Spring naar inhoud

- - - - -

Op bezoek bij het feestvarken en de andere twee biggetjes!

• Log in om te reageren
24 reacties op dit onderwerp
Anja
Anja
  • 14.520 berichten
  • 2 katten

#16 Geplaatst 16 maart 2011 - 08:26

Zo'n leuke foto's!

Geplaatste afbeelding

Jessie_A&A
Jessie_A&A
  • 2.940 berichten
  • 4 katten

#17 Geplaatst 16 maart 2011 - 08:31

mooi ventje!!!!!

Kathleen
Kathleen
  • 7.941 berichten
  • 2 katten

#18 Geplaatst 16 maart 2011 - 09:13

Het was echt een leuke middag. Mijn 3 biggetjes (ze zijn wel braaf hoor) hebben alle 3 hun uiterste best gedaan om zich van hun mooiste kant te laten zien. Letterlijk en figuurlijk. Er zitten echt prachtige fotos bij, zelfs van "ons Mimi" die zich echt ongelooflijk amuseerde tijdens de fotosessie O:) :x En Ibse, tja, normaal wordt ie wel rustig als mensen hier even zijn, maar idd, Hanne werd continu achtervolgd, kreeg speeltjes, pootjes,...
Geplaatste afbeelding
Dit is zo'n mooie foto van "ons prinsesje"
Ik hoop dat haar fokker hier ook eens komt zien naar de mooie foto's van ons "timide meisje, opengebloeid tot een prachtig ondeugend prinsesje" :love: ;)
Geplaatste afbeelding
Wanneer je verdrietig bent, kijk dan in je hart en je zal zien dat je weent om wat je vreugde schonk

Lut
Lut
  • 11.643 berichten
  • 4 katten

#19 Geplaatst 16 maart 2011 - 09:20

Wow!!!!!!!!! Fantastische fotoreeks!!!
Zo grappig wanneer tussen al dat poezenschoon er ineens de snoet van Ibse opduikt :lachen: :lachen: :lachen:

Smitten Kitten
Smitten Kitten
  • 11.119 berichten

#20 Geplaatst 16 maart 2011 - 09:33

Kathleen zei:

Het was echt een leuke middag. Mijn 3 biggetjes (ze zijn wel braaf hoor) hebben alle 3 hun uiterste best gedaan om zich van hun mooiste kant te laten zien. Letterlijk en figuurlijk. Er zitten echt prachtige fotos bij, zelfs van "ons Mimi" die zich echt ongelooflijk amuseerde tijdens de fotosessie O:) :x En Ibse, tja, normaal wordt ie wel rustig als mensen hier even zijn, maar idd, Hanne werd continu achtervolgd, kreeg speeltjes, pootjes,...
Geplaatste afbeelding
Dit is zo'n mooie foto van "ons prinsesje"
Ik hoop dat haar fokker hier ook eens komt zien naar de mooie foto's van ons "timide meisje, opengebloeid tot een prachtig ondeugend prinsesje" :love: ;)

Ik was 's avonds dus echt pompaf he, ik denk dat Ibse daar voor iets tussen zat :ha

Ik stuur je deze avond gewoon alle foto's door, Kathleen, het zijn er meer dan dat ik hier heb gepost en dan heb je ze ook in grote resolutie.

Guest_sita_*
Guest_sita_*

#21 Geplaatst 16 maart 2011 - 09:39

Prachtige foto's

:loveshower: :loveshower: :loveshower:

Guest_Lisje_*
Guest_Lisje_*

#22 Geplaatst 16 maart 2011 - 11:11

Super leuke foto's van het feestvarken en huisgenootjes! :heart:

PeggyJ
PeggyJ
  • 45.914 berichten
  • 4 katten

#23 Geplaatst 16 maart 2011 - 13:29

:thumb: :thumb: :heart: :heart: :heart:
Geplaatste afbeelding
We kunnen het hart van een man beoordelen door te kijken hoe hij met dieren omgaat :cattailwag

Bene
Bene
  • 3.069 berichten
  • 3 katten

#24 Geplaatst 16 maart 2011 - 13:33

Hele mooie foto's !

Mika
Mika
  • 3.676 berichten

#25 Geplaatst 16 maart 2011 - 13:44

Mooie foto's :love3: :love3:
Groetjes, Mika, Gucci, Frisbie