Spring naar inhoud

- - - - -

isomo

• Log in om te reageren
24 reacties op dit onderwerp
Joloka
Joloka
  • 19.772 berichten
  • 9 katten

#1 Geplaatst 17 maart 2011 - 12:16

Ik heb dus een nieuwe stofzuiger gekocht en de open doos stond in de living. Ik hoor al de hele tijd een katje krabben tot Katrijn plots zegt dat Rafje in de doos zit. En ja, meneer vond het heel leuk om aan de isomo te krabben en het op te eten.
Zou dit eigenlijk kwaad kunnen (heb al even gegoogled)? Ik vermoed dat hij hele kleine bolletjes heeft opgegeten  en niet zoveel want hijzelf zat volledig onder de isomo :oops: .

Geplaatste afbeelding

Ellenita
Ellenita
  • 26.688 berichten
  • 9 katten

#2 Geplaatst 17 maart 2011 - 12:22

weet het niet...Iruna durft ddat hier ook doen aan de isomo die onder de visbak ligt .....
Als k haar dan wel bij naam noem stopt ze ermee....
poezenknuf van mij en mijn pareltjes : :paw Iruna,Syrai, Hindou, Reiko, Inty, Deva, Loki, Munay, Indira en *Thaira* :paw
Geplaatste afbeelding

Vanessa81
Vanessa81
  • 346 berichten
  • 3 katten

#3 Geplaatst 17 maart 2011 - 12:23

Goh, ik dacht dat het helemaal niet gezond was als een kat dat binnenkreeg. Maar weet het niet helemaal zeker.
Geplaatste afbeelding

Smitten Kitten
Smitten Kitten
  • 11.119 berichten

#4 Geplaatst 17 maart 2011 - 12:27

Ik heb toch altijd gehoord dat dat giftig is voor katten en houd het dan ook angstvallig uit hun buurt. Ik zou efkes naar de da bellen als ik jou was Lut, dan ben je zeker ;)

Bewerkt door Smitten Kitten, 17 maart 2011 - 12:37.

Lut
Lut
  • 11.643 berichten
  • 4 katten

#5 Geplaatst 17 maart 2011 - 12:32

Bel eens naar onze DA Lut, die zal je met alle plezier zeggen wat je moet doen!!

Solotje
Solotje
  • 51.552 berichten
  • 9 katten

#6 Geplaatst 17 maart 2011 - 12:35

Ik zou het ook niet weten, Chanel is hier ook zo'n zot geval, die eet de bumpers van Dave zijn autokes op. :gek:

Joloka
Joloka
  • 19.772 berichten
  • 9 katten

#7 Geplaatst 17 maart 2011 - 12:37

Solotje zei:

Ik zou het ook niet weten, Chanel is hier ook zo'n zot geval, die eet de bumpers van Dave zijn autokes op. :gek:

:lachen: :lachen: :lachen: . Ik zal even een sms-je sturen naar de da (die zal weer lachen met mij :oops: ).

Geplaatste afbeelding

Ellenita
Ellenita
  • 26.688 berichten
  • 9 katten

#8 Geplaatst 17 maart 2011 - 12:38

:LOL: :LOL: :LOL: :LOL: :LOL:

Solotje zei:

poezenknuf van mij en mijn pareltjes : :paw Iruna,Syrai, Hindou, Reiko, Inty, Deva, Loki, Munay, Indira en *Thaira* :paw
Geplaatste afbeelding

PeggyJ
PeggyJ
  • 45.914 berichten
  • 4 katten

#9 Geplaatst 17 maart 2011 - 12:57

Gezond is het al zeker niet lijkt mij, maar of het echt giftig is dat weet ik niet.
Geplaatste afbeelding
We kunnen het hart van een man beoordelen door te kijken hoe hij met dieren omgaat :cattailwag

Karolientje
Karolientje
  • 18.393 berichten
  • 5 katten

#10 Geplaatst 17 maart 2011 - 13:00

Gezond zal het zeker niet zijn, maar als hij niet veel heeft binnengekregen, zou ik nog niet meteen alarm slaan.

Pixel is bij ons ook zo eentje die piepschuim geweldig interessant vindt, maar ze eet het niet op en ik neem het ook altijd direct af als ik zie dat ze eens met een stukje gaat lopen.
Geplaatste afbeelding

Choeke
Choeke
  • 7.121 berichten
  • 4 katten

#11 Geplaatst 17 maart 2011 - 13:11

Joloka zei:

Ik heb dus een nieuwe stofzuiger gekocht en de open doos stond in de living. Ik hoor al de hele tijd een katje krabben tot Katrijn plots zegt dat Rafje in de doos zit. En ja, meneer vond het heel leuk om aan de isomo te krabben en het op te eten.
Zou dit eigenlijk kwaad kunnen (heb al even gegoogled)? Ik vermoed dat hij hele kleine bolletjes heeft opgegeten  en niet zoveel want hijzelf zat volledig onder de isomo :oops: .

Ja da Rafke hé :LOL: :LOL: :LOL: :LOL:

haemoglobine
haemoglobine
  • 9.437 berichten
  • 3 katten

#12 Geplaatst 17 maart 2011 - 13:40

Ik denk ook wel dat het niet al te gezond kan zijn, maar je weet ook niet zeker of hij er echt opgegeten heeft...
Ik zou het voor alle zekerheid ook eens navragen bij de da!

Joloka zei:

:lachen: :lachen: :lachen: . Ik zal even een sms-je sturen naar de da (die zal weer lachen met mij :oops: ).

Beter dat hij lacht met jou dan dat Rafje er ziek zou van kunnen zijn! ;)

Geplaatste afbeelding
Knuffels van Ann, Roswell, Sati en Echo

Joloka
Joloka
  • 19.772 berichten
  • 9 katten

#13 Geplaatst 17 maart 2011 - 15:42

Ok, de da begrijpt mijn bezorgdheid (na de operatie van Bebbeltje). Hij zegt dat het geen kwaad kan als het echt maar een piepklein beetje was. Het zou wel kunnen dat hij even spuwt (heeft hij nog niet gedaan). Het waren ook piepkleine bolletjes die hij er van gehaald had. Mochten ze groter zijn, dan wordt het ook gevaarlijk.

Geplaatste afbeelding

Kathleen
Kathleen
  • 7.941 berichten
  • 2 katten

#14 Geplaatst 17 maart 2011 - 15:58

Joloka zei:

Ok, de da begrijpt mijn bezorgdheid (na de operatie van Bebbeltje). Hij zegt dat het geen kwaad kan als het echt maar een piepklein beetje was. Het zou wel kunnen dat hij even spuwt (heeft hij nog niet gedaan). Het waren ook piepkleine bolletjes die hij er van gehaald had. Mochten ze groter zijn, dan wordt het ook gevaarlijk.
Jep, Poekie heeft dat een paar weken geleden ook gehad. We wisten niet waarom hij zo regelmatig overgaf, tot we ontdekten dat hij in een doos had gezeten en aan isomo had geknabbeld. Na een paar dagen was het vanzelf over

Geplaatste afbeelding
Wanneer je verdrietig bent, kijk dan in je hart en je zal zien dat je weent om wat je vreugde schonk

haemoglobine
haemoglobine
  • 9.437 berichten
  • 3 katten

#15 Geplaatst 17 maart 2011 - 16:01

:duim: :duim: :duim:

Misschien heeft hij er zelfs wel helemaal niet van gegeten!
Indien wel, Rafje, spuw die brol dan nu meteen uit! ;)

Bewerkt door haemoglobine, 17 maart 2011 - 16:03.

Geplaatste afbeelding
Knuffels van Ann, Roswell, Sati en Echo