Spring naar inhoud

- - - - -

CatIt Massage Center

• Log in om te reageren
30 reacties op dit onderwerp
HelpLuckyvinden
HelpLuckyvinden
  • 5.089 berichten
  • 2 katten

#16 Geplaatst 17 maart 2011 - 18:12

Wij hebben ook lang gewacht om onze Lucky te laten stereliseren, tot ze regelmatig in huis begon te sproeien en iets te vaak (lees bijna elke maand) krols liep... :trance:
Een geluk dat we het laten doen hebben ; er zat een cyste op haar eierstok dit had na enige tijd kunnen zorgen voor nog meer gezondheidsproblemen.

Joloka
Joloka
  • 19.772 berichten
  • 9 katten

#17 Geplaatst 17 maart 2011 - 18:41

noukie zei:

Niet een winkel waar ik zou kopen dan ! je kunt toch geen dingen terug in de winkel zetten die je al gebruikt hebt ! :o

Hier ga ik volledig mee akkoord. En ook dat je haar moet laten steriliseren voor haar gezondheid :hug:

Geplaatste afbeelding

Smitten Kitten
Smitten Kitten
  • 11.119 berichten

#18 Geplaatst 17 maart 2011 - 20:31

Loeka zei:

Alleen als ze het niet heeft gebruikt, als een alleen maar een paar haren op hangen ofzo van even te gebruiken wassen we dat af he, maar deze gaan we nu zeker houden.
Het enige wat we terug in de winkel hadden gezet was een mandje van bananenbladeren met een kussentje erin, ze had er maar 1 keer ingelegen, het werd terug gewassen en in de winkel gezet want ze wou het niet gebruiken. En ook eens een klein krabpaaltje, maar die had ze totaal niet gebruikt, ze keek er niet naar om.

Waren jullie het ook niet met het vlooienprobleem? Als er nu iets is waar vlooien lekker tussen kunnen kruipen en hun eitjes kunnen leggen en wat niet gemakkelijk tot in de diepte is te reinigen door alle kiertjes en gaatjes dan is het wel bananaleaf :trance:

Plezant voor de klanten die dat op die manier dan mss in huis halen :louche: :louche: :louche: :louche:

Cilia
Cilia
  • 3.784 berichten

#19 Geplaatst 17 maart 2011 - 20:34

Smitten Kitten zei:

Waren jullie het ook niet met het vlooienprobleem? Als er nu iets is waar vlooien lekker tussen kunnen kruipen en hun eitjes kunnen leggen en wat niet gemakkelijk tot in de diepte is te reinigen door alle kiertjes en gaatjes dan is het wel bananaleaf :trance:

Plezant voor de klanten die dat op die manier dan mss in huis halen :louche: :louche: :louche: :louche:

Nu je het zegt :trance: :trance: :trance:
Geplaatste afbeelding
Groetjes van Cilia en pootje van Zazou*=^x^=

catherine
catherine
  • 40.162 berichten

#20 Geplaatst 17 maart 2011 - 23:45

Rare gedachten allemaal, zal nooit klant bij je in de winkel worden hoor. :o

Guest_Loeka_*
Guest_Loeka_*

#21 Geplaatst 18 maart 2011 - 07:39

Smitten Kitten zei:

klanten nemen ook vlooien mee naar binnen, en de winkel wordt behandeld tegen vlooien.

Guest_Loeka_*
Guest_Loeka_*

#22 Geplaatst 18 maart 2011 - 07:41

catherine zei:

Rare gedachten allemaal, zal nooit klant bij je in de winkel worden hoor. :o

Als ze spullen gebruikt gaan we die niet terug in de winkel zetten hoor, alleen als ze die niet gebruikt. Dan is het nog gwn nieuw, ze worden dan voor de zekerheid nog propergemaakt hoor.

Guest_Loeka_*
Guest_Loeka_*

#23 Geplaatst 18 maart 2011 - 07:42

HelpLuckyvinden zei:

Wij hebben ook lang gewacht om onze Lucky te laten stereliseren, tot ze regelmatig in huis begon te sproeien en iets te vaak (lees bijna elke maand) krols liep... :trance:
Een geluk dat we het laten doen hebben ; er zat een cyste op haar eierstok dit had na enige tijd kunnen zorgen voor nog meer gezondheidsproblemen.

zit nu bijna in de examens dus zal na mijn examens eens aan mijn ouders vragen om ons weg te brengen naar de DA

eve
eve
  • 1.368 berichten
  • 2 katten

#24 Geplaatst 18 maart 2011 - 12:20

Over het massagecentrum: mijn vriends eerste kado voor de katten.... Onder de catnip en wordt noooooooit gebruikt..
Geplaatste afbeelding

Guest_Loeka_*
Guest_Loeka_*

#25 Geplaatst 18 maart 2011 - 17:00

eve zei:

Over het massagecentrum: mijn vriends eerste kado voor de katten.... Onder de catnip en wordt noooooooit gebruikt..

Ik heb er momenteel nog geen catnip ingedaan en wordt nu zo af en toe eens gebruikt, een paar keer per dan een paar minuutjes of minder ofzo...

Cilia
Cilia
  • 3.784 berichten

#26 Geplaatst 18 maart 2011 - 17:03

Loeka zei:

klanten nemen ook vlooien mee naar binnen, en de winkel wordt behandeld tegen vlooien.

Met chemische producten?
Geplaatste afbeelding

Guest_Loeka_*
Guest_Loeka_*

#27 Geplaatst 18 maart 2011 - 17:08

Cilia zei:

Met chemische producten?

ja, maar het is ons winkelmeisje die dat doet, dus ik weet niet welk prodcut dat ze gebruikt. wrm?

Cilia
Cilia
  • 3.784 berichten

#28 Geplaatst 18 maart 2011 - 17:20

Loeka zei:

ja, maar het is ons winkelmeisje die dat doet, dus ik weet niet welk prodcut dat ze gebruikt. wrm?

Omdat in de topi van vlooien je zei dat je ouders geen cheimsche producten wouden gebruiken toen je katje vlooien had-
is ze er nu al vanaf trouwens? :)
Geplaatste afbeelding

Guest_Loeka_*
Guest_Loeka_*

#29 Geplaatst 18 maart 2011 - 17:29

Cilia zei:

Omdat in de topi van vlooien je zei dat je ouders geen cheimsche producten wouden gebruiken toen je katje vlooien had-
is ze er nu al vanaf trouwens? :)

het is alleen mijn moeder die niet tegen chemische producten kan, en ze komt trouwens ook niet in de winkel.
en ze is er bijna vanaf :)

PeggyJ
PeggyJ
  • 45.914 berichten
  • 4 katten

#30 Geplaatst 18 maart 2011 - 18:53

Loeka zei:

Nee, ze wordt niet gesteriliseerd, ze is trouwens een binnenkat, dus ze kan niet zwanger worden.

Zoals reeds gezegd is vaak krols worden ongezond voor de poes, ze gaat er veel gemakkelijker baarmoederontstekingen van kunnen krijgen en tumoren aan de melkklieren. Ook is het helemaal niet prettig voor een poes om krols rond te lopen, ze hebben last vanhun hormonen en gaan vermageren doordat ze minder eten en het krols zijn veel energie vraagt van hun. Dus ook al kan ze niet zwanger geraken is steriliseren nog steeds de beste oplossing.
Geplaatste afbeelding
We kunnen het hart van een man beoordelen door te kijken hoe hij met dieren omgaat :cattailwag