Spring naar inhoud

- - - - -

Terug van weggeweest...

• Log in om te reageren
9 reacties op dit onderwerp
Guest_Isjuh_*
Guest_Isjuh_*

#1 Geplaatst 18 maart 2011 - 17:28

Hoi allemaal!

Het is al weer even geleden dat ik hier nog ben geraakt, door onze verhuis en het vele werk in ons huisje heb ik het internetgebruik wat beperkt tot facebook en mijn mails...

Milo is hier koning te rijk, we hadden bang dat hij nogal stressy ging zijn maar hij is volledig in zijn nopjes, zoveel spullen om zijn neus tss te stoppen en te ontdekken... Hij is dan ook een pottekijker eersteklasse hé  Geplaatste afbeelding Binnekort word de tuin catproof gemaakt en dan opent voor hem een gehele nieuwe wereld... Hij is al wel stiekem eens buiten gaan piepen onder de koepel maar snelt dan weer snel naar binnen... Je moet hem eens zien kijken als er plots een briesje wind door zijn lange haartjes waait, haha hup snel naar binnen dan zenne :-) Er zitten hier heel veel buurtpoezen en hij heeft al kennis gemaakt met een nieuwsgierig roske, maar daar schrok hij nogal van...

Met de hondjes gaat het ook goed, Renzo die voelt zich hier al goed thuis, Zano heeft de eerste weken echte stressaanvallen gehad maar is weer aan de betere hand nu. Hij heeft het nog wel moeilijk met momenten, hij begint helemaal te rillen, zijn ogen puilen uit, over zijn lipjes likken, plassen van angst, ineengedoken wegkruipen... Het is echt het gedrag waar we zo lang aangewerkt hebben met de gedragstherapeut om het weg te krijgen dat hij weer vertoonde,... Agility gaat nog steeds goed en ik zou binnekort met Zano voor ons wedstrijdbrevet willen gaan...

Ons baardagaampje Dina hebben we helaas moeten laten inslapen omdat ze goed ziek was, haar vriendje heeft toch even getreurd. Bijna 5 jaar hebben we haar mogen hebben... Met Sidje ons fretje gaat ook alles goed, hij is nog steeds hetzelfde grompotje :)

Ellenita
Ellenita
  • 26.688 berichten
  • 9 katten

#2 Geplaatst 18 maart 2011 - 18:03

welkom terug!!!!
poezenknuf van mij en mijn pareltjes : :paw Iruna,Syrai, Hindou, Reiko, Inty, Deva, Loki, Munay, Indira en *Thaira* :paw
Geplaatste afbeelding

catherine
catherine
  • 40.162 berichten

#3 Geplaatst 18 maart 2011 - 18:09

:hi: terug.

PeggyJ
PeggyJ
  • 45.914 berichten
  • 4 katten

#4 Geplaatst 18 maart 2011 - 19:42

:LOL: :LOL: :thumb: :thumb:
Geplaatste afbeelding
We kunnen het hart van een man beoordelen door te kijken hoe hij met dieren omgaat :cattailwag

Nasa
Nasa
  • 5.382 berichten
  • 3 katten

#5 Geplaatst 19 maart 2011 - 14:53

Heeey welkom terug :)
Leuk zo vanuit je nieuwe huisje met de diertjes. :geluk:

Guest_Isjuh_*
Guest_Isjuh_*

#6 Geplaatst 20 maart 2011 - 20:40

Bedankt allemaal :)

Solotje
Solotje
  • 51.552 berichten
  • 9 katten

#7 Geplaatst 20 maart 2011 - 23:07

Welkom terug! :hoi:

JessaRaquel
JessaRaquel
  • 16.996 berichten
  • 1 katten

#8 Geplaatst 24 maart 2011 - 14:33

:hi: terug :)
Geplaatste afbeelding
Als-ie spint is -ie blij ...als-ie gromt is-ie boos...als-ie slaapt is-ie lief :paw :cattailwag

Nashota
Nashota
  • 17.996 berichten
  • 2 katten

#9 Geplaatst 24 maart 2011 - 16:13

:hoi: Welkom terug
Als het niet gaat zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat.

Groetjes. Ina :hoi:

Guest_katy_*
Guest_katy_*

#10 Geplaatst 24 maart 2011 - 16:25

welkom terug :)