Spring naar inhoud

- - - - -

Weer iets nieuws!

• Log in om te reageren
20 reacties op dit onderwerp
amazingdolls
amazingdolls
  • 3.501 berichten
  • 18 katten

#1 Geplaatst 17 maart 2011 - 10:55

Mijn dochter woont vanaf december alleen. Ze heeft een appartement gehuurd.
Eergisteren kreeg ze een brief aan van een deurwaarder op naam van haar huisbaas.
Ze vroeg of ik contact kon opnemen met de deurwaarder.
alléé ik bel vanmorgen krijg ik een vrouw aan de lijn die me zegt ' ja die huisbaas zal bij jou ingeschreven staan', ik vraag raad en advies wat ik het best kan doen want dat mijn dochter daar alleen woont met haar dochtertje en dat ze geen band heeft met die man buiten dat hij haar huisbaas is. wel zegt die vrouw be eens naar die huisbaas.
Dus ik bel, de huisbaas zegt dat hij er niks van af weet en contact gaat opnemen met die deurwaarder.
Ik wou wel eens checken of hij zijn woord zou houden en bel daarjuist terug.
hij had gebeld , maar zei ik als hij nu niet betaald wat dan?
Ja zegt die vrouw jij kan dat bedrag betalen en dan regel je dat met je huisbaas want ja je kan wel problemen krijgen en op den duur je meubels kwijt spelen.
Ik heb haar gezegd dat ik volgende week weer bel en als de betaling niet gebeurt is dat ik dan een uittreksel van samenwoonst ga halen en desnoods klacht ga indienen bij het politiekantoor.
Ze bleef maar herhalen dat mijn dochter het best de factuur kan betalen.
Het meisje heeft geen schulden, ze is vanaf hier verhuisd.
Kan me daarin zo kwaad maken :evil:
Geplaatste afbeelding

PeggyJ
PeggyJ
  • 45.914 berichten
  • 4 katten

#2 Geplaatst 17 maart 2011 - 11:24

:trance: :trance: :trance:
Geplaatste afbeelding
We kunnen het hart van een man beoordelen door te kijken hoe hij met dieren omgaat :cattailwag

Ginger-en-Noortje
Ginger-en-Noortje
  • 3.961 berichten
  • 2 katten

#3 Geplaatst 17 maart 2011 - 11:42

gaat het om veel geld?

Mika
Mika
  • 3.676 berichten

#4 Geplaatst 17 maart 2011 - 13:28

:trance: :trance: :trance:
Groetjes, Mika, Gucci, Frisbie

Thundernimf
Thundernimf
  • 3.914 berichten
  • 5 katten

#5 Geplaatst 17 maart 2011 - 13:41

Ginger-en-Noortje zei:

gaat het om veel geld?

Dat maakt toch niets uit, zij moeten dat toch niet gaan betalen zeker :trance:

amazingdolls
amazingdolls
  • 3.501 berichten
  • 18 katten

#6 Geplaatst 17 maart 2011 - 16:09

het gaat om 164€, heb al de wijkagent gecontacteerd, mijn dochter en kleindochter zijn de enige die op dat adres ingeschreven staan.
toch heeft de agent advies gegeven om aan de voordeur duidelijk te vermelden dat zij de enige is die daar woont
Geplaatste afbeelding

Minneke
Minneke
  • 3.767 berichten
  • 2 katten

#7 Geplaatst 17 maart 2011 - 17:59

zou het er ook niet bij laten, goed dat je de wijkagent al op de hoogte hebt gebracht. Zo staat er toch al iets geregistreerd bij de politie.

zou wel een bewijsje vragen ofzo van dit dossier denk proces verbaal laten opmaken dat je bewijs in handen hebt.

ramses
ramses
  • 4.460 berichten

#8 Geplaatst 17 maart 2011 - 18:38

Bij de gemeente een papier gaan halen wie er op dat adres ingeschreven staat en een kopie versturen aangetekend naar de deurwaarder en dit zo snel mogelijk doen !!!!!!!!!!!!

amazingdolls
amazingdolls
  • 3.501 berichten
  • 18 katten

#9 Geplaatst 18 maart 2011 - 01:14

ramses zei:

Bij de gemeente een papier gaan halen wie er op dat adres ingeschreven staat en een kopie versturen aangetekend naar de deurwaarder en dit zo snel mogelijk doen !!!!!!!!!!!!

dat heb ik morgenvroeg in handen en ga dat ook doen, ga het ook doorfaxen zodat het morgen daar ook is.
Geplaatste afbeelding

DORIS
DORIS
  • 7.963 berichten
  • 4 katten

#10 Geplaatst 18 maart 2011 - 07:03

Als de brief van de deurwaarder niet op haar naam staat kunnen ze niets doen betalen.De gegevens moeten immers kloppen met de realiteit.
  • Adopteer een kat! Je hebt een baasje nodig

Nashota
Nashota
  • 17.996 berichten
  • 2 katten

#11 Geplaatst 18 maart 2011 - 09:52

:onzeker: :onzeker: :onzeker: Ongelofelijk zeg
Als het niet gaat zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat.

Groetjes. Ina :hoi:

amazingdolls
amazingdolls
  • 3.501 berichten
  • 18 katten

#12 Geplaatst 18 maart 2011 - 10:15

DORIS zei:

Als de brief van de deurwaarder niet op haar naam staat kunnen ze niets doen betalen.De gegevens moeten immers kloppen met de realiteit.

ja dat is zo, maar de wijkagent adviseerde om een papier van samenstelling van gezin aan de deur te hangen, want als ze niet thuis is en ze komen haar spullen opschrijven dan beginnen de problemen.
ik heb juist gebeld met die deurwaarder en ga ook dat document samenstelling gezin doorfaxen.

Geplaatste afbeelding

DORIS
DORIS
  • 7.963 berichten
  • 4 katten

#13 Geplaatst 18 maart 2011 - 10:18

Dan kun je helemaal geen last hebben.

Bewerkt door DORIS, 18 maart 2011 - 10:18.

• Adopteer een kat! Je hebt een baasje nodig

Cisca
Cisca
  • 13.515 berichten

#14 Geplaatst 18 maart 2011 - 10:26

pfffffffffffffffffffffff das ook leuk zeg dat je dochter het maar ff moet betalen...... :censored:

Tinne
Tinne
  • 9.443 berichten
  • 2 katten

#15 Geplaatst 18 maart 2011 - 12:26

amazingdolls zei:

ja dat is zo, maar de wijkagent adviseerde om een papier van samenstelling van gezin aan de deur te hangen, want als ze niet thuis is en ze komen haar spullen opschrijven dan beginnen de problemen.
ik heb juist gebeld met die deurwaarder en ga ook dat document samenstelling gezin doorfaxen.

Goed dat je dat doet. Ik zou er ook niet mee kunnen lachen hoor :gek: En inderdaad moet je zoiets zo snel mogelijk uitgeklaard zien te krijgen want anders wordt het een heel gedoe om het opgelost te krijgen. Erg voor je dochter dat ze dit moet meemaken. Ze woont helemaal nog niet zo lang alleen. Soms begrijp je toch niet hoe zulke dingen kunnen gebeuren :catscratchhead
Geplaatste afbeelding
Vandaag is morgen gisteren.