Spring naar inhoud

- - - - -

2 weken na mekaar gewonnen!!

• Log in om te reageren
20 reacties op dit onderwerp
saparapah
saparapah
  • 1.324 berichten
  • 3 katten

#1 Geplaatst 18 maart 2011 - 19:35

Amaai, hebben wij chance de laatste tijd. Allée, toch wat wedstrijden betreft.

Mijn echtgenoot heeft vorige week een i-pod touch gewonnen :dancer: nu vanavond een senseo!! En dat komt goed uit, want onze senseo loopt op zijn einde, nog net niet volledig kapot!!

:dancer: :dancer: :dancer:
Geplaatste afbeelding
Groetjes en poezekopjes, Sarah

Smitten Kitten
Smitten Kitten
  • 11.119 berichten

#2 Geplaatst 18 maart 2011 - 19:36

Leuk! Ik ben te lui om mee te doen aan wedstrijden, dus ik win nooit iets :ha

PeggyJ
PeggyJ
  • 45.914 berichten
  • 4 katten

#3 Geplaatst 18 maart 2011 - 19:38

:thumb: :thumb: :thumb:
Geplaatste afbeelding
We kunnen het hart van een man beoordelen door te kijken hoe hij met dieren omgaat :cattailwag

saparapah
saparapah
  • 1.324 berichten
  • 3 katten

#4 Geplaatst 18 maart 2011 - 19:40

Smitten Kitten zei:

Leuk! Ik ben te lui om mee te doen aan wedstrijden, dus ik win nooit iets :ha

Awel, daar zeg je zo iets. Ik doe ook nooit mee. Het sop is de kolen niet waard, denk ik dan. En Tom is ook niet zo'n wedstrijd freak (die i-pod heeft hij gewonnen toen hij de 2e keer mee deed, dus echt wel mazzel gehad)

Maar ik hoorde toevallig gisteren van een collega dat zijn vriendin met alles meedoet wat ze tegenkomt en ze gemiddeld 1x om de 3weken iets wint (en geen prulledingen hé).

Ik heb daar echter geen geduld voor en vooral : die schiftingsvragen, pff, daar heb ik nooit een idee van!
Geplaatste afbeelding

catherine
catherine
  • 40.162 berichten

#5 Geplaatst 18 maart 2011 - 19:55

Ja idd die schiftingsvragen zijn de miserie, ik weet ook nooit wat ik daarop moet flansen.  

Smitten Kitten
Smitten Kitten
  • 11.119 berichten

#6 Geplaatst 18 maart 2011 - 19:57

saparapah zei:

Awel, daar zeg je zo iets. Ik doe ook nooit mee. Het sop is de kolen niet waard, denk ik dan. En Tom is ook niet zo'n wedstrijd freak (die i-pod heeft hij gewonnen toen hij de 2e keer mee deed, dus echt wel mazzel gehad)

Maar ik hoorde toevallig gisteren van een collega dat zijn vriendin met alles meedoet wat ze tegenkomt en ze gemiddeld 1x om de 3weken iets wint (en geen prulledingen hé).

Ik heb daar echter geen geduld voor en vooral : die schiftingsvragen, pff, daar heb ik nooit een idee van!

Ik ken ook iemand die echt met alles mee doet en die wint ook echt om de paar weken iets en inderdaad, gene prul ;) Ik zou dat beter ook eens doen, wil een Ipad, zou ik dat niet ergens kunnen winnen? :ha

Guest_Sarah en Erik_*
Guest_Sarah en Erik_*

#7 Geplaatst 18 maart 2011 - 20:00

Smitten Kitten zei:

Ik ken ook iemand die echt met alles mee doet en die wint ook echt om de paar weken iets en inderdaad, gene prul ;) Ik zou dat beter ook eens doen, wil een Ipad, zou ik dat niet ergens kunnen winnen? :ha

Je hebt het toch niet over mij zeker?  :oops:

Smitten Kitten
Smitten Kitten
  • 11.119 berichten

#8 Geplaatst 18 maart 2011 - 20:01

Sarah en Erik zei:

Je hebt het toch niet over mij zeker?  :oops:

Nee, maar je hebt gelijk, jij bent ook zo'n wedstrijden-persoon en ook met succes, toch? ;)

Guest_Sarah en Erik_*
Guest_Sarah en Erik_*

#9 Geplaatst 18 maart 2011 - 20:02

Smitten Kitten zei:

Nee, maar je hebt gelijk, jij bent ook zo'n wedstrijden-persoon en ook met succes, toch? ;)

hihi ja idd :) ik doe echt een heeeel veel mee :) en heb idd regelmatig prijs :) en eigenlijk ook altijd ferm dingen :)

saparapah
saparapah
  • 1.324 berichten
  • 3 katten

#10 Geplaatst 18 maart 2011 - 20:05

Smitten Kitten zei:

:ha :ha :ha Telepathie blijkbaar. Ik heb daarnet een mailtje van 'vacature.com' geopend en je kon een i-pad winnen. En ik heb het geriskeerd om eens mee te doen. Dus...op naar  vacature.com!!
Geplaatste afbeelding

saparapah
saparapah
  • 1.324 berichten
  • 3 katten

#11 Geplaatst 18 maart 2011 - 20:07

catherine zei:

Ja idd die schiftingsvragen zijn de miserie, ik weet ook nooit wat ik daarop moet flansen.

:ha :ha :ha Ik had daar ooit eens ingevuld dat ik vermoedde dat er 150000 mensen meegedaan hadden. De dag nadien kon je zien hoeveel het er effectief waren.....57000. :ha :ha Bijna juist toch :p
Geplaatste afbeelding

Smitten Kitten
Smitten Kitten
  • 11.119 berichten

#12 Geplaatst 18 maart 2011 - 20:11

saparapah zei:

:ha :ha :ha Telepathie blijkbaar. Ik heb daarnet een mailtje van 'vacature.com' geopend en je kon een i-pad winnen. En ik heb het geriskeerd om eens mee te doen. Dus...op naar  vacature.com!!

Ik zie het niet staan?

Ellenita
Ellenita
  • 26.688 berichten
  • 9 katten

#13 Geplaatst 18 maart 2011 - 20:14

:thumb: :thumb: :thumb:
poezenknuf van mij en mijn pareltjes : :paw Iruna,Syrai, Hindou, Reiko, Inty, Deva, Loki, Munay, Indira en *Thaira* :paw
Geplaatste afbeelding

saparapah
saparapah
  • 1.324 berichten
  • 3 katten

#14 Geplaatst 18 maart 2011 - 20:15

Smitten Kitten zei:

Ik zie het niet staan?

Hmm, stuur me anders via pb eens je privé mail adres, dan forward ik de mail. Alhoewel dat ik vermoed dat je je moet registreren op vacature.com.
Geplaatste afbeelding

Smitten Kitten
Smitten Kitten
  • 11.119 berichten

#15 Geplaatst 18 maart 2011 - 20:18

saparapah zei:

Hmm, stuur me anders via pb eens je privé mail adres, dan forward ik de mail. Alhoewel dat ik vermoed dat je je moet registreren op vacature.com.

Pffff, dat bedoel ik dus, te lui :ha Maar toch bedankt ;)