou hij ergens tegen geschuurd hebben of last hebben van een haartje ofzo? Of mss per ongeluk te hard gekrabd? Ik en m'n mama gaan nog wachten tot morgen om te zien hoe het dan is. Is het dan nog zo, dan zullen we wellicht bij de DA gaan.

Soms zou ik toch graag hebben dat ze nederlands praten hoor :onzeker:
Geplaatste afbeelding

PeggyJ
PeggyJ
  • 45.914 berichten
  • 4 katten

#2 Geplaatst 15 maart 2011 - 17:57

Je kan het oogje altijd een beetje uitwassen met fysiologische oplossing of afgekoelde kamillethee. Dan kan je het eens beter bekijken.
Geplaatste afbeelding
We kunnen het hart van een man beoordelen door te kijken hoe hij met dieren omgaat :cattailwag

catherine
catherine
  • 40.162 berichten

#3 Geplaatst 15 maart 2011 - 19:33

Boorzuurwater is ook goed en werkt ontsmettend, kan je zo krijgen bij de apotheker. Probeer toch te zien of het oog rood is anders mss terra cortril zalf erin doen. :rub: