Spring naar inhoud

- - - - -

Vreemd mailtje...

• Log in om te reageren
21 reacties op dit onderwerp
Guest_noesje_*
Guest_noesje_*

#16 Geplaatst 15 maart 2011 - 20:50

Zo nieuwsgierig als ik ben ben ik aan het googlen gegaan op de naam en de kliniek en ik kwam op een weblog van iemand terecht en daar viel de naam van degene van wie het mailtje afkomstig was samen met een bezoek aan die dierenkliniek, het klopte wel dat die persoon in die periode werkzaam was in die dierenkliniek teminste en misschien hebben ze er goede bedoelingen mee Ik kan me niet voorstellen dat ze de naam van een grote dierenkliniek zomaar zouden misbruiken,maar ik wil gewoon zelf de mensen "uitkiezen" waar mijn kittens gaan wonen, ik ga er niet op in.
dat het kitten wat langer hier zou moeten blijven leek me nog met minst grote probleem :d hoewel, je gaat je er wel teveel aan hechten dan, zeker als het het enige kitten is dat wat langer blijft....ook voor de kinderen is dat niet fijn.
Ik ben er wat dat betreft ook echt niet voor om de kittens pas met 16 weken te laten verhuizen, das niks voor mij, dan kan ik ze niet meer afstaan :oops:

Bewerkt door noesje, 15 maart 2011 - 20:51.

lathyrus
lathyrus
  • 1 katten

#17 Geplaatst 20 maart 2011 - 22:40

Loly-pop zei:

ik zou het niet doen had een paar jaar geleden zo iemand uit amerika en hij stuurde een bedrag per cheque op dat veel te hoog was zo 3500 dollar
ik mocht er al mijn kosten afnemen en het teveel vroeg hij mij dan zo rap mogelijk terug te storten langs western union ik stuurde hem een mail dat de cheque niet voorzien was van handtekening en hij mailde direkt terug dat hij een nieuwe cheque ging sturen en de dag nadien zat die al in mij bus vanuit amerika raar en hij drong aan om zo rap mogelijk het teveel  terug te geven ik vertelde hem daarna dat ik de cheque bij de politie ging afgeven en heb van die persoon nooit niks meer gehoord let goed op

Typisch oplichtingsverhaal, cheque is niet gedekt maar daar kom je pas na een tijd achter (het duurt even voor de bank daar achterkomt), tegen dan heb jij het zogezegde teveel bedrag al opgestuurd en die centen zie je natuurlijk nooit meer terug

Guest_Vosse_*
Guest_Vosse_*

#18 Geplaatst 29 maart 2011 - 10:38

Zelfs al was het allemaal tiptop in orde... Zie jij al een Noorse Boskat in het klimaat van Dubaï? :s

Guest_noesje_*
Guest_noesje_*

#19 Geplaatst 29 maart 2011 - 13:56

nee, niet echt...arm beest!

Ik heb trouwens een mailtje gestuurd dat ik er vanaf zag en uitgelegd waarom niet en ik kreeg een fatsoenlijk antwoord terug (dat ze goede bedoelingen hadden maar dat ze mij ook wel begreep) en daar is het bij gebleven.

Guest_dusk rigid_*
Guest_dusk rigid_*

#20 Geplaatst 29 maart 2011 - 15:58

nou gelukkig maar eind goed al goed... ik zou het ook niet fijn vinden zon kitten aan zo iemand te geven je kent diegene niet je weet niets van die persoon ( behalve een adres en telefoonnummers) maar echt persoonlijk ?
als ze het dan echt zo graag hadden gewild had dan even gebeld voor een afspraak ofso dat zou al een stuk beter overgekomen zijn... denk ik tenminste... :s

Guest_chriske_*
Guest_chriske_*

#21 Geplaatst 29 maart 2011 - 17:17

Te gek , mijn zoon had zen Harley davidson te koop gezet , zelfde scenario , check union western , het restant van het te hoge bedrag moest hij terug storten , zelfs foto van de bank in Dubai kreeg hij doorgemailt !! Na een bezoek aan eigen bank en verdere opzoekingen was het klaar en duidelijk , OPLICHTERS !!!! :evil:

wea
wea
  • 6.113 berichten
  • 5 katten

#22 Geplaatst 29 maart 2011 - 18:00

BTW ik heb al gehoord dat de oplichters al bestaande adressen/instanties gebruiken omdat ze weten dat veel mensen effe googlen....