Spring naar inhoud

- - - - -

morgen (namid)dagje zee??

• Log in om te reageren
5 reacties op dit onderwerp
MarieDufoor
MarieDufoor
  • 6.027 berichten
  • 1 katten

#1 Geplaatst 19 maart 2011 - 08:46

en de vraag is vooral: eventueel met onze 2 poezels???
zou dat haalbaar zijn? zou ze zo graag eens meenemen O:)
wat denken jullie? en alle tips zijn natuurlijk welkom :oops:

Geplaatste afbeelding

dolfjeweerwolfje
dolfjeweerwolfje
  • 13.875 berichten
  • 4 katten

#2 Geplaatst 19 maart 2011 - 09:32

Ik zou precies mijn poezels nooit mee naar zee nemen :catscratchhead . Hoe ga je dat doen? Aan een leibandje dan?

Ik zou het niet doen, maar dat is mijn keuze...

Smitten Kitten
Smitten Kitten
  • 11.119 berichten

#3 Geplaatst 19 maart 2011 - 09:52

Als je katten van kleins af aan gewend zijn aan dit soort uitstapjes zou ik het wel aandurven, maar als ze eigenlijk niet veel buiten komen dan niet, dan zou ik het teveel stress vinden.

Met Dea zou ik het bv aandurven, zij reist al van jongs af aan regelmatig (in het begin wekelijks) met ons naar Nederland, is gewend aan op uitstap gaan en voelt zich overal even goed thuis, als ik er maar bij ben.
Jalo kan dit ook aan, hij heeft al regelmatig (verre) uitstapjes met ons gedaan, ook van jongs af aan omdat ik hem af en toe mee wil nemen naar een show en het dus belangrijk vind dat hij gewend blijft aan auto rijden en nieuwe situaties.

Maar met mijn andere volwassen katten zou ik dit niet aandurven. Niet dat dat stresskonijnen zijn, maar ik heb met hen nooit echt veel uitstapjes gedaan en zo'n nieuwe situatie lijkt me dan te veel stress voor hen en ze zouden er ook echt geen plezier aan hebben.

MarieDufoor
MarieDufoor
  • 6.027 berichten
  • 1 katten

#4 Geplaatst 19 maart 2011 - 10:17

Met Ubie hebben we al eens een week aan zee gezeten en gaan "wandelen" in de duinen (lees: zij liep en wij volgden ;) )
dat is ondertussen wel al effe geleden.
Chanel is van heel weinig bang en is nog jong, maar is nog nooit aan zee geweest.
ze zijn beide wel gewoon aan de auto en aan in de draagtas zitten...

Geplaatste afbeelding

Spanishke
Spanishke
  • 9.598 berichten
  • 2 katten

#5 Geplaatst 20 maart 2011 - 16:08

Met twee katten vind ik het nogal moeilijk. Als ze het gewend zijn van kleinsaf vind ik het ook kunnen, sommige doen het ook echt graag.

Wij zijn ook juist terug van een weekendje zee en hebben deze keer Milo meegenomen :thumb:
Die was ongelooflijk braaf en rustig in de auto en aan zee ontpopte hij tot een echte fleembal. Hij was echt niet van mijn zijde weg te slaan en heeft ook eventjes op het terras rondgelopen. Wel niet op het strand ofzo, want dat vond ik te koud en zeker voor hem.
Geplaatste afbeelding
:hart: Not a single catlover's heart can resist a simple "meow" :hart:

MarieDufoor
MarieDufoor
  • 6.027 berichten
  • 1 katten

#6 Geplaatst 20 maart 2011 - 21:00

we zijn uiteindelijk deze middag vertrokken zonder poezels, ik wil ze wel nog eens meenemen als we eens voor een weekje kunnen gaan.
dan kunnen ze overdag eventueel veilig binnen blijven (voor moesten ze het strand of de duinen maar niets vinden), nu hadden we het vakantiehuisje niet ter beschikking trouwens. Xavier had de sleutel niet bij :wall:
We zijn echt geweest om te wandelen, heeeeeeeeeerlijk was het, zo op het strand.
Ik vond het helemaal niet koud eigenlijk.
ik heb er echt van genoten, wat ben ik blij dat ik op 50 min. rijden van de belgische kust woon :ha

Geplaatste afbeelding