Spring naar inhoud

- - - - -

Voor de verjaardag van Jaro...

• Log in om te reageren
5 reacties op dit onderwerp
Nasa
Nasa
  • 5.382 berichten
  • 3 katten

#1 Geplaatst 20 maart 2011 - 02:44

.... kregen ze catnip kussentjes, met echte Yeowww catnip in. Voor ik ging slapen heb ik ze al gegeven, want Jaro's verjaardag was al begonnen en dan kan hij heel zijn dagje lang ervan genieten. Hij was er in ieder geval dol op! Helemaal high, die grappig grote ogen :mrgreen: Benieuwd of het nog heel ga zijn als ik opsta.

De kussentjes zijn gemaakt door iemand van dierenasiel Canina, die verkoopt ze ten voordele van de diertjes daar :thumb: . Je kan er ook dé échte stinkstrikken en andere stinkdingen bestellen. Ze vallen echt in de smaak (bij de katten dan :mrgreen: ) en zijn leuk gemaakt, een aanrader!

Foto's volgen! Hier het linkje waar je ze kan bestellen:
Stinkstrikken-enzo

Gorecki
Gorecki
  • 2.064 berichten
  • 2 katten

#2 Geplaatst 20 maart 2011 - 03:12

Ik haal van zijn leven geen stinkstrikken meer in huis. Ik ben ooit zo slim geweest om die bij in de was te steken :misselijk: :misselijk: :misselijk: heb die geur niet meer uit mijn kleren gekregen en het erge van al Fiere vond het niet eens leuk, anders was het nog voor iets geweest :) :) :)

sisi
sisi
  • 6.766 berichten
  • 4 katten

#3 Geplaatst 20 maart 2011 - 09:28

:love3: :love3: :love3:

Ik haal van zijn leven geen stinkstrikken meer in huis. Ik ben ooit zo slim geweest om die bij in de was te steken :misselijk: :misselijk: :misselijk: heb die geur niet meer uit mijn kleren gekregen en het erge van al Fiere vond het niet eens leuk, anders was het nog voor iets geweest :) :) :)

:lachen: :lachen: dat zou ik ook nog kunnen tegenkomen ;)

sisi
sisi
  • 6.766 berichten
  • 4 katten

#4 Geplaatst 20 maart 2011 - 09:29

Foto's volgen! Hier het linkje waar je ze kan bestellen:
Stinkstrikken-enzo

Kan je die betalen met een overschrijving?

Nasa
Nasa
  • 5.382 berichten
  • 3 katten

#5 Geplaatst 20 maart 2011 - 15:23

Ja dat kan normaal, betalen met overschrijving. Je kan Amanda altijd mailen met vragen. :)

Stinkstrikken doen ze hier ook niks mee. Dus moet ze ook niet kopen, wat een geluk :mrgreen: De catnip daarentegen! :thumb:

PeggyJ
PeggyJ
  • 45.914 berichten
  • 4 katten

#6 Geplaatst 20 maart 2011 - 19:27

:dance: :dance: :dance:
Geplaatste afbeelding
We kunnen het hart van een man beoordelen door te kijken hoe hij met dieren omgaat :cattailwag