Spring naar inhoud

- - - - -

Litter locker 2. Nu aan halve prijs.

• Log in om te reageren
15 reacties op dit onderwerp
catherine
catherine
  • 40.162 berichten

#1 Geplaatst 17 maart 2011 - 21:31

Op zooplus staat de litter locker nu aan halve prijs dus aan 12,49€ . Nu is mijn vraag kan je daar ook gewoon vuilbakzakjes in hangen? En is het apparaat interessant als je ook veel katten hebt. Er staat leegmaken om de 2 weken als je 1 kat hebt, maar ik heb er 13 dus dat wordt dan elke dag een nieuwe zak? :s Wie heeft dit toestel en wat vinden jullie ervan?

Guest_papaver_*
Guest_papaver_*

#2 Geplaatst 17 maart 2011 - 22:02

Ik ben heel tevreden. Met twee katjes moet je toch wekelijks, denk ik een nieuw zakje nemen. Maar ik vind het een supersysteem.

Flashemieke
Flashemieke
  • 2.039 berichten
  • 11 katten

#3 Geplaatst 17 maart 2011 - 22:13

catherine zei:

Op zooplus staat de litter locker nu aan halve prijs dus aan 12,49€ . Nu is mijn vraag kan je daar ook gewoon vuilbakzakjes in hangen? En is het apparaat interessant als je ook veel katten hebt. Er staat leegmaken om de 2 weken als je 1 kat hebt, maar ik heb er 13 dus dat wordt dan elke dag een nieuwe zak? :s Wie heeft dit toestel en wat vinden jullie ervan?

Goeie vraag ;) , heb er ook al dikwijls aangedacht, maar ik denk met ons aantal poezels ook hetzelfde als jij, heeft het dan wel nut ?

catherine
catherine
  • 40.162 berichten

#4 Geplaatst 17 maart 2011 - 22:26

Flashemieke zei:

Goeie vraag ;) , heb er ook al dikwijls aangedacht, maar ik denk met ons aantal poezels ook hetzelfde als jij, heeft het dan wel nut ?

Nu schep ik het elke morgend en avond uit en doe het in een klein emmertje die ik dan direkt leeg maak in de vuilzak.
Maar nu het mooiere weer er aan komt denk ik dat die vuilzak vliegen gaat aantrekken en maden tot gevolg. Heb ik dus een hekel aan. :misselijk:
Daarmee dacht ik mss is die litter locker wel iets. Kan het anders mss best gewoon in een zak kieperen en toebinden.
Wie heeft hier nog ervaring mee.......

Guest_Elfonia_*
Guest_Elfonia_*

#5 Geplaatst 17 maart 2011 - 22:28

voor mij was de litter locker eigenlijk een miskoop.
Het sluit niet mooi af (nog steeds geurhinder) + voor veel katten gaat dat zo vol zijn.

Trolleke
Trolleke
  • 698 berichten
  • 9 katten

#6 Geplaatst 17 maart 2011 - 22:35

Is onbegonnen werk met zoveel katten.  Ik kwam zelfs niet toe om éénmaal mijn kattenbakken van 1 dag leeg te maken.
Bij mij heeft hij een nieuwe bestemming gekregen - staat aan het toilet voor maandverbandjes, en poetsdoekjes voor wc-bril,....
Geplaatste afbeelding
Linda en de poezenbende

Smitten Kitten
Smitten Kitten
  • 11.119 berichten

#7 Geplaatst 17 maart 2011 - 22:47

catherine zei:

Nu schep ik het elke morgend en avond uit en doe het in een klein emmertje die ik dan direkt leeg maak in de vuilzak.
Maar nu het mooiere weer er aan komt denk ik dat die vuilzak vliegen gaat aantrekken en maden tot gevolg. Heb ik dus een hekel aan. :misselijk:
Daarmee dacht ik mss is die litter locker wel iets. Kan het anders mss best gewoon in een zak kieperen en toebinden.
Wie heeft hier nog ervaring mee.......

Misschien heb je iets aan mijn tip: Ik koop van die luierzakjes bij Action/kruidvat/hema/wibra. Daar doe ik de kattenbakhoopjes in, knoop erin en meteen de vuilbak in buiten. Wij hebben helemaal geen last van maden of vliegen aan de vuilniszakken en tijdens het scheppen van de bakken heb ik de babypoedergeur van de luierzakjes in mijn neus. Ik denk dat de litterlocker alleen handig is voor huishouden met niet veel katten, maar anderzijds, waarom zou je de kakjes nog een paar dagen of een week bewaren in zo'n litterlocker? Meteen in de vuilbak buiten is toch niet zo'n grote moeite en vind ik persoonlijk frisser. Misschien wel handig voor mensen die geen tuin of buitenruimte hebben.

Joloka
Joloka
  • 19.772 berichten
  • 9 katten

#8 Geplaatst 17 maart 2011 - 22:52

Ik heb er dus een en ben er wel tevreden van. Ok, sinds ik 1 litter robot heb, wordt het minder gebruikt. Ik schep de hoopjes 2 keer per dag uit de kattenbak. Met 7 poezels moet ik wel mijn zakje om de 2-3 dagen vervangen (niet voor de geur maar voor de hoeveelheid). Nu ik de litter robot heb, kan ik er langer mee doen. Daarvoor gebruikte ik van die hondendrolzakjes. Dit kwam veel duurder uit.
Je kan er geen andere zakjes inhangen. Het is een systeem waarin plastiek zit. Daarin maak je een knoop en dan trek je er een bepaalde hoeveelheid uit. Eenmaal je vindt dat het voldoende is, kan je de plastiek afsnijden, er een knoop indoen en in de vuilbak gooien. En zo doe je verder tot de cassette leeg is. Ik zou niet zo zeer kijken naar de prijs van de litter locker maar wel naar de prijs van de cassette. Ik koop er bij als die in reclame staan.

Bewerkt door Joloka, 17 maart 2011 - 22:54.

Geplaatste afbeelding

Maranweke
Maranweke
  • 9.602 berichten
  • 2 katten

#9 Geplaatst 18 maart 2011 - 10:17

Ik gebruik de Litter Locker II ook en hier kan ik juist 2 weken verder met 1 zak. De kattenbakken worden ook smorgens en savonds leeggeschept. Ik heb wel maar 1 kat, maar met 13 katten denk ik idd dat dit niet praktisch zal zijn. Ben nu bezig met de laatste zak van mijn eerste cassette. Dus ik doe  +- 3 maand met 1 cassette voor 1 kat.
Ik vind het wel een gemakkelijk iets.
Vele knuffels van Wolf, Curly & Skye!

catherine
catherine
  • 40.162 berichten

#10 Geplaatst 19 maart 2011 - 01:22

Tja ga er dan maar gene bestellen, want idd met 13 katten komen die navulcassettes wel duur uit.  

Joloka
Joloka
  • 19.772 berichten
  • 9 katten

#11 Geplaatst 19 maart 2011 - 07:54

catherine zei:

Tja ga er dan maar gene bestellen, want idd met 13 katten komen die navulcassettes wel duur uit.

Zou dat niet meer iets voor jullie zijn: Litter Champ kattenbakvulling opruimsysteem voordelig bij zooplus ?

Geplaatste afbeelding

Armani
Armani
  • 15.761 berichten

#12 Geplaatst 19 maart 2011 - 11:02

Joloka zei:

Zou dat niet meer iets voor jullie zijn: Litter Champ kattenbakvulling opruimsysteem voordelig bij zooplus ?

Beste KS-ers,

Ik heb geen Litter Locker maar wel de Litter Champ en ik ben er tevreden over. :duim:

De Champ is de opvolger van de LockerII en daarmee denk ik dat ze de Locker wegdoen aan 50%.
Beide systemen werken met navulcassettes en die kunnen op den duur wel duur beginnen uitvallen.

Aangezien ik mijn Champ nog maar recentelijk in gebruik heb, kan ik nu nog niet weten hoelang ik met zo één cassette zal kunnen doen. Ik heb wel al een navulling bijgekocht, in reserve.

:catscratchhead Ik heb maar 1 katje en ik denk wel dat het bij meerdere katten niet zo rendabel is, gezien de 'afval'hoeveelheid dan groter is en alzo de inhoud wel heel snel vol zit.

Armani
Armani
  • 15.761 berichten

#13 Geplaatst 19 maart 2011 - 11:12

nog even dit :

Voor wie interesse heeft, ik had daar een topic over:

Litter Champ

Lieveke85
Lieveke85
  • 2.566 berichten
  • 8 katten

#14 Geplaatst 19 maart 2011 - 13:07

Voor de mensen die interesse hebben in zo een Litter Champ, ik heb ongeveer hetzelfde systeem nog staan van mijn zoontje zijn pamperemmers.

Ik gebruik dit zelf ook nu voor de kakjes in te doen, en dat werkt inderdaad heel goed.

Heb er nog 1 op overschot staan, dus mensen die interesse hebben, mogen deze van mij overkopen.
En die navulcassetten vallen goed mee van prijs, komen ook geregeld is in Liddl of Aldi in promotie te staan.

Guest_papaver_*
Guest_papaver_*

#15 Geplaatst 19 maart 2011 - 21:04

catherine zei:

Ik ben nog gaan kijken en de Litter Locker stond wel aan halve prijs, maar de cassettes aan de normale prijs, of heb ik iets over het hoofd gezien :catscratchhead ?