Spring naar inhoud

- - - - -

hebben jullie het ook zo druk?

• Log in om te reageren
12 reacties op dit onderwerp
moekeLien
moekeLien
  • 1.409 berichten
  • 5 katten

#1 Geplaatst 16 maart 2011 - 15:54

amai, wat loop ik mezelf voorbij de laatste tijd! ik weet niet wat eerst doen! ik doe overal wat, maar iets afmaken lukt niet goed. FRUSTREREND! :trance:

Guest_katy_*
Guest_katy_*

#2 Geplaatst 16 maart 2011 - 16:26

het valt hier nog mee, maar ben toch blij als de kids in bed liggen wij de zetel inkunnen!

catherine
catherine
  • 40.162 berichten

#3 Geplaatst 16 maart 2011 - 19:58

Moekelien@ een kleine dagplanning maken, begin aan iets en werk dat ook eerst af vooraleer iets anders te beginnen. Zo geraak je door al je werkjes wel heen, en wat vandaag niet gedaan is kan morgen ook nog. :thumb:
Hier ben ik begonnen aan de lenteschoonmaak, rolluiken binnen en buiten kant wassen, ramen lappen, glasgordijnen wassen....... Ik pak kamer per kamer aan op het gemak zonder haast en stress. ;) En een leuk muziekje erbij, en alles gaat eens zo vlot.

Bewerkt door catherine, 16 maart 2011 - 19:59.

Joloka
Joloka
  • 19.772 berichten
  • 9 katten

#4 Geplaatst 16 maart 2011 - 20:48

catherine zei:

Moekelien@ een kleine dagplanning maken, begin aan iets en werk dat ook eerst af vooraleer iets anders te beginnen. Zo geraak je door al je werkjes wel heen, en wat vandaag niet gedaan is kan morgen ook nog. :thumb:
Hier ben ik begonnen aan de lenteschoonmaak, rolluiken binnen en buiten kant wassen, ramen lappen, glasgordijnen wassen....... Ik pak kamer per kamer aan op het gemak zonder haast en stress. ;) En een leuk muziekje erbij, en alles gaat eens zo vlot.

OK, nu maak je me serieus jaloers :( . Ik heb dan wel mijn vrije week maar geraak ook gewoon nergens door. Ik maak dan wel mijn lijstje maar er komt altijd maar bij.

Geplaatste afbeelding

saparapah
saparapah
  • 1.324 berichten
  • 3 katten

#5 Geplaatst 16 maart 2011 - 22:50

Joloka zei:

OK, nu maak je me serieus jaloers :( . Ik heb dan wel mijn vrije week maar geraak ook gewoon nergens door. Ik maak dan wel mijn lijstje maar er komt altijd maar bij.

:ha :ha :ha Zo'n lijstjes ken ik!!

Voor elke 10 dingen die ik gedaan heb, komen er 15 bij!! En dan bedoel ik vooral op het werk!

Thuis lukt het best, al loop ik mezelf ook constant voorbij. Als ik dan voor het weekend zeg aan mijn wederhelft wat ik dat weekend allemaal wil doen, krijg ik altijd een reactie van 'gaat uwe turbo weer aan slaan misschien? Ge maakt uzelf helemaal :gek: .

Niet moeilijk dat mijn bijnaam 'stresskieken' is :ha :ha
Geplaatste afbeelding
Groetjes en poezekopjes, Sarah

Marina
Marina
  • 15.750 berichten
  • 6 katten

#6 Geplaatst 17 maart 2011 - 12:34

Heel herkenbaar hoor, wil zoveel doen, maar met de kinderen komt er altijd vanalles tussen waardoor een deel maar half gedaan geraakt of niet.
Geplaatste afbeelding

moekeLien
moekeLien
  • 1.409 berichten
  • 5 katten

#7 Geplaatst 21 maart 2011 - 22:09

ben heeeeeel blij dat ik niet alleen ben! allemaal stresskiekes bijeen, haha!

Guest_dusk rigid_*
Guest_dusk rigid_*

#8 Geplaatst 22 maart 2011 - 08:34

en zoeentje ben ik er ook,, heb je net het hele huis schoongemaakt komt vriendlief thuis van zijn werk (staalbouw, en dus helemaal zwart en viezig) gaat meneer op de bank zitten weer helemaal vies, gooit zijn schoenen neer in de woonkamer (troep) pakt een broodje en laat zijn bordje staan.. gooit zijn tas op de stoel... en zo kan ik weer helemaal opnieuw beginnen met schoonmaken en dat zowat iedere dag...
ik ben een stresskippie kwa schoonmaken. ik houd absoluut niet van troep en daarom loop ik mijzelf ook wel is voorbij en krijg ik het druk aangezien ik ook nog school heb naast mijn huishouden.

tijgertje75
tijgertje75
  • 3.231 berichten
  • 1 katten

#9 Geplaatst 22 maart 2011 - 16:39

ben ook altijd met alles tegelijk bezig en lijstjes zijn voor mij niet goed, komt altijd maar bij op :ha

Lieveke85
Lieveke85
  • 2.566 berichten
  • 8 katten

#10 Geplaatst 22 maart 2011 - 18:19

die lijstjes maken ben ik heel goed in hoor :)
die afwerken dat is iets heel anders, hier is het ook altijd voor alle 3 dingen die ik gedaan heb komen er 4 bij.

Loop mezelf al maanden voorbij eigenlijk.

Constant over en weer lopen voor vanalles van de verbouwingen geregeld te krijgen, papierwerk dat inorde moet gebracht worden, op het werk dat het nog is razend druk is.
En als ik dan eindelijk is een dagje heb dat ik niet veel moet doen, dan zijn de katten weer ziek dus kunnen we weer naar de DA, apotheek, ....

moekeLien
moekeLien
  • 1.409 berichten
  • 5 katten

#11 Geplaatst 23 maart 2011 - 11:46

heb dat gevoel ook: voor elk ding dat ik afwerk komen er drie in de plaats. lijstjes maken doe ik dagelijks, doorstrepen bijna nooit omdat ik aan verschillende dingen tegelijk begin en dus zelden iets afmaak. tijd voor de grote kuis is er helemaal niet bij, de gewone dagelijkse beslommeringen zorgen voor een overvolle agenda! en dan heb ik om de 14 dagen nog wel een poetsvrouw die vier uur komt! pfffff, ik wou dat we al op vakantie waren!

Joloka
Joloka
  • 19.772 berichten
  • 9 katten

#12 Geplaatst 23 maart 2011 - 11:48

moekeLien zei:

heb dat gevoel ook: voor elk ding dat ik afwerk komen er drie in de plaats. lijstjes maken doe ik dagelijks, doorstrepen bijna nooit omdat ik aan verschillende dingen tegelijk begin en dus zelden iets afmaak. tijd voor de grote kuis is er helemaal niet bij, de gewone dagelijkse beslommeringen zorgen voor een overvolle agenda! en dan heb ik om de 14 dagen nog wel een poetsvrouw die vier uur komt! pfffff, ik wou dat we al op vakantie waren!

Och, jij hebt nog tijd om op vakantie te gaan ;) ;) ;)

Geplaatste afbeelding

catherine
catherine
  • 40.162 berichten

#13 Geplaatst 23 maart 2011 - 14:38

Mijne grote schoonmaak boven van slaapkamers en badkamer is gedaan. Oef!
Alle ramen en rolluiken beneden en boven zijn gewassen, en nee heb hiervoor geen hulp gehad.
Nu zijn we al begonnen in de tuin met gras afrijden, wieden, en vandaag gaan we verticuteren dit doe ik samen met mijne man.  Het armatuur van onze tuintent ga ik vandaag ook nakijken of ergens roest is dan kan ik dat afschuren en bij verven. De klusjes vorderen goed. :thumb: