Spring naar inhoud

- - - - -

Baby's -> foto's p5

• Log in om te reageren
104 reacties op dit onderwerp
elixeryen
elixeryen
  • 14.834 berichten
  • 6 katten

#61 Geplaatst 19 februari 2009 - 10:52

Ook van hieruit wil ik sommigen een hart onder de riem steken.
Voor sommige mensen is het zo vanzelfsprekend om kinderen te krijgen.. Als ik dit allemaal zo lees besef ik des te meer dat het een wonder is.

Sterkte Mightycats, hopelijk mag jij je binnenkort een (gelukkige) moeder noemen. :hug:

Geplaatste afbeelding

mobius
mobius
  • 7.516 berichten
  • 2 katten

#62 Geplaatst 19 februari 2009 - 12:07

elixeryen zei:

Ook van hieruit wil ik sommigen een hart onder de riem steken.
Voor sommige mensen is het zo vanzelfsprekend om kinderen te krijgen.. Als ik dit allemaal zo lees besef ik des te meer dat het een wonder is.

Sterkte Mightycats, hopelijk mag jij je binnenkort een (gelukkige) moeder noemen. :hug:

Ik sluit me hier volledig bij aan! Heel veel sterkte en ik duim op een mooi rond buikje :d
Toen ik met de icsi bezig was zat ik op het zwangerschapsforum. Daar heb ik toen enorm veel steun aan gehad. Je beseft dan pas dat je echt niet alleen bent.
En ik heb er een leuke vriendekring aan overgehouden :d

Guest_Heidiken_*
Guest_Heidiken_*

#63 Geplaatst 19 februari 2009 - 18:25

Ik wou absoluut 2 kids voor mijn 30ste verjaardag. Toen ik 27 jaar was was ik terug vrijgezel na een lange relatie en toch is er op een korte tijd zoveel in mijn leven verandert dat ik 2 kids had voor mijn 30ste verjaardag :LOL: .

Guest_MissKitty_*
Guest_MissKitty_*

#64 Geplaatst 19 februari 2009 - 18:38

Hoop hetzelfde voor Mightycats

Guest_mightycats_*
Guest_mightycats_*

#65 Geplaatst 19 februari 2009 - 18:41

O:) dank u , hoop het ook, maar forceren kun je niet he...
t'leven zit soms raar ineen

Guest_poezemannen_*
Guest_poezemannen_*

#66 Geplaatst 19 februari 2009 - 18:46

Ik hoop ook het beste voor iedereen die graag kindjes wil maar moeilijkheden ondervindt...'t is zeker niet gemakkelijk. 'k vind het soms moeilijk om de juiste woorden te blijven vinden..dus dan blijft er over: een hele dikke knuffel!

dorien_951
dorien_951
  • 2.365 berichten
  • 3 katten

#67 Geplaatst 20 februari 2009 - 09:36

Eigenlijk is die natuur wel iets raar hé. Iedereen gaat er maar vanuit dat alles vanzelf gaat. 'Elkaar eens lief aankijken, zwanger, negen maand later de wieg gevuld na 5 min persen.

Ik ben geboren met een goedaardig gezwel in mijn baarmoeder (een foutje van de natuur), dat gezwel groeide harder dan de rest van mijn lichaam dus mijn baadmoeder is daarrond gevormd en misvormd. In de pubertijd was mijn menstruatie wel heel regelmatig maar geen volledige cyclus elke veertien dagen menstueerde ik en dat voor 2 dagen. :trance: Ik ben dan geopereerd maar mijn baarmoeder heeft schade opgelopen.
Een paar jaar geleden heb ik dan ontdekt dat ik ook afwijkingen heb aan mijn hormonen. Eerst nam ik de pil en ik had zo het ene onozele kwaaltje na het andere ik mankeerde altijd wel iets. Er is nooit de link gelegd naar hormonen of het gebruik van de pil. Ik ben toen voor een andere operatie gestopt met de pil en de kwaaltjes waren dan ook verdwenen. Dus ik ben nooit er meer mee begonnen. Ik had toen ook geen vaste relatie en condooms gebruikte ik bij flirts :oops: toch altijd. Tot ik op een dag ontdekte dat er uit mijn borsten vloeistof kwam :s De eerste gedacht is zwanger dus ik onmiddelijk naar de dokter maar al een geluk was dat het niet, en zo zijn ze verder gaan onderzoeken tot ze bij de hormonen zaak aankwamen en wat met het gebruik van meer hormonen zoals de pil alleen maar verergend.

Wat ik mij nu dan afvraag is of ik misschien daardoor geen moedergevoel heb.

Guest_MissKitty_*
Guest_MissKitty_*

#68 Geplaatst 20 februari 2009 - 11:47

Heb je al eens aan de dokter gevraagd of dat kan? Denk het eigenlijk niet maarja wat ken ik daar van :)

Guest_MissKitty_*
Guest_MissKitty_*

#69 Geplaatst 20 februari 2009 - 11:48

Ik ben trouwens gisteren op bezoek geweest bij die vriendin van 16 en haar kindje.
Ik verschoot er toch weer van hoe klein zo een babytje in het begin wel niet is :trance:

dorien_951
dorien_951
  • 2.365 berichten
  • 3 katten

#70 Geplaatst 27 februari 2009 - 12:39

Hoe meer ik erover denk hoe meer ik precies toch een kindje wil...
Ik ben de 'poezenkamer' aan het schilderen wat later de kinderkamer gaat worden
(de poezen maken geen gebruik van de kamer, op het grote bed liggen vinden ze aangenamer.)
Ik heb al een paar test gedaan (om te zien dat ik wel een goede mama ben :x )

P2230013.jpg

P2240028.jpg

P2270009.jpg

Voor de gevoelige personen onder ons de dieren hebben geen blijvende ledsels... hoewel fritz nogal dikwijls zo op het schootje wil liggen

Bijgevoegde thumbnails

• P2230012.jpg
  • P2270007.jpg

Guest_garnet_*
Guest_garnet_*

#71 Geplaatst 27 februari 2009 - 12:42

Leuke foto's :LOL:

Guest_Mirella_*
Guest_Mirella_*

#72 Geplaatst 27 februari 2009 - 12:43

:ha :ha :ha :ha Geweldige foto's!

Guest_Vosse_*
Guest_Vosse_*

#73 Geplaatst 27 februari 2009 - 12:44

ik zou zeggen dat je er klaar voor bent als je trial-runs begint te doen :ha

Sonia
Sonia
  • 157 berichten
  • 2 katten

#74 Geplaatst 27 februari 2009 - 12:51

Toen mijn zoon geboren werd , had ik ook totaal geen moedergevoel. Hij is er gewoon gekomen omdat het zo hoorde. Dat gevoel was er wel vrij snel na de geboorte.
Ik zou hem nu voor geen geld van de wereld meer willen missen. Maar als ik nog eens de keuze had .....
:hart: Het beste op deze aard, zit in een dierenhart bewaard ! :hart:

Bibie
Bibie
  • 5.115 berichten
  • 2 katten

#75 Geplaatst 27 februari 2009 - 14:09

:ha :ha leuke foto's! Ik denk dat je dat voorbeeldig zou doen :)

Geplaatste afbeelding