kitten zei:
tot ik op een dag te horen kreeg van de dokter dat ik endomitriose had en zeer zwaar , ik ben op 1 jaar tijd 7x geopereerd geweest
ik had de keuze ofwel aan kinderen beginnen ofwel mn baarmoeder eruit want mn darmen waren in gevaar
eerst had ik van foert pak die baarmoeder ,maar dan zijn de moedergevoelens zeer snel bovengekomen en zijn we eraan begonnen
de volgende maand lag ik al terug in het ziekenhuis met een cyste de grote van een pompelmoes in mn buik die mn darmen lever en maag verknelde , dan hebben ze alles stil gelegt van hormonen en zijn we aan ivf begonnen wat eigenlijk ook op icsi is uitgedraaid
die hormonen zijn de hel , ik ben zo blij dat het van de eerste keer gelukt is want ik denk niet dat ik nog de moed zou gehad hebben voor een 2de keer
mightycat , moet wel zeggen waar ge gaat wonen is het zeeeeeer vruchtbare grond meid , ik ben daar zelfs helemaal alleen zwanger geworden en de dokter weet nog altijd nie hoe

al zou er bij ieder kind een handleiding mogen bijzitten als dat ter wereld komt , het is het schoonste op de wereld ,

Mooi verhaal

Proficiat